Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadow Of The Tomb Raider - Mayojen mailla

Tosi outo tuo X/S "päivitys". En huomaa mitään eroa performance modessa, mutta jossain luki, että Resolution mode pyörisi 60 fps. Mitään testejä ei kuitenkaan löytynyt netistä. Ehkä sitä pitää vain itse kokeilla ja jos se pyörii hyvin, olla onnellinen siitä. Jotenkin vain aina nykyään valitsen performance moden kaikkiin peleihin automaattisesti ja mitä tuota nyt tänään testailin, ei se näyttänyt yhtään hassummalta ja pyöri todella sulavasti. Minusta tuo on edelleen ehkä hienoin peli mitä olen nähnyt, ihan omin silmin arvioiden, vaikka teknisesti parempia pelejä varmasti löytyy.
 
Tosi outo tuo X/S "päivitys". En huomaa mitään eroa performance modessa, mutta jossain luki, että Resolution mode pyörisi 60 fps. Mitään testejä ei kuitenkaan löytynyt netistä. Ehkä sitä pitää vain itse kokeilla ja jos se pyörii hyvin, olla onnellinen siitä. Jotenkin vain aina nykyään valitsen performance moden kaikkiin peleihin automaattisesti ja mitä tuota nyt tänään testailin, ei se näyttänyt yhtään hassummalta ja pyöri todella sulavasti. Minusta tuo on edelleen ehkä hienoin peli mitä olen nähnyt, ihan omin silmin arvioiden, vaikka teknisesti parempia pelejä varmasti löytyy.
Tämä päivitys vain poisti mahdollisuuden käyttää FPS Boostia ja pyörii nyt ilman sitä 60fps (tai siltä se ainakin tuntuu)
 
Minun uudessa telkkarissa on VRR, joten pitäisi olla aika guru, jos havaitsisi jotain eroa noissa. Ei ainakaan meikäläisen aistit pysty erottamaan performance modea resolution modesta muuta kuin siitä, että resolution modessa on korkeampi resoluutio. Ehkä jos testaisi sitä alun jokikohtausta, voisi ehkä nähdä jotain eroa, mutta en näe mitään syytä vaivautua.
 
Oli kyllä hieno kädenojennus fanien suuntaan tuo 4K/60fps päivitys, tämmöistä osaa kyllä arvostaa varsinkin kun peli on tällä hetkellä kesken.
 
Oli kyllä hieno kädenojennus fanien suuntaan tuo 4K/60fps päivitys, tämmöistä osaa kyllä arvostaa varsinkin kun peli on tällä hetkellä kesken.
Samat mietteet! Olin juuri ehtinyt pelata päätarinan läpi ennen päivitystä, mutta lisäosat sekä sivutehtävät kävi erittäin mielellään läpi entistä sulavampaa menoa ihastellen. Tämän päivityksen jälkeen peliä voisi melkeinpä käyttää vaikka PS5:n graafisen kyvykkyyden esittelyyn, vaikka kyse onkin vanhan sukupolven pelistä. :D
 
Ylös Bottom