Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

sega gt 2002

Itse ainakin tykkään pelistä, vaikka en normaalisti autopeleistä välitäkkään ja tuskin tätäkään olisin ostanut ellei koneen mukana olisi tullut. Ajettavuus on hyvä, grafiikat mainiot ja muutenkin lepponen ajelu meininki.

En oo vielä ku pari tuntia ehtiny kaahailemaan mun amis pommilla (en muista nimeä, joku toyota se oli) ja vieny pari pokaalia ja kuvaa autotallia koristamaan. Joten en jaksa/voi mitään kovin syvällistä kirjottaa ja kelloki on vaikka kuinka paljon, joten nyt vaan yksinkertaisesti plussat ja miinukset.
____________________________________________

+ajettavuus
+grafiikat (kyllä se pelti kiiltää kauniisti)
+'halvat autot' (wunderbaumin ku sais niin ne ois täydellisiä amis autoja)
+tiputus kilpailut (viivat, 1 vs 1...)
+oman soittolistan soittomahdollisuus (se saa vaan jotenkin sen ajelun tuntumaan mukavammalta)
+mielenkiintoiset radat (en sitten tiiä mitä valittajat niihin kaipaa)
+käytetyt osat hajoavat

-ei hc viritys mahdollisuuksia (ei kyllä mua kiinnosta, mutta auto ihmisiä sen puuttuminen jää varmasti kaivamaan)
-ratojen vähyys
-liian vaikeata saada rahaa (ehkä helpottuu ajan myötä)
-ei pysty muokkaamaan auton ulkonäköä tarpeeksi (ainakin mä haluiaisin laittaa vaikka liekit tohon mun Toyotaan)
______________________________________________


Mitä noilla 'goodseilla' muuten tekee mitä tuolta käytettyjen osien kaupasta saa ?

Miten autoja pystyy myymään? Tää on varmaan joku helppo juttu mut ei vaan osunu kohdalle. Siellä autokaupassa niille ei ainakaan mun autot kelvannu. Mul on se Toyota ja sitten sain palkinnoksi jonkun ihan ihme romun (toinen kilpailu siellä official ralleis, ei siis eventis).
 
Jeesi ois tarpeen..

Eli pari kysymystä pelistä:

1) Kuinka usein autolle pitäs tehä remppaa? Entä onko sillä oikeasti jotain merkitystä (paraneeko auton suorituskyky tms.)?

2) Panin yhden lukuisista romuista myyntiin, lätkäsin vielä sellasen hinnan, ettei kellään tunnu olevan haluu ostaa kotteroo. Miten saan autoni pois myynnistä?

Toivottavasti jollain on heittää vinkkii.
 
1. Riippuu siitä kuinka paljon hajotat sitä kisojen aikana. paina menuissa vasenta liipasint jos osat ei oo sinisenä nii ei ku korjaamaan. Ja se osien kunto vaikuttaa paljon suorituskykyyn, ja renkaiden kunto kanssa vaikuttaa paljon.
2. Samasta mistä laitoit sen myyntiin.
 
hmm oon ajellu jo kaikki official racet läpi, lotus exigen ostin ja kappas sillä pääsikin sitten jo koko pelin läpi mutta mites noi event racet kun ei niihin kaikkiin läheskään pääse, millä niihin saa oikeudet?

ja jostain näin&kuulin että tässä pelissä voisi käyttää ilokaasua, eipä oo mulla kyllä eteen vielä tullut, eli mistä/miten?

aivan naurettavan helppo tää kyllä on, suoraa kaikki läpi vaan ei mitään ongelmia, tolla lotus exigellä tietokoneen ohjastamat autot jää 10-90s ittestä riippuen kisasta.
 
Loitava peli kyllä tämä Sega GT 2002! Hakkaa omasta mielestäni GT3:n mennen tullen ja palatessa, sen verran hauskaa viihdettä tämä on.

Nyt on pelitunteja takana jo 22, ja autona Ford GT Concept, johon on viritetty 736 heppaa, kyllä kulkee! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan duke
aloitin eilen ton pelaamisen ostin kans peugeot 206 ,ajelin sillä event kisoja niin kauan että sain siihen kaikki herkut ostettua,sitten jatkoin vielä samalla kaaralla event kisoja ja c-lisenssiin asti,illalla olikin rahaa jo n.80 000 jolla ostin toyota supran,eli kärsivällisyyttä vaan.
Miten on, viikonloppuna kun kokeilin, niin sain tuohon 206:een turbon, mutta nyt kun alkuviikosta aloitin uudestaan, niin ei ole Parts Shop:ssa turboa ? Kaiken muun olen ostanut, jolloin hp=193 ja paino 853, toki tuolla on saatu S-lisenssi, mutta Stage5:n kisoissa ei oikein taho pärjätä :( Eli onko edessä Pösön myynti? Eniten kuitenkin ihmetyttää tuo turbon "häviäminen".
 
