Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadowrun X360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Shadowrun X360

Siis Heavy Smokerin saa kun on smokessa yhteensä 60 minsaa? Vielä pitäisi muutamalla aseella tuo 100 tapooa haalia niin pääsisi rauhassa ajattelematta, minkä aseen hommaa pelaamaan. Elikä pääsisi taas mättäämään katana + smg ;) Onko tuosta Healer achievementistä ilmaantunut nettiin mitään lisäinfoa?
 
Vastaus: Shadowrun X360

Jeppu nr1 sanoi:
Wtf?! Pelasin äskettäin ihan innoissani ja sain tilastoksi loppuun asti 10 tappoa, 0 kuolemaa, mutta en saanut sitä "Unstoppable"-a? :eek: :rolleyes:
Satuitko tappamaan herätettyjä vihuja?

Only initial kills count toward this achievement. Therefore, if you killed anyone who had been resurrected, those kills did not count toward the total.
 
Vastaus: Shadowrun X360

Jeppu nr1 sanoi:
Wtf?! Pelasin äskettäin ihan innoissani ja sain tilastoksi loppuun asti 10 tappoa, 0 kuolemaa, mutta en saanut sitä "Unstoppable"-a? :eek: :rolleyes:

Tämä achi bugaa aika rankasti joillakin ja Shadowrunin tekijät ovatkin bugin kimpussa(kuulemani mukaan>.>). Itse pelailin vähän aikaa sitten ja kävi seuraavanlaisesti. Yksi hemmo ownasi jotain 19-0 ja sitten yksi helium ownasi 4-0. Matsin loputtua kuului hirveää kiroilua tuolta kunnon ownarin suunnalta ja ilon kiljuntaa heliumin suunnalta. Helium sai tuo achievementin, mutta se joka sen oikeasti olisi pitänyt saada ei saanutkaan.

Tänään taas pelailin muutaman päivän tauon jälkeen ja napsahti 100 rifle- ja machinegun tapooa achievementit. o/ Nyt enää rocket luncher ja sniper rifle, niin saa lopettaa tuon hirveän kikkailun aseiden suhteen.
 
Vastaus: Shadowrun X360

Japle sanoi:
Tänään taas pelailin muutaman päivän tauon jälkeen ja napsahti 100 rifle- ja machinegun tapooa achievementit. o/ Nyt enää rocket luncher ja sniper rifle, niin saa lopettaa tuon hirveän kikkailun aseiden suhteen.

Äläs nyt. Niin minäkin luulin (+muiden achien ohella kaiken muunkin kikkailun), mut nyt se peli tuntuu vain menevän päivä päivältä huonommin :D (Tarkennukseksi siis peli ei mene huonommaksi, vaan mun taito huononee) Tosin nyt on Top Spin 2 -achitykistykset takana, joten pääsee taas parin päivän tauon jälkeen mättämään Shadow'ta. Itse tuskin lähen rocket/sniper-acheja niin metsästämään, vaan annan tulla niiden sitten joskus vuosien päästä. Syynä lähinnä se, että sniperin kanssa olen täysi käsi ja rocketia tulee käytettyä kerran milleniumissa.

Smokerista en ole kokonaismäärästä varma, mutta ihan kumulatiivisella hommelilla se tulee. En itse ainakaan kyseisen mapin aikana erityisesti hakenut 120sek / rundi, vaan käyttelin sitä siellä täällä ja pelitilanteen mukaisesti.

Healer-achista sain sellaisen kuvan, että siinä pitäisi hiiliä tarpeeksi hipareita yhteensä väh. 8 rundin aikana. Koska /rundi saa 1.0 pojoa jotenkin max ja 8.0 pitäis saada tohon achiin. Toinen on sit se, että 50 hp-baria matsin aikana. Tiedä sit, heittele niitä puita pirusti ja toivo parasta :)
 
Vastaus: Shadowrun X360

Rocky_Balboa sanoi:
Satuitko tappamaan herätettyjä vihuja?

Only initial kills count toward this achievement. Therefore, if you killed anyone who had been resurrected, those kills did not count toward the total.
Jaa-a, taisipa siinä mennä pari niitäkin. :mad: Noh, metsästelemään uusiksi.. :D
 
Ylös Bottom