Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadow Complex [XBLA]

Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Tuli eilen nyt ostettua tämäkin ja tämähän kolahti kuin miljoona volttia. Castlevania SOTN on omistuksessa ja oli pitkään peluussa sekä Super Metroidia muistellaan lämmöllä vieläkin. Oikein hauskaa koluamista ja muutenkin vaikuttaa todella laadukkaalta. Tästä riittää vähäksi aikaa tekemistä :D
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Ihan törkeän hyvä peli! tässä ei tarvitse ajatella edes 3D-räiskintöjen verran. Wanhaa kunnon tasohyppelyä ja 2.5D räiskintää :)

Suosittelen varauksetta C64/Amiga sukupolvelle!
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Eilen meni läpi eka veto. Joku reilu 7h kellossa aikaa. Tavaroista joku 83-86% kerätty joten täytyypä jatkaa vielä etsimistä. Loistava peli kyllä!
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Kaikki esineet paitsi yksi passkey löydetty ja kartan kaikki kysymysmerkit ovat korvautuneet pisteillä. Minulla ei ole hajuakaan mistä sen voisi nyt löytää. Onko kellään ehdotuksia ,miten sen voisi löytää?
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Kaikki esineet paitsi yksi passkey löydetty ja kartan kaikki kysymysmerkit ovat korvautuneet pisteillä. Minulla ei ole hajuakaan mistä sen voisi nyt löytää. Onko kellään ehdotuksia ,miten sen voisi löytää?

Käy huoneessa, josta sait kranaatit pelin alkupuolella. Ammu kranaatti vasempaan nurkkaan, joka on täynnä romua. Romun takana on luukku, joka aukeaa kranaatilla. Hyppää sinne ja kulje luolia pitkin ylös.

Toinen vaihtoehto on huone, josta sait sukellusnaamarin. Hyppää veteen ja ui oikealle niin löydät kolon, jossa yksi passkey piileskelee.
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Käy huoneessa, josta sait kranaatit pelin alkupuolella. Ammu kranaatti vasempaan nurkkaan, joka on täynnä romua. Romun takana on luukku, joka aukeaa kranaatilla. Hyppää sinne ja kulje luolia pitkin ylös.

Toinen vaihtoehto on huone, josta sait sukellusnaamarin. Hyppää veteen ja ui oikealle niin löydät kolon, jossa yksi passkey piileskelee.

Jos eivät nuo auttaneet, niin

Mene kartan ihan vasempaan reunaan, missä oli foam-turret tappelu helikopteria vastaan. Hypi kallioseinämää pitkin ylöspäin kunnes löydät pienen ulokkeen jossa on passkey.

Tuota etsin itse kauan, koska kyseinen karttaneliö ei välttämättä näy kartassa ollenkaan mutta peli silti sanoo että 100% kartasta on tutkittu...
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Kiitokset Paaville. Nyt on kaikki tavarat löydetty.
En ole koskaan pelannut Castlevanioita ja sellaisia, mutta tätä on jo tullut jo pelattua lähelle 10 tuntia. Hieno peli!
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Todellakin loistava peli. Itsellä on menossa neljäs läpipeluukerta (Insane-vaikeustaso).

Yksi huomio koskien Insurgent-runia:

Insurgent-runia ei välttämättä ole tarkoitettukaan pelattavaksi Insanella (itse menin Casual-vaikeustasolla läpi), mutta itse tarvitsen ainakin Sequence Breaken aikana siellä lämmössä vähintään 400hp, että pääsen läpi (5% esineistä). Onko joku muu päässyt tuon 4% Insanella?
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Insurgent-runia ei välttämättä ole tarkoitettukaan pelattavaksi Insanella (itse menin Casual-vaikeustasolla läpi), mutta itse tarvitsen ainakin Sequence Breaken aikana siellä lämmössä vähintään 400hp, että pääsen läpi (5% esineistä). Onko joku muu päässyt tuon 4% Insanella?

En usko johtuen nimenomaan mainitsemasi Sequence Break kohdan takia. 200hp joka 4% runissa voi olla ei tunnu millään riittävän insanella tai sitten vain kädetän kunnolla. Kyseinen Sequence Break on muuten myös oleellinen 100% insane runissa 3h sisään (vai olikohan se 2h, en muista nyt ulkoa) tai näin ainakin oletan. Tuo pitää kyllä vielä joskus vetää.
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Insurgentista:

En usko johtuen nimenomaan mainitsemasi Sequence Break kohdan takia. 200hp joka 4% runissa voi olla ei tunnu millään riittävän insanella tai sitten vain kädetän kunnolla. Kyseinen Sequence Break on muuten myös oleellinen 100% insane runissa 3h sisään (vai olikohan se 2h, en muista nyt ulkoa) tai näin ainakin oletan. Tuo pitää kyllä vielä joskus vetää.

