Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2 Remake

Digital Foundryn mietteitä pelin ennakosta. Kunhan ei odota teknisesti RE remake pelien tasoista tekelettä niin varmasti hyvä tulee, Blooperilla ei tietenkään ole Capcomin resursseja ja tietotaitoa joten ei varmasti moni odottanutkaan samaa tasoa. Kunhan saadaan tunnelmaltaan alkuperäisen tasoinen teos sillä pääsee jo pitkälle.

Digital Foundryn mietteitä pelin ennakosta. Kunhan ei odota teknisesti RE remake pelien tasoista tekelettä niin varmasti hyvä tulee, Blooperilla ei tietenkään ole Capcomin resursseja ja tietotaitoa joten ei varmasti moni odottanutkaan samaa tasoa. Kunhan saadaan tunnelmaltaan alkuperäisen tasoinen teos sillä pääsee jo pitkälle.

Imo tuossa ei ihan noin sanottu. Tuumasivat tuota lähinnä tuosta pelin combatista, että ei ole ihan niin hiotun tuntuinen, kun RE remakeissa.

Tämä näyttää jatkuvasti vaan paremmalta. Toivon, että tulisi niin hyvä remake, että voisin jopa laittaa vanhan PS2 special editionin myyntiin.

Nämä vuoden yksinoikeudet on itselleni se eniten inhoamani juttu. Olisi kokonaan yksinoikeus tai sitten heti multiplattari..
Mun mielestä tuo vuosi on parempi kuin se ettei tulisi ollenkaan. Pelattavaa riittää kuitenkin. Tietysti jos pelit on saatava heti niin sitten kannattaa omistaa kaikki laitteet. Itse odotan peliä ja se tuleekin hankittua varmasti jo julkaisussa. Missään kohtaa sitten itse pelaaminen alkaa jää nähtäväksi.
Nimimerkillä: Dead space remake edelleen korkkaamatta

Mun mielestä tuo vuosi on parempi kuin se ettei tulisi ollenkaan. Pelattavaa riittää kuitenkin. Tietysti jos pelit on saatava heti niin sitten kannattaa omistaa kaikki laitteet. Itse odotan peliä ja se tuleekin hankittua varmasti jo julkaisussa. Missään kohtaa sitten itse pelaaminen alkaa jää nähtäväksi.
Nimimerkillä: Dead space remake edelleen korkkaamatta
Toki voin ostaa pelin mille konsolille haluan ja tämäkin ennakkotilattuna PS5. Silti mielipide on, että nämä vuoden yksinoikeudet on perseestä ja ihan turhia.

Toki voin ostaa pelin mille konsolille haluan ja tämäkin ennakkotilattuna PS5. Silti mielipide on, että nämä vuoden yksinoikeudet on perseestä ja ihan turhia.
Jep, samaa mieltä kyllä. Kokonaan jollekin konsolille yksinoikeuden ymmärtää paljon paremmin jos vaikka oma studio tekee, kun nämä maksetut yksinoikeudet. Tuntuu jootain kilpailun rajoittamiselta. Tämä siitäkin huolimatta, että itsekin omistan kaikki kolme konsolia ja SH2 tilattu PS5:lle.

Onhan nuo ajalliset yksinoikeudet ehkä lähtökohtaisesti persiistä mutta ei kyllä haitannut yhtään kun Rise of the Tomb Raider oli Xboxin yksinoikeus ja kun tuli pleikkarille niin oli normipelin hintainen mutta kaikki lisukkeet mukana mitä oli siihen mennessä julkaistu (20th Anniversary Edition tms). Ottaisin sellaisia paketteja mieluusti enemmän ja vuoden lisäodottelu ei tuntuisi siinä yhtään missään. Lisää vain sellaista.

Mutta jos on sitä että sama peli vuoden myöhässä jollekin konsolille niin hankalapa siitä on mitään hyvää keksiä.

Itseä ärsyttää kuitenkin ajallisia yksinoikeuksia enemmän ne, joissa osa sisällöstä on ikuisesti vain toisella konsolilla. Tai että eri konsolit saa eri juttuja, joten ikinä ei voi yhdellä laitteella olla täysin kokonainen peli.

Konami on ilmeisen luottavainen siihen että Blooper tiimi toimittaa loistavan pelin. Kuusi tuntia peliä ennakkoon, nyt ei ainakaan tarvi odotella arvosteluita jos haluaa hivenen katsoa onko peli ostamisen arvoinen. Itse en aio katsoa jotta ei spoilaannu liikaa. Kunhan PC versio on hyvä niin peli ostoon lähtee.

