Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Olen joitakin arvosteluita tästä pelistä lukenut, eikä ole saanut läheskään yhtä hyviä pisteitä kun PS2:n samanmoinen. Mistäköhän tämä johtuu? Eikös X-Boxille olisi ollut mahdollista tehdä pelistä vielä entistä parempi. Sitä on paheksuttu, kun kuulemma viholliset ovat turhan helposti nujerrettavissa. X-Box versiosta on sanottu, että siinä on isommat kentät kuten odottaa saattoi, sekä siinä saa pelata Marialla. Kuinka sitten Konami on saanut X-Box versiosta huonomman :confused: ? Jos peli on yhtään samanlainen kuin PS2:lla, niin tämä on ehdoton kauhuseikkailu peli, joka on pakko X-Boxille hankkia (kun en PS2:sta omista). Kannanottoja tähän asiaan kiitoos...

Nuo huonommat pisteet johtuvat varmaankin siitä, että Konami ei ole lisäillyt peliin tarpeeksi uutta, jotta se olisi jo PS2-version omistajille kannattava ostos. Itse peli on yhtä hyvä kuin alkuperäinen, tai peräti parempikin, sillä onhan peliin lisätty yksi uusi tehtävä.

Eli koska et omista PS2-versiota, sinun kannattaa ehdottomasti ostaa tuo Silent Hill 2: Restless Dreams jos pidät tuollaisista kauhuseikkailuista.

Itse en ko. peliä osta, sillä rahat alkavat jo muutenkin olla aika lopussa - siis Xbox:in julkaisun jälkeen - että pitää jättää pari todella mielenkiintoista peliä ostamatta ja yksi niistä on tämä. :(

Ilmeisesti huomenna olisi tulossa Silent Hill 2 myyntiin Filmifriikkiin (näin väittivät). Pitää vissiin käydä noutamassa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Nuo huonommat pisteet johtuvat varmaankin siitä, että Konami ei ole lisäillyt peliin tarpeeksi uutta, jotta se olisi jo PS2-version omistajille kannattava ostos. Itse peli on yhtä hyvä kuin alkuperäinen, tai peräti parempikin, sillä onhan peliin lisätty yksi uusi tehtävä.

Eli koska et omista PS2-versiota, sinun kannattaa ehdottomasti ostaa tuo Silent Hill 2: Restless Dreams jos pidät tuollaisista kauhuseikkailuista.

Itse en ko. peliä osta, sillä rahat alkavat jo muutenkin olla aika lopussa - siis Xbox:in julkaisun jälkeen - että pitää jättää pari todella mielenkiintoista peliä ostamatta ja yksi niistä on tämä. :(

ja onhan siihen lisatty myos ufo ending

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ikoju
Olen joitakin arvosteluita tästä pelistä lukenut, eikä ole saanut läheskään yhtä hyviä pisteitä kun PS2:n samanmoinen. Mistäköhän tämä johtuu?

Tämän olen huomannu metacriticsin sivuilla muidenkin multiplatform pelejen kohdalla, asenteet. No, poikkeuksiakin löytyy. -Oho, offtopic.

Tuo huonommin arvosteltu juttu, johtuu koska pelit on arvosteltu xbox-peleinä
siis jos halo olisi ps2:lla, samanlaisena kuin xboxsilla se saisi joka paikassa 100/100
Tietenkin jos Halo ei olisi xboxsilla...

Juu,toi Halo on ilmeisesti vielä sellainen mittari jota auttamatta verrataan tulevien XB-pelien laatuun.Eli jos jossakin pelisaitilla PS2-versio saa paremmat arvosanat kuin samainen Xboxilla,niin ei välttämättä tarkoita sitä,että XB:n peli-versio olisi huonompi kuin PS2:lla.Yleisesti ottaen XB-peleiltä vaaditaan enemmän...

:rolleyes:

Silent Hill 2: Restless Dreams on kyseisen pelin Xbox-versio. Myöhemmin on kuitenkin samaa pakettia tulossa PS2:lle. Nimi taisi juuri olla tuo Silent Hill 2: Inner Fears.

Siis itse peli on kai vain Silent Hill 2: Restless Dreams, mutta höystettynä Xbox-extroilla ja nimeksi on annettu siksi Silent Hill 2: Inner Fear(s). No, Inner Fear tai Inner Fears siinä kotelossa ainakin lukee.

Edit. Tosin jenkeissä peli julkaistiin Restless Dreams -nimellä.

Ei helvetti ei noista ota selvää Kyrpä-Jooseppikaan, kumpi se on, rasti vaihtoehto
_
- Silent Hill 2: Inner Fears |_|
- Silent Hill 2: Restless Dreams |_|

Ps2 versio on pelkkä Silent Hill 2
Yhdysvalloissa ja Japanissa xbox-versio on Silent Hill 2: Restless dreams
Tuleva Euroopan xbox-versio on Silent Hill 2: Inner fears. Piste...

MINUN MIELESTÄNI ohjaus on ihan hyvä. Valittavana on 2 eri ohjaus"tyyliä" (2d ja 3d). Nappeja voi kaiketi konffata mutta ei ole olllut tarvetta. Grafiikat on myös ihan jees, varsinkin sisätiloissa (varjot yms..) Askelten äänet on ehkä hiukan liian kovat, varmaan niitäkin voi säätää, en oo vielä kattonu. Vihollisista varoittavan radion saa pois päältä, se on plussaa..
Ainiin, ja alussa saa säädettyä erikseen vihollisten ja puzzlejen vaikeustason. Musat luo ajoittain aika pelottavan tunnelman ja DDäänet on myös mukana..
Mitäs muuta sitten... kysymyksiä?

Ylös Bottom