Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saints Row IV

Vastaus: Saints Row IV

Kyllä ne Volitionin pojat ja tytöt keksii kaikenlaista. Nyt on vuorossa musikaalitraileri Gat out of Hell:stä. Ihan melkein herkistyy. :)

[video=youtube;OvAJIVSLqK4]https://www.youtube.com/watch?v=OvAJIVSLqK4&list=UUKy1dAqELo0zrOtPkf0eTMw[/video]
 
Vastaus: Saints Row IV

Tulevan vuoden ensimmäinen pelihankintahan tämä tulee olemaan. Itse Gat out of Hellistä en mitenkään erityisellä tavalla innoissani vielä ole, mutta jos IV:n tasolla jatketaan, niin ei ole mitään huolta.
 
Vastaus: Saints Row IV

Julkaisutraileri on tuttua SR-kamaa. Perjantainahan tämän pitäisi tulla myyntiin täällä härmässäkin.

[video=youtube;7OrIfTqJtC4]https://www.youtube.com/watch?v=7OrIfTqJtC4[/video]
 
Vastaus: Saints Row IV

Pelitulva vai mikä lie oli syynä, että aikoinaan SR4 jäi kesken PS3:lla. Olinkin mielissäni, kun kuulin että tämä julkaistaan remasterina PS4:lle ja vieläpä Gat out of Hellin siivittämänä.

Sain pelin eilen hyppysiini ja en malttanut ohjainta laskea kädestäni. Taattua Saints Rowta! Tuo Gat out of Hell tulee mukana latauskoodina, eli se laskee hivenen pelin jälleenmyyntiarvoa jos koodin on käyttänyt. Itseä tuo lisäri ei edes hirveästi miljöönä kiinnosta, joten saattaa olla että peli lähtee läpäisyn jälkeen vaihtoon koodin kera. Mutta katellaas nyt kuitenkin, millaisia arvosteluja siitä alkaa tippumaan.

Mutta toden totta, itse SR4 näyttää nyt entistä hienommalta ja tuntuu todella sulavalta. Olen open worldien kova fani, joten erittäin mielellään häröilen Steelportissa. Jos SR-sarja nappaa, kannattaa tämä hankkia kun suhteellisen järkevään hintaankin saa :)
 
Vastaus: Saints Row IV

Itseä tuo lisäri ei edes hirveästi miljöönä kiinnosta, joten saattaa olla että peli lähtee läpäisyn jälkeen vaihtoon koodin kera. Mutta katellaas nyt kuitenkin, millaisia arvosteluja siitä alkaa tippumaan.

Gat Out of Hell on saanut varsin nuivan vastaanoton. Etenkin jos vertaa kahteen aiempaan osaan (SR III ja IV). Kiteytettynä: Hyvä premissi, mutta siihen se sitten jääkin.
 
Vastaus: Saints Row IV

Gat Out of Hell on saanut varsin nuivan vastaanoton. Etenkin jos vertaa kahteen aiempaan osaan (SR III ja IV). Kiteytettynä: Hyvä premissi, mutta siihen se sitten jääkin.

Juuri näin. Tiedoksi kaikille, että tuon SR IV Re-Electedin saa ostettua myös erikseen ilman lisäriä, jos hauska häröily open worldeissa kiinnostaa. Itselleni uppoaa todella hyvin :)
 
Vastaus: Saints Row IV

Juuri näin. Tiedoksi kaikille, että tuon SR IV Re-Electedin saa ostettua myös erikseen ilman lisäriä, jos hauska häröily open worldeissa kiinnostaa. Itselleni uppoaa todella hyvin :)
Saako sen ihan kaupasta fyysisenä ilman tota gat out of hell lisäosaa? Storesta saa kylläkin digitaalisena ilman sitä, itse ei kiinnosta toi lisäri niin paljoa. Jos saa fyysisenä niin ottaisin mielellään levyn hyllyyn. :)
 
Vastaus: Saints Row IV

Saako sen ihan kaupasta fyysisenä ilman tota gat out of hell lisäosaa? Storesta saa kylläkin digitaalisena ilman sitä, itse ei kiinnosta toi lisäri niin paljoa. Jos saa fyysisenä niin ottaisin mielellään levyn hyllyyn. :)

Tuota Re-Electediä ei taida saada. Gat out of Hell tulee kylläkin latauskoodina, eli senhän voi vaikka myydä pois.