Onhan nuo ajalliset yksinoikeudet ehkä lähtökohtaisesti persiistä mutta ei kyllä haitannut yhtään kun Rise of the Tomb Raider oli Xboxin yksinoikeus ja kun tuli pleikkarille niin oli normipelin hintainen mutta kaikki lisukkeet mukana mitä oli siihen mennessä julkaistu (20th Anniversary Edition tms). Ottaisin sellaisia paketteja mieluusti enemmän ja vuoden lisäodottelu ei tuntuisi siinä yhtään missään. Lisää vain sellaista.

Mutta jos on sitä että sama peli vuoden myöhässä jollekin konsolille niin hankalapa siitä on mitään hyvää keksiä.

Itseä ärsyttää kuitenkin ajallisia yksinoikeuksia enemmän ne, joissa osa sisällöstä on ikuisesti vain toisella konsolilla. Tai että eri konsolit saa eri juttuja, joten ikinä ei voi yhdellä laitteella olla täysin kokonainen peli.
Tuo Rise of the Tomb Raider toimi kyllä hyvin tuolla systeemillä. Ostin Boxille ensin sen ja vuotta myöhemmin pleikarille, molemmat fyysisenä. :)

Vuoden yksinoikeus ei ilmeisesti harmittaisi niin paljoa, jos Sony olisi ostanut Konamin ja sitten julkaissut pelin. Vähän vaikea tuosta on logiikkaa löytää.
Hieman paistaa katkeruus läpi MS Activision Blizzard kaupoista edelleen. :D
kyseinen peli on vaan julkaistut aluperin playstationille
Entä sitten? Ei ole kuitenkaan koskaan ollut Sonyn pelisarja.

Jep, varsinkin ensimmäiset osat julkaistiin ensin Sonyn vehkeille ja vasta sen jälkeen muille koneille. Koko pääsarjan pelit taitavat olla edelleen pelattavissa vain Playstation-konsoleilla. Tämä remake tulee nyt vain siihen joukon jatkoksi.
Ei pidä paikkaansa. HD-collection löytyy myös boksilta. PC:llekin nämä on saanut.

Itsekin olen nimenomaan Xboxilla tämän legendaarisen Silent Hill 2:n ensimmäistä kertaa kokenut (vaikka silloin myös PS2:n omistin), joten eipä tätä varsinaisesti Sonyyn itsekään yhdistä, vaikka silloisenkin markkinajohtajan raudalla tämä nähtiin ajallisena yksinoikeutena. Ja miksipä yhdistäisi, ihan itsenäisen studion tuotos tämä alunperinkin on ollut.

Ja nimimerkistä voinee päätellä, että ihan kohtuullisen hyvin tämä on aikanaan uponnut, joten toivottavasti Blooper tekee tälle kunniaa. The Medium oli parasta Silent Hilliä pitkään aikaan, joten luottoa tähän on. Arvosteluista riippuen sitten katsotaan, että tuleeko tämä koettua poikkeuksellisesti ensin Sonyn konsolilla vai vasta sitten vuoden päästä "Director's Cutina" ja mahdollisilla lisähöysteillä Xboxilla, kuten alkuperäisenkin.

Ei pidä paikkaansa. HD-collection löytyy myös boksilta. PC:llekin nämä on saanut.
Oletan että kissa tarkoitti tuossa sarjan 1-3 osia ja varmaan konsoli painotteisesti.
Onhan ne perseestä mutta mun silmissä tämä on parempi kuin se että ei tulisi ollenkaan. Itse olen yhden konsolin mies. Aika ei riitä edes siihen mutta eipähän tarvitse sen takia jättää jotain peliä kokoelmasta/pelaamatta. Vuosi on loppupelissä lyhyt aika.

Oletan että kissa tarkoitti tuossa sarjan 1-3 osia ja varmaan konsoli painotteisesti.

Onhan ne perseestä mutta mun silmissä tämä on parempi kuin se että ei tulisi ollenkaan. Itse olen yhden konsolin mies. Aika ei riitä edes siihen mutta eipähän tarvitse sen takia jättää jotain peliä kokoelmasta/pelaamatta. Vuosi on loppupelissä lyhyt aika.
Noista ainoastaan ykkönen on tullut vain pleikalle ja tuohon aikaan se ei ole ihme, kun oli niin hallitsevassa asemassa markkinoilla.

Ylös Bottom