Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Molemmat, sekä GTAIV että SR2, ovat omalla tavallaan mainiota viihdettä. GTAIV:ssä en itse muuta vikaa näe, kuin että "vapaa-ajan" tekemistä ei ole juuri lainkaan tarjolla ja tehtävät hiukka yksitoikkoisia. Saints Row 2:ssa nämä kaksi asiaa on huomioitu, mutta grafiikan ja pelattavuuden osalta peli jättää toivomisen varaa.

Riehumiseen ja leikkimieliseen perseilyyn SR2 on juuri omiaan, muussa tapauksessa valitsen GTAIV:n.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mikä tekee SR2:sta "lasten GTA:n"? :confused:

Siis onhan SR2 ihan mukiin menevä peli ei siinä mitään mutta, jotenkin vain GTA:n aitous iski lähemmäs sydäntä kuin taas SR. Eli siis SR tuntui jotenkin enemmän "leikki" peliltä GTA4 rinnalla. Alkuun oli ihan mukavaa ja erilaista. Tuntui jopa GTA:n kaatajaksi mutta, nyt loppua kohden odottaa jo pelin loppumista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mielestäni taasen SR2 on lähempänä "aitoja GTA-pelejä" ja GTAIV jotain ihan muuta...
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mulla kävi kans noin että loppua kohen loppu innostus ja halusin vaan päästä pelin läpi :p

Mielestäni SR2 on parempi kuin GTA IV koska jopa GTA SA on parempi kuin IV, toki IV:ssä on hyvät grafiikat ja fysiikat mutta kustomointi on huono, joka SR2 on todella monipuolinen.

e: ja mielestäni tehtävät oli todella hyviä, todela paljon toimintaa ja räiskintää!

e2: postatkaas ukkojanne/autojanne!

Valokuva0063-1.jpg

Mun
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tähän on tullut tänään tai eilen lisä-osa joka on ilmainen. Uncut pack siinä tulee mukaan uusia vaatteita ja tatuointeja. Kohta taas Co-op läpi kun eräs kaveri kait ostaa tän :D.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tähän on tullut tänään tai eilen lisä-osa joka on ilmainen. Uncut pack siinä tulee mukaan uusia vaatteita ja tatuointeja.
En maltakaan odottaa, että saan tatuoida hahmoni täyteen Unkutin logoja ja käyttää vaatteita, joissa kaikissa lukee isolla "Unkut". Varmuuden vuoksi niihin vaatteisiinkin on vielä lisätty pari ylimääräistä logoa.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ähh.... toi on vain Gold jäsenille... aukeaa varmaan SIlvereillä viikon päästä?
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Joo tossa pari viikkoo sitten sain SR2:sen ja on pakko myöntää että se hupi mitä tässä pelissä on, peittoaa GTA IV:n 600-0. Pari kysymystä: Missä tuo Ultorin viimeisen tehtävän poliisilaitos on? (voisiko joku näyttää kartalla tai neuvoa hyvin?) Minne nuo vaatteet tulevat tuon Uncut packin myötä?
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Joo tossa pari viikkoo sitten sain SR2:sen ja on pakko myöntää että se hupi mitä tässä pelissä on, peittoaa GTA IV:n 600-0. Pari kysymystä: Missä tuo Ultorin viimeisen tehtävän poliisilaitos on? (voisiko joku näyttää kartalla tai neuvoa hyvin?) Minne nuo vaatteet tulevat tuon Uncut packin myötä?
Poliisilaitos:
policestation.jpg
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tulipas hetkenmielijohteesta tämäkin ostettua boxille ja ei saatana.... näin susipaskaa tuotosta en ole pitkään aikaan nähnyt. Grafiikka on helvetin rumaa, mikä yleensä ei haittaa koska tämä tarkoittaa että peli pyörii sulavasti mutta tässä ne FPS putos jo siinä ekassa vankilapako tehtävässä niin alas, että oltiin jo todella lähellä diashow:ta.:confused:

Ajomalinnus autoissa / prätkissä ehkä huonoimmasta päästä mitä näissä sandbox peleissä olen nähnyt, fysiikka mallinnuksesta puhumattakaan. Räiskintä aivan perseestä. Tekemistä kyllä varmaan riittää ihan kiitettävästi kaupungissa, mutta ei paljoa nappaa kun pelin kaikki muut osa alueet on niin syvältä.

