Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadowrun X360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Shadowrun X360

TubezFIN sanoi:
Täällä ainakin sanotaan demon tulevan 7. päivä.

Jeps, alkuperäinen melko varma päivämäärähän oli tuo 6., mutta siirsivät sitten ilmeisesti päivällä, kuten vähän ounastelivat alun perinkin.

Kuinkas moni on saanut tuon Unstoppable saavutuksen ilman mitää huijausta? Esim kaveriporukanssa tehnyt tuon, vaan ihan kunnon peleissä? Itse sain tuon melko ensimmäisissä live peleissä vielläpä 12 tapolla :cool: Sillon oli hjuva fiilis

T4iZuuni sanoi:
Kuinkas moni on saanut tuon Unstoppable saavutuksen ilman mitää huijausta? Esim kaveriporukanssa tehnyt tuon, vaan ihan kunnon peleissä? Itse sain tuon melko ensimmäisissä live peleissä vielläpä 12 tapolla :cool: Sillon oli hjuva fiilis

Aika hieno lukema:p Minun parhaani on 8 putkeen kuolematta ja vieläpä Elfillä. Millä hahmoilla yleensä pelaatte? Nykyään pelaan lähes aina Elfillä, mutta ekaksi pelasin jotain kolme päivää ihmisellä, kunnes tajusin kuinka paljon parempi Elf onkaan... Tuolla Trollilla sen 10 tappoa putkeen voisi ihan helposti saada.

Human on mielestäni paras. Sitten Elf,Troll ja vikana Dwarf. Eilen kyllä Trollilla tuli melko kova tappomäärä, mutta silti hauskinta on pelata Humanilla nopeuden ja kestävyyden takia.

Monta kertaa on ollut lähellä, viimeksi eilen. Haleksin kanssa (juu, opin silläkin vihdoin jopa ampumaan hieman) lukemat oli varmaan jossain 8-9 maissa, kunnes sit pirun dwarffi sai teilattua pitkän kaksintaiston jälkeen hyvin alkaneen putken. Eipä siinä, yksi rundi eteenpäin ja servu kaatu. Olisi harmittanut vain enemmän :)

Omat achit on kaikki tullut ihan livepeleissä ja sieltä minä aion kaikki myös hankkia. Kyllä minulla taka-ajatuksena kävi, että hommais ison porukan, jossa hommais noita vaikeampia acheja, mutta pah. Ai että sitä fiilistä, kun saat Master Thiefin tai Godliken oikeasti.

Itselläni on elfiä tullut ahkeraan (yli)käytettyä, joskin takasyynä osin myös 100 elffi peliä -achi. Nyt on tullut hieman vaiheltua ja ihminen on tykästyttänyt. Dwarf on kova puokkiin ja jos pelataan taas stationary-puokkia niin trolli. Tosin kääpiömme on myös hyvä hyökkäykseen, jos pirulaiset käyttää stranglea.

Peliä on nyt pari päivä tullut pelailtua, eikä paljoa ole valittamista, vaikka kamppanjaa ja split-screeniä jäi vähän kaipaamaan. Ehkä vähän enempi sisälto karttojen ja pelimuotojen muodossa olisi ollut tarpeen.Taiat ja tekniikka on myös hyvä lisä tähän genreen. Ei muuta voi sanoa kuin tämän hetken paras fps peli 360:llä.

Tuli tässä mieleen, että eiköhän ole lisämateriaalia/updatea tulossa tähänkin peliin?

Nyt olen pelannut Dwarffilla muutamat matsit ja mukavaahan silläkin on pelailla. Tuntuu, etteivät magia lopu koskaan ja muutenkin pätevä hahmo.

Nyt on ollut pieni rauha(viime illan jälkeen) noista acheista, mutta eiköhän ole vain ajan kysymys milloin 5 tappoa stranglella, 10 tappoa putkeen, jotain random acheja tulee. Kolme hemmo yhdellä kranullakin on vain, että pitää olla oikeassa paikassa oikeeseen aikaan, joka taas tapahtuu kun vain pelaa peliä tarpeeksi.

Hyvä FPS-peli. Tässä pelissä tulee kommunikoitua mikin välityksellä todella paljon. Ei muuten meinaa tiimipeli toimia.(Tämän takia myös suosin suomiservuja)

Nuo latausajat servuille menossa ovat aivan törkeen pitkät. Vaikka nettiä on vaikka muille jakaa kestää ainakin 5 minsaa että pääsee servulle..:S Tämänkin takia suosin Private Matchejä:p

Itse olen kaveriporukassa nämä acheit tehny; Zombie Scores!, That's One Frustrated Sniper, 3 for the Price of 1, Master Gardener, Triple Rez!. Master Thief saavutus tuli ihan sattumalla kun tehtiin noita muita saavutuksia. Johan oli sähellystä sillon kun tuota Strangle saavutusta tehtiin :rolleyes:
Mutta jos tuon Unstoppablen saat kunnon pelissä niin voit olla ylpeä itsestäsi :cool:

Oli kerrassaan huikea matsi tuossa Favelassa näin keskiviikon venähtäneiden mättöjen päätteeksi. Vastustaja oli nopeilla artifaktipyrähdyksillään napannut 5-2 johdon, joten kaivattiin kovia keinoja tilanteen kääntämiseksi. Cubasen kanssa juonimme kilpikonnapuolustuksen, johon muut lopulta tulivat mukaan. Pakopaikalle johtavat reitit tukittiin täyteen Stranglella. Vihollinen jatkoi artifaktin nopeata ryöstämistä, mutta hyökkäykset töksähtivät aina strangleviidakkoon. Siihen päälle pommitimme kujaa kranaateilla ja ammuttiin kaikella, mitä varastosta löytyi. Vielä kun varustetaso koheni, käänsimme tilanteen lopulta päälaelleen: kun vihollinen iski päätään kovaan puolustukseen, otimme artifaktin ja veimme sen puolestamme pakopaikkaan. Lopulta matsi päättyi meidän 6-5 voittoon ja tilille napsahti Unstoppable-saavutuskin. Makeata, makeata.