Mukava yllätys oli jossain vaiheessa eilen pelatessa huomata, että tässähän on mukana kaikki SR4 lisärit. Enter the Dominatrix yms. iso kasa asuja ja aseita. Todella hauska peli. Tulee vahvasti mieleen myös legendaarinen Crackdown boxin puolelta.
 
Vastaus: Saints Row IV

Tuollainen sivutehtäväkokoelmahan tämä Gat out of Hell sitten oli. Pelattava paketti, mutta turhan lyhyt, ja tosiaan niitä varsinaisia tehtäviäkin olisin mukaan kaivannut.

Re-Elected tulee vielä jossain vaiheessa hankittua, siitä on Enter the Dominatrix ja kaikki varuste-DLC:t kokematta. SR V:tä tietysti jo odottelen innolla.
 
Vastaus: Saints Row IV

Re-Elected tulee vielä jossain vaiheessa hankittua, siitä on Enter the Dominatrix ja kaikki varuste-DLC:t kokematta. SR V:tä tietysti jo odottelen innolla.

Juu sitä kamaa on melko paljon ängetty tähän Re-Electidiin. Mukana mm. loistava How the Saints save Christmas :)

Ihmeen vähän porukka tätä pelaa, ainakin kun omaa 100 hengen kaverilistaa katselee. Peli on todella smooth ja hyvännäköinen etenkin kun erikoisvoimat jyllää ruudulla upeinen valaistusefekteineen. Kerättävää ja tehtävää on todella paljon ja ennenkaikkea, siihen ei kyllästy.
 
Vastaus: Saints Row IV

Juu sitä kamaa on melko paljon ängetty tähän Re-Electidiin. Mukana mm. loistava How the Saints save Christmas :)

Ihmeen vähän porukka tätä pelaa, ainakin kun omaa 100 hengen kaverilistaa katselee. Peli on todella smooth ja hyvännäköinen etenkin kun erikoisvoimat jyllää ruudulla upeinen valaistusefekteineen. Kerättävää ja tehtävää on todella paljon ja ennenkaikkea, siihen ei kyllästy.

Mulle syy on ainakin se että aikoinaan Saints Row The Third vai mikä olikaan, jäi sen verran paska maku suuhun että ei oikee nämä jatko-osat ole herättänyt mitää suuria tunteita. Siinä kolmosessa oli olevinaan niin paljon kaikkea ja olevinaan niin hauskaa kaikki, loppupeleissä se kaikki oli lähinnä tylsää ja ärsyttävää. Muutamat pienet naurut siitä aikoinaan sai kun kaverin kanssa coopissa sitä pelas, mutta siihen se sitten jäikin.

En tiedä onko mitään paremmin tehty, mutta en uskalla ite ainakaa täyttä hintaa näihin enää laittaa. Tuntuu jotenkin et joka saints row mitä julkastaan menee yhä enemmän överiksi, mikä ei mun mielestä ole kauheen hyvä asia. Vaikka tän pelin idea kai onkin olla överiks vedetty.
 
Vastaus: Saints Row IV

Tuli re-elected pelattua eilen loppuun ja olihan se edelleen erittäin loistava ja hauska. Tämähän tuli heti julkkarissa ostettua xbox 360:lle ja kerättyä ja tehtyä kaikki, mutta hyvin taas jaksoi kaiken tehdä. Tai en minä kaikkia haasteita tehnyt koska en näe mitään järkeä grindata tappoja tietyllä tavalla jne vain sen takia jotta saisin jonkun virtuaalisen pystin. Niistä puheenollen minulla jäi se cluster fuck pysti saamatta vaikka keräsin kaikki clusterit. Kartta väittää, että kaksi puuttuu vaikka jokaiselta alueelta on kaikki kerätty eli peli ei osaa laskea kaikkia yhteen. Onneksi ei haittaa koska keräsin kaikki vaan ihan keräämisen ilosta.

DLC setit oli minulle uutta ja enter the dominatrix oli pettymys. Hauskahan se oli ja "välivideoille" sai nauraa, mutta se oli aaaaaivan liian lyhyt. Onneksi se joulu setti oli paljon parempi vaikka ei se paljon pitempi ollut, mutta oli sentään täysin uudet maisemat ja pari aktiviteettiakin tuli lisää ja saihan myös hahmojen lahjatoiveita lukea hymy huulilla.

