Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Eli oisko hyviä ohjeita miten tän sais toimimaan, joku on jostain palomuurista jossain foorumeilla puhunut, muttakun mä en oikee tajuu noista mitään et miten F-Securen palomuuri voi estää jos tietokone on kiinni.
Onko kumpikaan ladannut mitään DLC-pakettia?
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mikäs toi DLC paketti on, onko se unkut paketti, jos on nii molemmat on ladannut.

Eli lisäosa. Ultor exposed taisi olla toinen ja sitten pitäisi olla vielä toinen. Unkut on myös laajennus. Oletteko kokeillut vaihtaa hostia? Kysy myös kaveriltasi onko hän ladannut jonkun muun DLC paketin myös.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Eli lisäosa. Ultor exposed taisi olla toinen ja sitten pitäisi olla vielä toinen. Unkut on myös laajennus. Oletteko kokeillut vaihtaa hostia? Kysy myös kaveriltasi onko hän ladannut jonkun muun DLC paketin myös.

Samat paketit ollaan molemmat ladattu eikä mitää ylimääräsii eikä vaa toimi :/, hostia ollaan myös yritetty vaihtaa mutta ei toimi. Luulen että mun puolella että se vika on koska itse en pääse multiplayeriin, etsii vaa peliä mutta ei löydä ja jos etsii coop peliä niin tulee vaa unable to find any games -ilmoitus.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Itsellä oli sama ongelma unkut-paketin kanssa co-opissa. Molemmilla oli sama paketti ja ei toimi. Kaikkia paketteja ei lähdetty kahlaamaan läpi, vaan ongelmaa ei esiintynyt kun molemmat poisti kaikki paketit ja teki uudet hahmot.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Itsellä oli sama ongelma unkut-paketin kanssa co-opissa. Molemmilla oli sama paketti ja ei toimi. Kaikkia paketteja ei lähdetty kahlaamaan läpi, vaan ongelmaa ei esiintynyt kun molemmat poisti kaikki paketit ja teki uudet hahmot.

Ei toimi, vieläkö löytyy ideoita?
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Poista kaikki peliin liittyvä "ylimääräinen" ja savet. Tyhjennä välimuisti ja samat hommat kaverille. Pitäisi toimia. Jos ei toimi, niin onko jommalla kummalla NAT moderatena tai strictinä. Jos on iin, boksin portit auki... Lisää siitä sivustolla PortForward.com - Free Help Setting up Your Router or Firewall .

Nyt menee kyllä liian vaikeeks :S, vois nyt jättää kuitenkin sen saints rowin sinne missä se on ollu jo tovin :P
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Nyt menee kyllä liian vaikeeks :S, vois nyt jättää kuitenkin sen saints rowin sinne missä se on ollu jo tovin :P

Noi porttien avaamiset pitäisi olla se ensimmäinen asia mitä tehdä kun livessä pelaa, jos niitä ei availe, tulee hyvin korkealla todennäköisyydellä tulee olemaan yhdistämisongelmia.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Nyt menee kyllä liian vaikeeks :S, vois nyt jättää kuitenkin sen saints rowin sinne missä se on ollu jo tovin :P

Jos sulla on monipaikkainen modeemi (esim 4) niin kokeile laittaa vaikka 3 tai 4 kohtaan se kaapeli. Mulla ainakin autto tohon NAT- hommeliin.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Jos sulla on monipaikkainen modeemi (esim 4) niin kokeile laittaa vaikka 3 tai 4 kohtaan se kaapeli. Mulla ainakin autto tohon NAT- hommeliin.

Modeemissa on vaan yks paikka, reitittimessä 4-5. Reitittimen paikkaa olen yrittänyt muuttaa ei toimi ja olen myös yrittänyt pistää modeemista suoraan boksiin kiinni, eikä silti vaan toimi.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Vasta sain tämänkin pelin hankittua ja voin sanoa että kannatti todella! Tunnin pelaamisen jälkeen olet pelissä kuin kotonasi ja pelin monipuolisuus yllättää päivä toisensa jälkeen. Olisi heti pitänyt ostaa tämä, gta4 on NIIN roskaa tähän verrattuna. Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni.

Joka tapauksessa, samassa peliajassa GTA ei kiinnostanut lainkaan ja tämä vei mennessään. Kaippa sitten tämä pelimäisyys viehättää enemmän minua, kuin muka-realistisuuteen pyrkivä gta. Suosittelen EHDOTTOMASTI kokeilemaan tätä peliä, jos GTA:n tyyliset pelit on lähellä sydäntä. Täyttä rautaa, pikku vikoineenkin ja brutaalit välinäytökset saa nauramaan. :cool:
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Vasta sain tämänkin pelin hankittua ja voin sanoa että kannatti todella! Tunnin pelaamisen jälkeen olet pelissä kuin kotonasi ja pelin monipuolisuus yllättää päivä toisensa jälkeen. Olisi heti pitänyt ostaa tämä, gta4 on NIIN roskaa tähän verrattuna. Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni.