Noniin, bugittaakohan tuo GT2002 vai miksi jo B-lisenssin ajokoe on vedetty ihan mahdottomaksi? Vaikka lusikka pohjassa nurkkia viistämällä painaa menemään Integralla, niin ainakin 5 sekuntia jää alle 1.46s ajan joka on rajana että pääsee läpi. Ykköseksihän pääsee 1.39s ajalla :rolleyes:
Toivotonta, vai onko tuossa joku oikotie/niksi...
Ajamalla tuo tuntuu mahdottomalta vaikka ajopelit haskassa muuten onkin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Noniin, bugittaakohan tuo GT2002 vai miksi jo B-lisenssin ajokoe on vedetty ihan mahdottomaksi? Vaikka lusikka pohjassa nurkkia viistämällä painaa menemään Integralla, niin ainakin 5 sekuntia jää alle 1.46s ajan joka on rajana että pääsee läpi. Ykköseksihän pääsee 1.39s ajalla :rolleyes:
Toivotonta, vai onko tuossa joku oikotie/niksi...
Ajamalla tuo tuntuu mahdottomalta vaikka ajopelit haskassa muuten onkin

kyl mä ainaki onnistuin aika helposti pääsee noi kaikki ajotestit läpi.. Mul tosin oli kaikki ajotehosteet pois päältä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Noniin, bugittaakohan tuo GT2002 vai miksi jo B-lisenssin ajokoe on vedetty ihan mahdottomaksi? Vaikka lusikka pohjassa nurkkia viistämällä painaa menemään Integralla, niin ainakin 5 sekuntia jää alle 1.46s ajan joka on rajana että pääsee läpi. Ykköseksihän pääsee 1.39s ajalla :rolleyes:
Toivotonta, vai onko tuossa joku oikotie/niksi...
Ajamalla tuo tuntuu mahdottomalta vaikka ajopelit haskassa muuten onkin

Joopa joo. Mulla on aivan sama ongelma.
Eli siis onko lisenssi testit ajettava aina ennalta määrätyllä autolla ja voiko niitä viritellä ?
Olen nyt muutaman päivän koittanut saada B-lisenssiä.
Eräs kaverini kävi eilen koittamassa ja taisi mainita, että on vaikeampi kuin gt3.
Entä oletteko ajaneet automaatilla vai manuaali vaihteistolla ?
Meinaa tosiaan usko mennä. Muuten peli vaikuttaa ihan asialliselta...
 
olen kans joutunut vetää muutamaan otteeseen ajotestin uusiksi, mutta ei tämä ole vielä mitään verrattuna GT:n ajotesteihin =)

Automaatilla pelaan, mutta jos alkaa sekuntteja viilaamaan niin pitäisi opetella manuaaliset vaihteistot...
 
Ei kai siinä b testissä mitään ihmeellistä ollut, muistaakseen ainut mitä piti yrittää yli 3 kertaa oli ss lisenssi, ja automaatilla ajelin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nuni
jostain näin&kuulin että tässä pelissä voisi käyttää ilokaasua, eipä oo mulla kyllä eteen vielä tullut, eli mistä/miten?

Ilokaasun saa käyttöön häviämällä drag racingin sellaisen päivän iltana, joka päättyy 5:n kisan jälkeen used parts shoppiin on tullut uusi valikko. Ilokaasua voi käyttää Y napista.
 
Noniin , eli peli on siis aivan mahtava . Ensin alkoi kunnolla pännimään , autot ei kääntyneet mihinkään , heitteli minne sattui . Kun saatiin rahaa kasaan , lähti Evo:sta sisusta ja alustaa säädettiin . Sitten mentiin , tämähän on siis aivan mahtavaa !
Onnistuu kunnon nelipyöräluisut (driftit) putkessa paukkuu , dumpit suhisee ja ahtopainemittarit kaakossa . Mahtava fiilis kun vetää 160 km/h mutkassa driftiä LanEvo 4:lla :)

Musiikit ovat kohtuulliset vaikka ei sillä ole mitään merkitystä koska taustalle voi laittaa vaikka Dingoa jos siltä tuntuu :p

Ärsyttävää on helppous , lisenssit ovat todella helppoja (jokainen ekalla läpi ) vastustajistakaan ei ole mitään haastetta . Onneksi GT 2002 toinen kierros toi vähän lisäaikaa .

Tombad : Käytä ajotekniikkaa mitä käytetään oikeastikkin eli mutkassakin talla tiskissä ja hieman pitelet jarrua sillä eliminoit aliohjautuuvuden ja käsijarrun vetely auttaa myös ja jos vielä pidät oikeat ajolinjat niin alkaa tulla hyviä aikoja .
 
Ylös Bottom