Vastaus: Shadowrun X360
Jeppu nr1 sanoi:
Onko tämä todella niin hyvä peli mitä sanotte? Jaksaako tätä todella pelata vaikka niin paljon mitä pikkaraisen peliajat tuossa yhdessä viestissä on?

Kumpi olisi parempi hankinta:
Gears of War vai
Shadowrun?
Noh, samaa tahtia noi tuntimäärät on ollut aika lailla tähän päivään saakka

Tosin voi vain olla, että olen elämätön olmi. Nyt sain pääsykokeenkin pois alta, niin jopas se aurinkokin paistaa.. valitettavasti, joutuu laittamaan sälekaihtimet kiinni.
GoW ja Shadowrun ovat molemmat omaan mieleen. GoW on tullut kertaalleen pelattua yksin läpi ja joku neljä-viisi kertaa cooppina veljen kanssa. Loistavaa mättöä, joskin harmillisen lyhyttä sellaista. Siinä on kuitenkin sitä jotain. Nettimatchia ei ole tullut niin paljoa tykiteltyä. Sen verran kyllä GoWista, että jos et saa kaveria mättämään tuota, niin ei se sit varmaan kovin paljoa jaksa innostaa (ellet innostu deathmatchista). Yksin tuo on vähän kuivakka kokemus.
Paavi sanoi:
Nonono, ei pidä Gustia moittia, sillä kyseessähän on koko pelin yleishyödyllisin taika. Sillä voi:
- Työntää ruumiita kasaan superresurrectia varten
Already got one bro, eikä tarvinnut edes gustia

Tosta Master Gardener -achista minä olen vielä tyytyväisempi. Mut tossapa oli kyl kaikkea sellaista, mitä en itse ole edes hokassut, mutta on se silti vähän turha
Eihän tuo (=Shadowrun) lopulta ole mikään messias, mutta hiton paljon erilainen verrattuna niihin n+1 tusinanettiräiskintöihin, joita on paikat täynnä. Tuossakin on parannettavaa, mutta erinomaista viihdettä joka tapauksessa. Tiimipeli on kuitenkin ehdoton ja jos tämä uupuu kummalta jommalta, niin pelit maistuvat vähän tylsiltä. Onneksi nämä tilanteet ovat varsin vähäisiä.
Japle sanoi:
Taikoja käytän aikas paljon. Nyt on vähän hölmösti mm. resurrect jäänyt vähemmälle, kun sain sen 100 hemmon pelastamis -achievementin. Nyt käytä elämän puuta, jotta saisin sen Healer -achin. 10 tappoa putkeen olen kovasti koittanut saada, mutta lähin on ollut 8 tappoa. Pitääpi tuo jossa sopupelissä hommata
Siinä on vielä 3 x Rez ja Brother to Mother -achit jälellä, että elä vielä heitä taikaa narikkaan. Achi-huntterit (minä ml.) pitäisi viedä kyllä saunan taakse ammuttavaksi, sillä heistä ei yleensä sitä tiimipeliä löydy. Esim. ressu-taian poisjättö vaikkapa attrition-moodissa on jotain sanoin kuvaamattoman typerää. Sitten kun itse hommaat sen heti ensimmäisellä rundilla, niin onpas kiva huomata, ettei yksikään tiimiläisesi ole hommannut taikaa koko pelin aikana.