Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 Remake

Ei pidä paikkaansa. HD-collection löytyy myös boksilta. PC:llekin nämä on saanut.
Oletan että kissa tarkoitti tuossa sarjan 1-3 osia ja varmaan konsoli painotteisesti.
Toki voin ostaa pelin mille konsolille haluan ja tämäkin ennakkotilattuna PS5. Silti mielipide on, että nämä vuoden yksinoikeudet on perseestä ja ihan turhia.
Onhan ne perseestä mutta mun silmissä tämä on parempi kuin se että ei tulisi ollenkaan. Itse olen yhden konsolin mies. Aika ei riitä edes siihen mutta eipähän tarvitse sen takia jättää jotain peliä kokoelmasta/pelaamatta. Vuosi on loppupelissä lyhyt aika.
 
Oletan että kissa tarkoitti tuossa sarjan 1-3 osia ja varmaan konsoli painotteisesti.

Onhan ne perseestä mutta mun silmissä tämä on parempi kuin se että ei tulisi ollenkaan. Itse olen yhden konsolin mies. Aika ei riitä edes siihen mutta eipähän tarvitse sen takia jättää jotain peliä kokoelmasta/pelaamatta. Vuosi on loppupelissä lyhyt aika.
Noista ainoastaan ykkönen on tullut vain pleikalle ja tuohon aikaan se ei ole ihme, kun oli niin hallitsevassa asemassa markkinoilla.
 
Ylös Bottom