Noita harjoituksia tuli pyöriteltyä ja todella vakuuttava esitys on Varjojuoksu ollut tähän asti. Jos meininki pysyy hyvänä nettipeleissä, niin onhan tämä pakko käydä korjaamassa talteen. Taiat ja vempaimet tuovat aivan omalaatuisensa lisän tekemiseen, eikä vertailua voi todellakaan tehdä jo olemassa oleviin räiskintöihin. Tavallaan tuntuu ettei edes pelaisi mitään FPS -peliä, niin erikoinen tunnelma pelissä on.

Demoa tuli jauhettua kunnon tovi ja hauskaa oli. Pitää hankkia kun tulee rahhoo.

Kylläpä tuo Demo tosiaan vaikutti hauskalta. Nyt vaan mietin että onko tämä rahojen arvoinen... Hitto kun on vaikeeta. :confused:

Jeppu nr1 sanoi:
Kattelin tuossa noita achviementtejä, ja voisiko joku suomentaa sen master thiefin, että mitä siinä pitää tehdä?

Ymmärtääkseni ja erään infon mukaan sun pitää kuljettaa artefakti pistealueelle vahingoittumatta siten, että siellä on 4-6 vihua 20m säteellä alueesta. En muista tarkalleen tuota lukumäärää.

Saisi jo peliin päivitystä ilmaantua. Mm. lisää acheja, esim. 1000 resurrectausta, sillä nykyään jengit jättävät ressun ostamatta, vain koska ovat saaneet jo sen 100 rezia >:3 Sitten voisi lisää kenttiä tulla, jotka olisivat maksuttomia, koska maksoimme jo pelistä täyden hinnan, vaikka pelissä onkin pelkkä nettipeli. Uusi rotukaan ei olisi pahitteeksi ja aseihin voisi tehdä lisäystä. Plasma gun? Sitten nykyisiäkin achievementtejä voitaisiin parannella. Mm. tuo 10 kills in row todellisuudessa saa, jos tappaa kymmenen putkeen JA on kuolematta koko matsissa. Huvittavaa kuulla kun jollain jenkillä on 24-1 ja sitten kuuluu aivan älytön huuto lopussa, kun ei saanutkaan sitä achia:D Mitäs muuta vielä? Peli näyttää minuun silmään tarpeeksi hyvältä ja paikoitellen hienoltakin. Ja ainiin, tärkein asia meinasi unohtui. Eli servujen etsintään kuluva aika voitaisiin kyllä vähintään puolittaa, sillä joskus menee jopa 5 minsaa ennen kuin pääsee servuille.

Jeppu nr1 sanoi:
] Ja Pikkaraiselle, tack infosta, koitan achia metsästellä. : )

Jotain tuon tapaista. Mielestäni tein itse eilen kyseisen achin, mutta eihän sieltä mitään tullut. Sain lipun vietyä täysissä hipareissa ja 20m säteellä oli ainakin se 4-5 vihua. Tiedä sit pitääkö tuo kulettaa alusta saakka taijjotain.

Japle sanoi:
Saisi jo peliin päivitystä ilmaantua. Mm. lisää acheja, esim. 1000 resurrectausta, sillä nykyään jengit jättävät ressun ostamatta, vain koska ovat saaneet jo sen 100 rezia >:3 Sitten *klip* tärkein asia meinasi unohtui. Eli servujen etsintään kuluva aika voitaisiin kyllä vähintään puolittaa, sillä joskus menee jopa 5 minsaa ennen kuin pääsee servuille.

Achit vois mun puolesta vaikka poistaa. Tuo ressin jättäminen alkaa kyllä syömään urakalla miestä, kun vielä viimeisessä erässä huomaa olevansa ainoa tiimiläinen, jolta moinen löytyy. Syö hieman tuota peli-iloa. Aseet ovat nykyisellään hyvässä tasapainossa, joskin lisä ei ole pahitteeksi. Kunhan tasapaino säilyy.

Kenttien vähyydestä purnaamista olen hieman ihmetellyt, sillä esim. CS:ssä moisia löytyy useita kymmeniä, mutta silti niistä pelataan vain niitä kahta :p Shadow'ssa kenttäsuunnittelu on sentään ok-tasosta loistavaan, enkä itse ole ainakaan yhteenkään vielä kyllästynyt. Joskin lisä ei olisi pahitteeksi tässäkään, mutta taso saisi säilyä. Servuaika on tuntunut nopeutuvan ainakin itselläni, vaikka välillä tuleekin odoteltua tovi. Alkuaikojen odotuksiin ei ole enää sentään joutunut.

Eilisen päivän achi-saldo: Heavy Smoker, 100 x Rifle/kranu/katana tappoja, That's one frustrated sniper. Nyt sitä voikin alkaa pelaamaan normaalista ja achi-huoraamatta ;) Heavy Smoker näyttäisi olevan ihan kokonaisajan mukaan.

Ylös Bottom