Kyllä katteeksi käy ku jätkä pääsee kokeilemaan ehkä yks parhaimmista kauhupeleistä "neitseellisenä". Vaikka onhan tämä melko uusi kokemus myös alkuperäisille pelaajille kun aikaa kulunut jo vuosikymmeniä mutta kyllä siel vuosien takaiset muistolokerot aivoissa aina kaiveli niitä alkuperäisiä tuntemuksia esiin ettei ollut kuitenkaan täysin neitseellinen kokemus.
Hyvä video myös, ehottomasti jatka näiden tekemistä. Itse aikoinaan miettinyt mutta aina vaa tulee laiskuus ja pelaaminen alkaa tuntumaan "työltä" kun pitää siinä puhua ja viihdyttää katsojia ja välil tulee sit olo että "mitähä mä nyt puhuisin täs". Kyllähän näitä kun pitkään tekis niin alkaa tulemaan luonnostaan ne puheet.
Joskus vielä kun striimasi niin siinä oli semmonen meininki että "mitä mä nyt täs sanoisin". Yleensä siel oli aina se 0 katsojaa niin piti silti puhua itsensä kanssa ja vähän harjoitella sitä striimamista ihan siltä varalta jos joku sinne nyt eksyisi. Alkoi siinä sit jossain vaiheessa olemaan jo jotain katsojiakin, semmoset huikeat 10 parhaimillaan, mut ekoja kertoja kun joku tuli siinä meni ihan jumiin että mitä nyt sanoisin, tyylii sen verran että "moi tervetuloa" ja siinä sit kiusaantunena pelas ja yritti jotain viihdytellä katsojia.
Että näyttäähän ne striimit helpolta työltä mutta yhtälailla sitäkin "ammattia" pitää oppia tekemään, sekä pitää siinä jotenkin olla semmonen erikoinen persoona, ite ainakin monesti katson striimeja sen striimaajan takia en niinkään välttämättä mitä se pelaa.
Oho, menipäs offtopiciks, mut joo nauti pelistä ja jatka ihmeessä näitä videoita.

Hyvin sä vedät.