Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Karri

New Member
Shenmue II

Eikö ketään kiinnosta Shenmue II? Jatko-osa Dreamcastin legendaariselle elämäpelille, jossa Ryo jahtaa isänsä murhaajia tässä ällistyttävän realistisessa seikkailupelissä. Pelin mukana tulee video, joka näyttää pääkohdat ykkösosan tapahtumista.

Shenmue-sarjan tulevaisuus on teistä kiinni. Jos peli ei menesty kunnolla Xboxilla, saattaa Am2 lopettaa sarjan tasan tähän. Sarjan tulevaisuus joutui heti vaakalaudalle, kun Dreamcast heitti veivinsä. Suunnitteilla on ainakin Shenmue 3, 4, ja 5.

Shenmue.com

Pelaajassa sanottiin, että Shenmue 3 ilmestyy vain elokuvateattereihin. Jos kolmas osa tulis niin tässä olisi ainakin yksi ostaja. Aikamme parhaita pelejä.

Eikös Shenmue III ole jo käytännössä varmistettu pelinä Xboxille? Minulla on molemmat pelit Dreamcastillä, mutta kannatuksen vuoksi voisi melkein ostaa toisen osan myös Xboxille.

Re: Shenmue II

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Eikö ketään kiinnosta Shenmue II? Jatko-osa Dreamcastin legendaariselle elämäpelille, jossa Ryo jahtaa isänsä murhaajia tässä ällistyttävän realistisessa seikkailupelissä. Pelin mukana tulee video, joka näyttää pääkohdat ykkösosan tapahtumista.

Shenmue-sarjan tulevaisuus on teistä kiinni. Jos peli ei menesty kunnolla Xboxilla, saattaa Am2 lopettaa sarjan tasan tähän. Sarjan tulevaisuus joutui heti vaakalaudalle, kun Dreamcast heitti veivinsä. Suunnitteilla on ainakin Shenmue 3, 4, ja 5.

Shenmue.com

Kiinnostaa, kiinnostaa.
Ekan osan pelasin DC:llä läpi pariinkin otteeseen, mutta toista osaa en saanut enää käsiini.. Hieno juttu kun sarja jatkuu nyt Xboxilla. :p

(Terve kaikille joille olen uusi...) Totta helvetissä Shenmue kiinnostaa... ;) Se on omassa lajissaan ylitsepääsemätön. Ottaa vaan päähän kun ihmisillä tuntuu olevan suuria ongelmia tajuta sitä miksi se on niin hieno. No, ei voi mitään :)

Zen-buddhalaisuus ja videopelaamisen taito

Suosittelen itse peliä täydestä sydämestäni, mutta pahoin pelkään, ettei pelistä saa kaikkea irti, ellei matkaa sisäiseen kasvamiseen ole aloitettu Shenhuan prologista.

Lisäksi auttaa, jos on kiinnostunut eri uskonnoista ja maailmankatsomuksista, ja siitä mitä ne voivat antaa juutalais-kristillisen perinteen ja moraalikäsityksen omaavalle nuorelle miehelle.

Totta helvetissä Shenmue kiinnostaa... Se on omassa lajissaan ylitsepääsemätön. Ottaa vaan päähän kun ihmisillä tuntuu olevan suuria ongelmia tajuta sitä miksi se on niin hieno. No, ei voi mitään

Nimenomaan. Pelimedia aliarvioi peliä laittoman paljon. Thomas Puha antoi MoonTV:llä 85%.... Muut lukemani lehtien arvostelut ovat olleet luokkaa 85-92%. Siis ykkösosan suhteen. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Pelaajassa sanottiin, että Shenmue 3 ilmestyy vain elokuvateattereihin.

Siis vain elokuva, eikä peliä? :confused: Ihan uutta tietoa minulle, vai onko tämä vain huhu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Siis vain elokuva, eikä peliä? :confused: Ihan uutta tietoa minulle, vai onko tämä vain huhu?

Huhusta on kyse. Jos huhua jotenkin yrittäisi selittää, niin voisi kuvitella, että Shenmue III:n mukaan pakataan samanlainen elokuva kuin kakkososan Xbox-painoksen, mutta filmillä vasta alustetaan itse peliä. Päätelmä tämäkin.

Official UK Xbox Magazinessa (Tammikuu 2003) seisoi, että Yu Suzuki on sanonut, että Shenmue 3 ilmestyy ja se on sarjan viimeinen.

Ota näistä nyt selvää mutta itse luulen, ettei peliä tulla näkemään (valitettavasti) millään koneella.

Selittäkääpäs minullekkin, että mikä on Shenmuen tarkoitus?
en ole ennen pelannut pelisarjaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kaps
Selittäkääpäs minullekkin, että mikä on Shenmuen tarkoitus?
Viihdyttää pelaajaa ja tarjota pelikokemus, jota ei olla ennen koettu.

No tarkotin kyllä vähän että mitä siinä pitää tehä. Ja sinäkin kyllä tajusit sen.

No tarkotin kyllä vähän että mitä siinä pitää tehä. Ja sinäkin kyllä tajusit sen.
Tarkenna nyt vähän, että mitä sä tolla kysymyksellä tarkotat? Kyselet juonta? Ehkäpä erilaisia tehtäviä pelissä?

Olisi harmillista, jos kolmosta ei tulisi. Kakkonen jäi sen verran kiinostavaa kohtaan, että pitäisi ehdottamasti tarinalle saada jatkoa. :)

No tarkotin just tota juonta.
Juoni: Isukki tapetaan (ykkösessä) -> lähetään jahtaamaan tappajaa. (tätä tehään kakkosessa)

Mitä siinä tehdään?
Esim. ostetaan leluja kokoelmiin.

Shenmueta piti kaiketi alunperin tehdä peräti 16 osaa, jota sitten tiivistettiin viiteen tai kuuteen. 3, 4, 5 ja (ehkä) 6 pitäisi olla tulossa, mutta varma en ole, kun eri tietoa syötetään sieltä sun täältä.

Ylös Bottom