Itse ostin switchille digi version tuosta ultimate paketista kun se oli tarjouksessa 21.4e. Eipä sen normi hintakaan ollut kuin 2-3e enemmän.
Lisäreiden takia tuo tuli ostettua kun mulla kuitenkin on jo pleikalle perus peli. Tosin usa versiona joten päätin ostaa ultimaten kun en jaksanut alkaa säätämään pleikkarilla usa tilin ja rahakorttien kanssa.
Toki tuo artbook olisi ollut kiva saada, mutta en viitsinyt pelkästään siitä maksaa 20e enemmän, kun tuo soundtrack tuli kuitenkin jo oman day one paketin mukana.
Äsken kävin tsekkaamassa psn storesta hinnat ja jostain syystä pleikkarin ultimate maksaa jopa digi versiona 39.95e joten ei tuo switch version osto todellakaan ollut huono diili. Jopa pelkät lisärit tulisi maksamaan pleikkarille hankittuna reippaasti enemmän.
Äsken tuli pelattua friends to the end läpi ja parisen tuntia siinä meni. Game over ruutu näkyi useammin kuin kehtaan myöntää ja enimmäkseen se johtui siitä, että en tarkkaillut kuinka paljon mulla oli vielä kestävyyttä jäljellä.
Peli kun ei mitenkään varoita siitä, että on vaikka viimeinen puolikas sydämestä menossa.
Viimeinen pomo sitten tappoikin useamman kerran.
Ihan jees lisäri joka paikkaa ison juoniaukon pääpelin tarinassa ja hahmojen eri kyvyt ja vaihtelu hahmojen välillä piti menon varsin tuoreena vaikka tämä kierrättääkin jo tuttuja kenttiä.
Itse en ole koko peliin koskenut sen jälkeen kun hardcore moodin läpäisin joten kierrätyksestä huolimatta paluu pelin pariin tuntui kohtuu virkistävältä ja olin unohtanut kuinka hyvältä peli näyttääkään.
Vaikka kaikki muutkin lisärit kierrättää vanhoja kenttiä pienin muutoksin niin eiköhän niistä kuitenkin saa vastinetta rahalle tuon 20e edestä.
edit: Näköjään olin pelannut hardcoren läpi 2017 maaliskuussa joten ei mikään ihme, että peli tuntui taas tuoreelta.