Vastaus: Saints Row IV
Tuli re-elected pelattua eilen loppuun ja olihan se edelleen erittäin loistava ja hauska. Tämähän tuli heti julkkarissa ostettua xbox 360:lle ja kerättyä ja tehtyä kaikki, mutta hyvin taas jaksoi kaiken tehdä. Tai en minä kaikkia haasteita tehnyt koska en näe mitään järkeä grindata tappoja tietyllä tavalla jne vain sen takia jotta saisin jonkun virtuaalisen pystin. Niistä puheenollen minulla jäi se cluster fuck pysti saamatta vaikka keräsin kaikki clusterit. Kartta väittää, että kaksi puuttuu vaikka jokaiselta alueelta on kaikki kerätty eli peli ei osaa laskea kaikkia yhteen. Onneksi ei haittaa koska keräsin kaikki vaan ihan keräämisen ilosta.
DLC setit oli minulle uutta ja enter the dominatrix oli pettymys. Hauskahan se oli ja "välivideoille" sai nauraa, mutta se oli aaaaaivan liian lyhyt. Onneksi se joulu setti oli paljon parempi vaikka ei se paljon pitempi ollut, mutta oli sentään täysin uudet maisemat ja pari aktiviteettiakin tuli lisää ja saihan myös hahmojen lahjatoiveita lukea hymy huulilla.
Kovin tuntuu monella olevan ongelmia pelin kaatumisen kanssa, mutta minulla kaatui tasan kerran sen ekan power armor tehtävän jälkeen kun käytiin Matt hakemassa. Samassa kohdassa tuo taisi boxillakin kaatua. No ainakin on uskollinen porttaus

Likemmäs 21 tunnin aikana kyllä iski pleikkari pelaajien vanha tuttu eli ce-34878-0 error joka tietenkin aina hyppäsi ruudulle kun olit jotain kerännyt tai tehnyt ja peli oli tallentamassa. Ihme sinänsä, että kertaakaan ei tallennus korruptoitunut. Koska sony oikeasti jaksaa tutkia mikä tuon aiheuttaa.
Jotkut myös jaksaa valittaa ruudunpäivityksestä, mutta minusta peli rullasi hyvin. Joo ei ole tasainen 60fps, mutta 90% ajasta kuitenkin jossain 50-60 tuntumassa. Selvää nykimistä ei ollut koskaan vaikka tuostakin on saanut lukea ja mitään päivitystähän tähän ei ole tullut joten ota siitä sitten selvää. Muutenkin varsin hyvä päivitys xbox 360 versioon verrattuna enkä enempää olisi odottanutkaan.
Seuraavaksi sitten se gat out of hell kinziellä pelattuna. Tuli tästä myös pari screenshottia otettua ja joku lyhyt video tehtyä jotka löytyy tuolta kuvakaappaus triidin puolelta.