Itse olin myö samaa mieltä (tosin kyllä pidin myös GTA:stakin) mutta sitten jossainvälissä se into kyllä lopahti ja loppu oli vähän väkisin loppuunasti pelaamista. Jotenkin siitä jäi sellainen maku että olisi enemmän "lapsille" suunnattu peli. Ei sillä että pelissä ei väkivaltaa sun muuta olisi vaan jäi vähä sellane olo kuin olis The Simpsons Hit and Runia pelannut :D
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Itse olin myö samaa mieltä (tosin kyllä pidin myös GTA:stakin) mutta sitten jossainvälissä se into kyllä lopahti ja loppu oli vähän väkisin loppuunasti pelaamista. Jotenkin siitä jäi sellainen maku että olisi enemmän "lapsille" suunnattu peli. Ei sillä että pelissä ei väkivaltaa sun muuta olisi vaan jäi vähä sellane olo kuin olis The Simpsons Hit and Runia pelannut :D

No höpsis, kyllä tämä vain oli/on kelpo tuotos ja ei todellakaan suositeltavaa lapsosille. Kiroilua, huumeita ja väkivaltaa. Unohtamatta epämääräsiä "aktiviteetteja".. Ja hyvää mustaa huumoria, parasta viihdettä pitkiin aikoihin dragon agen rinnalla mitä olen pelannut. ;)
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

No höpsis, kyllä tämä vain oli/on kelpo tuotos ja ei todellakaan suositeltavaa lapsosille. Kiroilua, huumeita ja väkivaltaa. Unohtamatta epämääräsiä "aktiviteetteja".. Ja hyvää mustaa huumoria, parasta viihdettä pitkiin aikoihin dragon agen rinnalla mitä olen pelannut. ;)
Tarinalta ja teemoiltaan GTA on aikuisempi, kun taas SR:ssa paino on aika lailla pelkästään riehumisella ja sekopäisellä toiminnalla, mikä saa sen siltä osin vaikuttamaan lapsellisemmalta. SR 2 on myös ulkoasultaan IV:tä kauempana todellisuudesta. Jotain tällaista saattoi myös X-Box 360 ajaa takaa. Väkivaltaisen sisällön puolestahan SR 2 tosiaan kuitenkin ohittaa parhaimmillaan IV:nkin.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Tarinalta ja teemoiltaan GTA on aikuisempi, kun taas SR:ssa paino on aika lailla pelkästään riehumisella ja sekopäisellä toiminnalla, mikä saa sen siltä osin vaikuttamaan lapsellisemmalta. SR 2 on myös ulkoasultaan IV:tä kauempana todellisuudesta. Jotain tällaista saattoi myös X-Box 360 ajaa takaa. Väkivaltaisen sisällön puolestahan SR 2 tosiaan kuitenkin ohittaa parhaimmillaan IV:nkin.

Tätä juuri hain takaa ja kiitokset Isaarulle selventämisestä:D
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Tarinalta ja teemoiltaan GTA on aikuisempi, kun taas SR:ssa paino on aika lailla pelkästään riehumisella ja sekopäisellä toiminnalla, mikä saa sen siltä osin vaikuttamaan lapsellisemmalta. SR 2 on myös ulkoasultaan IV:tä kauempana todellisuudesta. Jotain tällaista saattoi myös X-Box 360 ajaa takaa. Väkivaltaisen sisällön puolestahan SR 2 tosiaan kuitenkin ohittaa parhaimmillaan IV:nkin.

SR2:n ja GTA4n erot on parhaiten tiivistetty seuraavassa "arvostelussa" (juttu alkaa noin 1 min kohdalla)

The Escapist : Video Galleries : Zero Punctuation : Saints Row 2

:cool:
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Jos Hinin olis kiinnostunut co-oppia kokeilemaan niin ilmottele. Jokunen tehtävä puuttuu multa lopusta ja on ollut vähän tauolla peli (niin mä teen usein, pelaan pelejä jonkun aikaa ja sitten taas palaan niihin myöhemmin). Itseä voisi innostaa testailla cooppia, pitää vaan suugia netistä peli taas mutta se on nopea operaatio. (joo ostin games on demandista.. olen valmis maksamaan hieman extraa siitä ilosta ettei tarvi kierrättää levyjä asemassa.. ärsyttävää moinen!)
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Tarinalta ja teemoiltaan GTA on aikuisempi, kun taas SR:ssa paino on aika lailla pelkästään riehumisella ja sekopäisellä toiminnalla, mikä saa sen siltä osin vaikuttamaan lapsellisemmalta. SR 2 on myös ulkoasultaan IV:tä kauempana todellisuudesta. Jotain tällaista saattoi myös X-Box 360 ajaa takaa. Väkivaltaisen sisällön puolestahan SR 2 tosiaan kuitenkin ohittaa parhaimmillaan IV:nkin.

Eli koska peli on väkivaltaisempi, niin se sopii paremmin lapsille? ;) Oolrait.

Ja tuo oli huumoria, ymmärsin mitä hait takaa. Joka tapauksessa, GTA ei onnistunut viihdyttämään tätä "aikuista" samalla tapaa kuten SR.
 
Vastaus: Saints Row 2 [X360]

Eli koska peli on väkivaltaisempi, niin se sopii paremmin lapsille? ;) Oolrait

Ei en tarkoittanut että peli sopisi lapsille vaan että esimerkiksi jos lapsi saisi valita kumpaa pelaisi IV:n tai SR2 väliltä pienen testauksen jälkeen luulisin että se olisi SR2. Koska OMAAN makuun peli oli hieman lapsellisemman oloinen riehunnalla ja sekopäisellä toiminnallaan kuten Isaaru alkuperäistä viestiäni hyvin tulkitsi.
 
Ylös Bottom