Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sainpa SP:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo varoitus on varmaan vaan niitä jenkkilän "laitoin koirani mikroon ja se kuoli. Philips voisi antaa mulle 3020239746847242492371893891$"-tapauksia varten.

Ja tunti vielä!

Onko noi kuolleet pikselit ihan yleisiä GBA:ssa? Ja saako koneen vaihdettua jos sellaisia löytyy?

Kyllä se ilmoittaa akun loppumisesta... Se valo mikä näkyy laitteen ollessa päällä, muuttuu punasemmaksi kun akku rupeaa loppumaan.
Äsken itsekin huomasin =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Onko noi kuolleet pikselit ihan yleisiä GBA:ssa? Ja saako koneen vaihdettua jos sellaisia löytyy?

Sehän menee takuuseen, eli saa vaihdettua. Yleisyydestä Euroopassa on paha sanoa, koska tänään on julkaisupäivä. Amerikassa se oli ongelmana, toivottavasti meillä ei.

Tjep tjep... tulipahan hankittua tänään SP. Parin tunnin pikatesti Golden Sunin kanssa antoi aika lupaavan kuvan laitteesta. Akku lataantui mukavasti pelaillessa ja taustavalo valaisee kerrassaan mainiosti. Umpipimeässä huoneessa pystyy pelaamaan ilman mitään ongelmia. Ainoa selkeä miinus on tuon kuulokesysteemin puuttuminen, no toivottavasti se adapteri tulee pikapikaa Suomeen myyntiin.

Taisi tulla aika pieni erä myyntiin, en enää päivällä löytänyt Helsingistä yhtään kappaletta, kaikki oli myyty jo. Doseen oli kuulemma tullut vain pari kappaletta ja nekin menivät heti aamulla.

Harmillista. Ehkä pitää jostain nettikaupasta tilata, mutta en yhtään pidä odottelusta, varsinkin kun on viikonloppu edessä.

Näkyykö se latausaika/taso ladatessa mistään? Esim. joku valo laturissa tai joku latauspalkki näytössä, vai joutuuko latauksen täyttymisen vain itse arvioimaan?

Ainakin siinä on kaksi lediä, joista toinen palaa pelatessa ja toinen ladatessa. Kai se noiden yhteispelillä sujuu (siis tason seuraaminen).

Tuli SP tännekin. Aika loistava masiina. Täytyy varmaan tilata se adapteri jostain netistä. Eikö jossain sanottu ettei se tule Suomen kauppoihin lainkaan (tuolla on kyllä omakin threadi...).

itellekkin tipahteli tossa pari päivää sitte laatikkoon :) pakko sanoa että mahtava kone kyllä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Näkyykö se latausaika/taso ladatessa mistään? Esim. joku valo laturissa tai joku latauspalkki näytössä, vai joutuuko latauksen täyttymisen vain itse arvioimaan?

Siis siinä palaa oranssi ledi kun akkua ladataan, ja kun lataus on valmis valo sammuu. Latausaika on kuulemma 3 tuntia jos samaan aikaan ei pelata, mutta sitä ei näe kuinka paljon ladattavaa on jäljellä.

Korjaus, Vantaan Gigantissa oli vielä ihan hyvin GBA SP:tä, hintaan 129 euroa. Tosin mukana tuli ruotsinkielinen GC:n alennuskuponki, mutta uskoisin, että tällä saa silti rahat takaisin. Tosin enpä minä mokomalla kupongilla muutenkaan mitään tee.

Kiva laitehan se on, ei siinä mitään. Valaisee täydellisesti pilkkopimeässäkin. Alkuun pelkäsin, että valo haalistaa värejä, kuten jossain on sanottukin, mutta ei tuota ainakaan Metroid Fusionissa ollut minun silmin havattavissa.

Perjantaina tuli noudettua.. On tyylikäs ja pieni. Kuva on hyvä.

Nyt vain odottelen että pelitilaukseni tulee ulkomailta :)

Tuli tänään ostettua Keskiseltä hintaan 119. Onhan tämä paljon mukavampi laite kuin se tavallinen, tosin olisi ollut kiva saada kuulokkeet kiinni.

R

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Korjaus, Vantaan Gigantissa oli vielä ihan hyvin GBA SP:tä, hintaan 129 euroa. Tosin mukana tuli ruotsinkielinen GC:n alennuskuponki, mutta uskoisin, että tällä saa silti rahat takaisin.

Ei saa. Sekä SP että Gamecube on ostettava Amo Oy:n virallisesti valtuuttamalta jälleenmyyjältä. Gigantti ei ole sellainen.

-PV-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Tuli tänään ostettua Keskiseltä hintaan 119.

Keskinenhän myy sopuhinnalla! (Itse maksoin Anttilassa 130 - tinkasin 9 ecua alennusta, kun kyseinen laite oli myymälän viimeinen ja ollut esittelykäytössä - tosin lasivitriiniin suljettuna :) )

Saako tuohon Keskisen myymään SP:hen mukaan vielä sen 50 alennuskupongin Gamecuben ostoa varten?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs
Keskinenhän myy sopuhinnalla! (Itse maksoin Anttilassa 130 - tinkasin 9 ecua alennusta, kun kyseinen laite oli myymälän viimeinen ja ollut esittelykäytössä - tosin lasivitriiniin suljettuna :) )

Alennusta Anttilasta??

tämä on aivan uutta... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbugs

Saako tuohon Keskisen myymään SP:hen mukaan vielä sen 50 alennuskupongin Gamecuben ostoa varten?

Jeps. Tulihan tuo mukana.

R

Aiheesta hieman poiketen...

Toimiiko advancen lisävarusteet SP:ssä ?
Oman SP:n saan vasta kesän alussa...

Luulisin että toimii, mutta kun suurin osa lisävarusteista on huonojua paristoakkuja ja huonoja valoja, niin mitäs niillä? Kyllä linkkikaapelit varmaan ainakin toimii.

Ylös Bottom