Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ostin pelin viikko sitten ja nyt pelattuna n.23h ja 41%. Luin arvostelut ja kyllä kehuttiin joka paikassa ja tottahan se on:p Ainut mikä häiritsi arvosteluissa oli grafiikka joten tiesin sen etukäteen ettei mitään maailman näteintä piirrosta ole tulossa. Sitten ku päätin kyseisen tuotoksen ostaa nii olin kyllä repiä pallit irti grafiikan, autojen ajettavuuden ja ukon liikkumisen takia:eek: MUTTA nytten kun siihen on tottunut niin eihän se grafiikka nyt niin huono ole päinvastoin ja kun kontroilleihinkin on tottunut niin hyvältä tuntuu ja oli kyllä ostamisen arvoinen peli:p Tekemistä riittää ja hauskaa on.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Ostin pelin viikko sitten ja nyt pelattuna n.23h ja 41%. Luin arvostelut ja kyllä kehuttiin joka paikassa ja tottahan se on:p Ainut mikä häiritsi arvosteluissa oli grafiikka joten tiesin sen etukäteen ettei mitään maailman näteintä piirrosta ole tulossa. Sitten ku päätin kyseisen tuotoksen ostaa nii olin kyllä repiä pallit irti grafiikan, autojen ajettavuuden ja ukon liikkumisen takia:eek: MUTTA nytten kun siihen on tottunut niin eihän se grafiikka nyt niin huono ole päinvastoin ja kun kontroilleihinkin on tottunut niin hyvältä tuntuu ja oli kyllä ostamisen arvoinen peli:p Tekemistä riittää ja hauskaa on.

Mieluummin Saints Rowien ukon liikkuminen kuin GTA4:n tahmea vastaava.
Asiallinen peli kaikenkaikkiaan, täytyy vetää läpi joskus uudestaan co-opilla...
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

laittakaapa kakkosen jälkeen eka row koneeseen niin kyllä leuka loksahtaa kun se on paljon paremman näköinen kuin kakkonen ja silti ruudunpäivitys on paljon sulavampaa.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Mitäs ihmettä... oon tehny Roninin ja Brotherhoodin kaikki tehtävät paitsi 1 kummistakin ja ne kummatkin on kadonnut kartalta? Wtf... mites mä noi löydän?
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Jumansleissön. Oli jo varmaa 5 kerta ku peli jäätyy yhtäkkiä, ja parasta ettei tälläkää kertaa ollu vähää aikaa tallennettuMad
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

laittakaapa kakkosen jälkeen eka row koneeseen niin kyllä leuka loksahtaa kun se on paljon paremman näköinen kuin kakkonen ja silti ruudunpäivitys on paljon sulavampaa.
Meinasin juuri käydä pistämässä parit pelit vaihtoon ja käydä ottamassa Saint's Row 2:n testiin kun pidin ykkösosasta melko paljon. Vaihto menee holdiin jos näin todellakin on. Melko uskomatonta.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Meinasin juuri käydä pistämässä parit pelit vaihtoon ja käydä ottamassa Saint's Row 2:n testiin kun pidin ykkösosasta melko paljon. Vaihto menee holdiin jos näin todellakin on. Melko uskomatonta.

No SR2:sta ei todellakaan kannata jättää väliin jos ykkösestä piti.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Meinasin juuri käydä pistämässä parit pelit vaihtoon ja käydä ottamassa Saint's Row 2:n testiin kun pidin ykkösosasta melko paljon. Vaihto menee holdiin jos näin todellakin on. Melko uskomatonta.
Mulla ei o yhtään kertaa jäätyny peli... joku 7h pelattu.

Onko vastausta mun kysymykseen? :>
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

en aivan varma ole, mutta voisko johtua siitä ettei ole kaikkia Stronghold tehtäviä tehny?
Ahaa.. en tiienny että niitä pitää tehä.. no eikun tekemään!

E: Johan on tullu pelattua... ronin, brotherhood ja sons of samedi hoidettu... vielä ois se ultor jälellä ja sitten on main missionit tehty?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Wtf, oon tehny ultorilta 3/5 tehtävää ja se 4 ei ilmesty karttaan? Onko siinä joku unlock muka, jos niin miten helvetissä..
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Juu, siis kaikki tehtävät on tehty Roninilta, brotherhood, sons of samedi ja ultorilta 3 mutta 4 ei ilmesty.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

En... onko toi joku secret koska kartalla ei ainakaan näy?

Kyllä sen kartalla pitäisi näkyä, tuleekohan sitten vasta seuraavan missionin jälkeen.
Jonku aikaa ku pelasin viimeksi, niin ei muista ihan 100%.

Jos et tiennyt viellä, niin ohjeet secret missioniin:
To activate the secret mission, you must go to the Saints Row Police Headquarters (located in the very bottom center of Saints Row district, you go here during one of the Sons of Samedi missions as well).

Once you enter the station, you have to find the detetives branch and enter it. Inside, you will see three 3rd Street Saints mission markers. Activate all three to listen to three different police wiretaps of the night you were blown up.

From there, you must go to Troy Bradshaws office in the same area. Here you will find another mission marker which will give you a phone number. Call the phone number to activate the marker for the secret mission.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Jepulis löyty, siis tota ei näkyny kartallaa vaan piti mennä sisään sinne ostariin mutta kävi aika oudosti :o ei ollu siis näkyny kartalla merkkiä yhtään, sitten menin sinne ja pelasin tehtävää ja just kun olin pääsemässä läpi niin peli jääty.. no sitten vedin sen uusiks ja sitten se näkyi se merkki siellä kartalla, en ollu voinu tallentaa koska vaihoin ukon ulkonäköäkin.. mikähän tossakin :o Mutta nyt on kaikki tehtävät tehty.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Peli tuli pelattua about 91% läpi ja vieläkin himottaisi mutta vaihtoon meni johtuen uuden pelattavan tarpeesta. Erinomainen peli omasta mielestä vaikka pikkuvirheitä olikin ja muuta. Mutta silti jaksoi painaa koko ajan eteenpäin. Secret Mission oli kiva, en spoilaamaan kumminkaan mene mutta se kannattaa pelata.
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Kyllä se nyt vaan niin on että GTA on GTA. Tämä Saints Row 2 on vähänkuin lasten GTA:mad: 36h ja 73% mentyä läpi ja odotan että loppuisi jotta pääsisi GTA4 pelaamaan (taas) Eihän tämä huono peli ole mutta jotenkin se into loppua kohden tuntuu häviävän:(
 
Vastaus: Saints Row 2 (Xbox 360)

Kyllä se nyt vaan niin on että GTA on GTA. Tämä Saints Row 2 on vähänkuin lasten GTA. 36h ja 73% mentyä läpi ja odotan että loppuisi jotta pääsisi GTA4 pelaamaan (taas) Eihän tämä huono peli ole mutta jotenkin se into loppua kohden tuntuu häviävän.
Makuasioitahan nämä. Itse taas pidän Saints Row 2:n pelimaailmaa huomattavasti monipuolisempana, viihdyttävämpänä ja pelaamaan innostavampana kuin GTA IV:n vastaavaa. Tosin GTA IV:n synkempi, maanläheisempi ja viimeistellympi ulkoasu miellyttää omia silmiä, korvia ja pelikäsiä enemmän, vaikkei peli hyödynnä SR2:sta poiketen kuin murto-osan sisällöllisestä potentiaalistaan.

Näin se vaan mennee, että toiset tykkää pullasta ja toiset tykkää pitkosta - ja kolmannet pullapitkosta. :)
 
Ylös Bottom