Kovin tuntuu monella olevan ongelmia pelin kaatumisen kanssa, mutta minulla kaatui tasan kerran sen ekan power armor tehtävän jälkeen kun käytiin Matt hakemassa. Samassa kohdassa tuo taisi boxillakin kaatua. No ainakin on uskollinen porttaus :rolleyes:
Likemmäs 21 tunnin aikana kyllä iski pleikkari pelaajien vanha tuttu eli ce-34878-0 error joka tietenkin aina hyppäsi ruudulle kun olit jotain kerännyt tai tehnyt ja peli oli tallentamassa. Ihme sinänsä, että kertaakaan ei tallennus korruptoitunut. Koska sony oikeasti jaksaa tutkia mikä tuon aiheuttaa.
Jotkut myös jaksaa valittaa ruudunpäivityksestä, mutta minusta peli rullasi hyvin. Joo ei ole tasainen 60fps, mutta 90% ajasta kuitenkin jossain 50-60 tuntumassa. Selvää nykimistä ei ollut koskaan vaikka tuostakin on saanut lukea ja mitään päivitystähän tähän ei ole tullut joten ota siitä sitten selvää. Muutenkin varsin hyvä päivitys xbox 360 versioon verrattuna enkä enempää olisi odottanutkaan.

Seuraavaksi sitten se gat out of hell kinziellä pelattuna. Tuli tästä myös pari screenshottia otettua ja joku lyhyt video tehtyä jotka löytyy tuolta kuvakaappaus triidin puolelta.
 
Vastaus: Saints Row IV

http://www.youtube.com/watch?v=n8S0e2EYzKM

Onkos kukaan saanut jo Gat out of Hell:n trophyt platinaan. Itsellä on tuotttanut kyseinen "Let's bounce" tuskaa. Ilmeisesti se on onnesta kiinni mokoma. Jos joltain muullakin on coop-trophy saamatta niin täällä on kyllä kolme tuntia aikaa pitää ohjainta "pöydällä". Ilmeisesti täytyy talouteen hankkia toinenkin ps4,että tälläiset co-opit on vastaisuudessa lasten leikkiä.
 
Tämä re-elected versio on virunut hyllyssä koskemattomana tooooodella pitkään. Kesäloman lopuksi otin projektiksi, on kyllä hauska. Ikinä et tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, eritoten tykkäsin romantiikasta kotipoikien/tyttöjen kanssa. pokaalilistan pilaa tuo käsittämätön vietä 40h simulaatiossa, olen tehnyt kaiken muun ja peli kelllottaa 25h. Enkä todellakaan ole pitänyt kiirettä. Silti aivan loistava peli, sen siivittämänä laitoin third remasteredin tilaukseen.
 
Silti aivan loistava peli, sen siivittämänä laitoin third remasteredin tilaukseen.

Itse pidin kolmosesta vielä enempi kuin tästä nelosesta, nelonenkin on ihan jees ei siinä… vaikka supersankarisarjikset ovat enemmän kuin tuttuja meikäläisellä, jotta periaatteessa pitäisin olla nappina otsaan kohderyhmää tuolle IV:lle.

Kolmosen alku on aivan huikea ! :) siinä on sellainen aloitus joka todella vie mennessään ja se on todellakin osunut aika täydellisesti kohdilleen !

Nelosesta mulla on melkoisen iso Collector’s Edition paketti, siinä on mm. se hemmetin dubstep-laite :D sit on valkoinen Johnny Gat patsasta, se punainen nappiboxi, joka pitäis lähettä itse Trumpille luulen mä :D
 

Liitetiedostot

  • SRIVCollectors.jpg
    SRIVCollectors.jpg
    1,9 MB · Lukukerrat: 15
Ei hittolainen. En muistanutkaan miten loistavaa Saintsin huumori on. Eihän tämä kolmosen veroinen ole, mutta taattua
co-op hubailua.
 

Liitetiedostot

  • 20210214_003331.jpg
    20210214_003331.jpg
    729 KB · Lukukerrat: 31
Ylös Bottom