Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
J. Pikkarainen sanoi:+tässä on yksi herkkuachi
Japle sanoi:Meinaatko tuolla sitä teabag achievementtiä? Lukasin jossain siitä, mutten ymmärrä miten sen käytännössä saa. Jollain pitää olla se ja sitten mitä tehdään käytännössä? Elikä mitä sana teabag meinaa tässä yhteydessä, teepussia ?
Nyt olen jättänyt teleportin ja resurrect taian vähemmälle siitä asti kun nuo achit sain. Nyt taas käytän gustia ja elämän puuta enemmän. Miten saan tuon gustin achin, kun listassa neuvotaan näin; "Gust 5 enemies to their deaths", pitääkö jostain ylhäällä pukata tuolla gastilla äijä alas->kuolee, vai menettääkö siitä muutenkin ja tappaa siten tuolla?
Pystyykö Private mathchia pelata kahdestaan?
Japle sanoi:Nyt olen jättänyt teleportin ja resurrect taian vähemmälle siitä asti kun nuo achit sain. Nyt taas käytän gustia ja elämän puuta enemmän. Miten saan tuon gustin achin, kun listassa neuvotaan näin; "Gust 5 enemies to their deaths", pitääkö jostain ylhäällä pukata tuolla gastilla äijä alas->kuolee, vai menettääkö siitä muutenkin ja tappaa siten tuolla?
Pystyykö Private mathchia pelata kahdestaan?
Saanko muuten kysyä, että mikä taika on se turha? Kun ite en ole huomannu oikeestaan vielä mitään turhaa magicia tässä?Japle sanoi:...Positiivista oli, että en ole löytänyt lukuunottamatta muistaakseni yhtä taikaa enempää turhia välineitä/taikoja. Kaikki suomalaiset saisivat lisätä minun Gamertagini, Japlee, niin päästäisiin pelaamaan.
J. Pikkarainen sanoi:Gustia lukuun ottamatta kaikki muut taiat ovat elintärkeitä, joskin gustkin on kätevä joissain kentissä (maelstorm anyone?) sekä etenkin smoke-vihuja vastaan (joita on paljon).
Paavi sanoi:Nonono, ei pidä Gustia moittia, sillä kyseessähän on koko pelin yleishyödyllisin taika. Sillä voi:
- Työntää ruumiita kasaan superresurrectia varten
Siinä ainakin nopeasti kasattuja käyttötarkoituksia.
Jeppu nr1 sanoi:Onko tämä todella niin hyvä peli mitä sanotte? Jaksaako tätä todella pelata vaikka niin paljon mitä pikkaraisen peliajat tuossa yhdessä viestissä on? Kumpi olisi parempi hankinta: Gears of War vai Shadowrun?
Paavi sanoi:Nonono, ei pidä Gustia moittia, sillä kyseessähän on koko pelin yleishyödyllisin taika. Sillä voi:
- Työntää ruumiita kasaan superresurrectia varten
Japle sanoi:Taikoja käytän aikas paljon. Nyt on vähän hölmösti mm. resurrect jäänyt vähemmälle, kun sain sen 100 hemmon pelastamis -achievementin. Nyt käytä elämän puuta, jotta saisin sen Healer -achin. 10 tappoa putkeen olen kovasti koittanut saada, mutta lähin on ollut 8 tappoa. Pitääpi tuo jossa sopupelissä hommata
J. Pikkarainen sanoi:Siinä on vielä 3 x Rez ja Brother to Mother -achit jälellä, että elä vielä heitä taikaa narikkaan. Achi-huntterit (minä ml.) pitäisi viedä kyllä saunan taakse ammuttavaksi, sillä heistä ei yleensä sitä tiimipeliä löydy. Esim. ressu-taian poisjättö vaikkapa attrition-moodissa on jotain sanoin kuvaamattoman typerää. Sitten kun itse hommaat sen heti ensimmäisellä rundilla, niin onpas kiva huomata, ettei yksikään tiimiläisesi ole hommannut taikaa koko pelin aikana.
Japle sanoi:Ootko saanut Healer ja Heavy Smoker -acheja? Itselläni on nuiden opastusten suhteen pientä epäselvyyttä.
Healer: Save your allies with the Tree of Life.
Heavy Smoker: Ignore a great deal of damage using Smoke.
Rukoilkaamme, että Pikkarainen on jo saanut nämä achit.
Demo tulee vasta huomenna.avanto sanoi:Onko mitään arvioita monelta demo on saapumassa? Ei ole Boksi piuhoissa, joten ei pääse tarkistamaan onko jo tullut.
TubezFIN sanoi:Demo tulee vasta huomenna.