Insurgentissahan voi ottaa yhden ylimääräisen esineen. Jos ei ota mitään muuta kuin välttämättömät, jää esineiden keräykseksi 3%. Eli yhden health packin voi siinä matkan varrella napata mukaan. Silloin Sequence Breakea voi kokeilla 300hp:lla.

100% 3h Insane run onnistuu alkupuolelta ihan mukavasti, kun alussa saa jo 400hp. Silti itsellä taitaa ainakin ensimmäisellä kerralla mennä yli kolmen tunnin tuo - sen verran monesti kuolo korjaa.

Minimalist- ja Insurgent-vedot ovat kyllä saaneet käyttämään esineitä uudella tavalla ja nuo ovat tuoneet peliin kyllä aivan mahtavia haasteita. Suosittelen kaikille - kuitenkin vasta sen jälkeen kun on vetänyt kerran 100%:sesti.
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Nyt on kasassa 90% kamoista ja viimeisiä viedään. Super Metroid fiilis kasvaa kun tätä pelaa ja se on vain erinomainen asia. Harvoin tälläisiä helmiä Arcadeen tulee. Lisää tälläisiä kun tuntuu että livepisteiden arvoisia pelejä tulee 5 vuodessa. Mutta parempi se kuin ei mitään :)
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Mulla on ongelma yhden sinisenä hehkuvan laatikon kanssa:

Vaalean sinisellä,keskellä karttaa olevan, ison tuotantolinja-alueen oikealla puolella on tuo loota joka pitäisi hyper speedillä saada pois ?-ruudun tieltä, mutta en millään saa äijään tarpeeksi vauhtia. En keksi miten edellisestä ruudusta, eli siltä tehdasalueelta voi vauhdin saada? Pari itemiä enää puuttuu ja tuo raivostuttaa kun en pääse käsiksi tähän! :mad:
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Mulla on ongelma yhden sinisenä hehkuvan laatikon kanssa:

Vaalean sinisellä,keskellä karttaa olevan, ison tuotantolinja-alueen oikealla puolella on tuo loota joka pitäisi hyper speedillä saada pois ?-ruudun tieltä, mutta en millään saa äijään tarpeeksi vauhtia. En keksi miten edellisestä ruudusta, eli siltä tehdasalueelta voi vauhdin saada? Pari itemiä enää puuttuu ja tuo raivostuttaa kun en pääse käsiksi tähän! :mad:

Jaahas, keksinkin jo:

Rakensin foamista sillan. :rolleyes:
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Hyvä vain, että SC:n xiittareita monotetaan vähän. Oma kanta tuohon olisi kyllä, että modattu konsoli->välittömät bannit Livestä.
Nyt jos Killi sattuisi lukemaan tätä, voisi hän hieman valottaa, miksi tämä ei ole käytäntö... Ymmärtääkseni kuitenkin Live pystyy nuo mod-piirillä varustetut koneet tunnistamaan.
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Nyt jos Killi sattuisi lukemaan tätä, voisi hän hieman valottaa, miksi tämä ei ole käytäntö... Ymmärtääkseni kuitenkin Live pystyy nuo mod-piirillä varustetut koneet tunnistamaan.
En ole Killi, mutta veikkaan, että parhaat modaukset ovat niin kehittyneitä, etteivät ne Liveen päin näy mitenkään poikkeuksellisina. Osaavat siis asettua sellaiseen ns. stealth-tilaan tarvittaessa.
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

XO:hon ei taida olla edes modpiirejä olemassa vaan firmware kikkailulla hoidettu. Tämä varmaan hankaloittaa modattujen tunnistamista?
 
Vastaus: Shadow Complex [XBLA]

Itse en tosiaan parin minuutin etsimisellä Xbox 360-modpiiriä löy tänyt... jos onkin, saattavat hyvinkin olla jotenkin mahdollisia kytkeä pois päältä/muuten vain piilotettuja.

Firmwaren säätämisen pitäisi mielestäni paljastaa puijaukset heti, sillä on varsin helppoa katsastaa konsolin FW-versio ja vetää siitä "johtopäätökset". Itse en ole kyllä boxia modaillut, niin en tiedä. PSP:n kanssa on tullut kaikkea hämärää puuhailtua. ;)
 
Ylös Bottom