Varmaan ainut hyvä asia tässäkin roskassa on se että todennäköisesti hyvittävät gamestopissa enemmän kuin tuli maksettua (19e).

[tästä kohtaa ylläpito napsi turhimmat uhkailut pois]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Tulipas hetkenmielijohteesta tämäkin ostettua boxille ja ei saatana.... näin susipaskaa tuotosta en ole pitkään aikaan nähnyt. Grafiikka on helvetin rumaa, mikä yleensä ei haittaa koska tämä tarkoittaa että peli pyörii sulavasti mutta tässä ne FPS putos jo siinä ekassa vankilapako tehtävässä niin alas, että oltiin jo todella lähellä diashow:ta.:confused:

Ajomalinnus autoissa / prätkissä ehkä huonoimmasta päästä mitä näissä sandbox peleissä olen nähnyt, fysiikka mallinnuksesta puhumattakaan. Räiskintä aivan perseestä. Tekemistä kyllä varmaan riittää ihan kiitettävästi kaupungissa, mutta ei paljoa nappaa kun pelin kaikki muut osa alueet on niin syvältä.

Varmaan ainut hyvä asia tässäkin roskassa on se että todennäköisesti hyvittävät gamestopissa enemmän kuin tuli maksettua (19e). Alko oikeen vituttaa ku pelas tätä.

Kannattaisi varmaan pelata eka pikkasen pidemmälle ja ps3 versiossa ei lagia essiinny ainakaan yhtään, loppua kohdin alkaa mennä todella hyväksi. Eihän tämä mitenkään IV:tä voita mutta tehtävät nyt on vaan paljon monipuolisempia ja hauskempia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Grafiikka on helvetin rumaa, mikä yleensä ei haittaa koska tämä tarkoittaa että peli pyörii sulavasti mutta tässä ne FPS putos jo siinä ekassa vankilapako tehtävässä niin alas, että oltiin jo todella lähellä diashow:ta.:confused:

Hehe. Taitaa tuo ensimmäisen tehtävän veneosuus olla ainoa kohta koko pelissä, jossa ruudunpäivitys pudota molskahtaa noin alas. En ainakaan itse ole huomannut, että muualla pelissä framet noin pahasti notkahtelisi, joten ei pelkoa. Kyllä se muilta osin pyörii aivan sulavasti.

Mutta siihen yhdyn, ettei tätä peliä ainakaan realismin vuoksi kannata ostaa. Ajaminen tuntuu kyllä aluksi todella hirveältä, mutta kun siihen tottuu, niin siitäkin puuhasta tulee ihan siedettävää (ei mielekästä siltikään). Fysiikoiden kanssa on hauskaa pelleillä omiaan, joten ei se minua ainakaan käynyt rassaamaan muuta kuin muutamassa vähän hankalemmassa tehtävässä. Räiskiminen on sopivan kevyttä.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Jos joku haluaa vetää co-opia ja tehdä tehtäviä, tai muuten vaan riehua, ei muutakun inviteä vaan. :D
GT: KuningasKobaa
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Hyviä neuvoja nyt tartteis, eli kaikki ollaan kokeiltu (ehkä) eikä millään meinaa vörkkiä nettipeli, sillonkun ostin ni toimi tosi hyvin noin puolivuotta sitten mutta nyt ainakun yritän liittyä kaverin co-op peliin niin tulee "You have not the same game version as the host. You cannot join this game." aina sama, oon yrittäny välimuistia tyhjentää, seivit poistaa, reititintä ottaa sienästä irti ja takasin ja modeemia ja saintsissa optionssit defaultiks ja monta kertaa boksinki boottaillu, mut ei millään.

Eli ongelmanahan on, että se ei päivitä peliä, taino päivittää kun tyhjentää välimuistin, mutta ei päivitä uusimpaan versioon millään. Tämä huomattiin kun ajateltiin kaverin kanssa mennä pelaamaan kun molemmat oli pitänyt pitkän tauon ja sitten hänellä päivitti ja minulla ei, tästä tää ongelma sitte alko.

Eli oisko hyviä ohjeita miten tän sais toimimaan, joku on jostain palomuurista jossain foorumeilla puhunut, muttakun mä en oikee tajuu noista mitään et miten F-Securen palomuuri voi estää jos tietokone on kiinni.
 
Ylös Bottom