Vastaus: Shadowrun X360
Jeppu nr1 sanoi:
] Ja Pikkaraiselle, tack infosta, koitan achia metsästellä. : )
Jotain tuon tapaista. Mielestäni tein itse eilen kyseisen achin, mutta eihän sieltä mitään tullut. Sain lipun vietyä täysissä hipareissa ja 20m säteellä oli ainakin se 4-5 vihua. Tiedä sit pitääkö tuo kulettaa alusta saakka taijjotain.
Japle sanoi:
Saisi jo peliin päivitystä ilmaantua. Mm. lisää acheja, esim. 1000 resurrectausta, sillä nykyään jengit jättävät ressun ostamatta, vain koska ovat saaneet jo sen 100 rezia >:3 Sitten *klip* tärkein asia meinasi unohtui. Eli servujen etsintään kuluva aika voitaisiin kyllä vähintään puolittaa, sillä joskus menee jopa 5 minsaa ennen kuin pääsee servuille.
Achit vois mun puolesta vaikka poistaa. Tuo ressin jättäminen alkaa kyllä syömään urakalla miestä, kun vielä viimeisessä erässä huomaa olevansa ainoa tiimiläinen, jolta moinen löytyy. Syö hieman tuota peli-iloa. Aseet ovat nykyisellään hyvässä tasapainossa, joskin lisä ei ole pahitteeksi. Kunhan tasapaino säilyy.
Kenttien vähyydestä purnaamista olen hieman ihmetellyt, sillä esim. CS:ssä moisia löytyy useita kymmeniä, mutta silti niistä pelataan vain niitä kahta
Shadow'ssa kenttäsuunnittelu on sentään ok-tasosta loistavaan, enkä itse ole ainakaan yhteenkään vielä kyllästynyt. Joskin lisä ei olisi pahitteeksi tässäkään, mutta taso saisi säilyä. Servuaika on tuntunut nopeutuvan ainakin itselläni, vaikka välillä tuleekin odoteltua tovi. Alkuaikojen odotuksiin ei ole enää sentään joutunut.
Eilisen päivän achi-saldo: Heavy Smoker, 100 x Rifle/kranu/katana tappoja, That's one frustrated sniper. Nyt sitä voikin alkaa pelaamaan normaalista ja achi-huoraamatta
Heavy Smoker näyttäisi olevan ihan kokonaisajan mukaan.