Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 3 hype

Viime yönä sain SH3:n pelattua loppuun asti. DemonWithinin kanssa olen arvosanoista samaa mieltä. Antaisin tosin vielä vähän enemmän. :D

Fani ykkösosasta lähtien, kakkosen jälkeen melkein fanaatikko, ja kolmas vie sanat suusta. Sairainta, pelottavinta ja upeinta mitä on koskaan peleissä nähty. Kaikki toimii ihan kympillä.

Olen taistelupelien suuri ystävä, ja eri genrejen pelejähän on vaikea verrata keskenään, mutta kyllä SH3 on varmaan kaikkien aikojen paras non-mätkintäpeli IMO.


Edit:

Kyllä muuten lämmitti mieltä yön pimeydessä kun lähti lopussa soimaan se SH ykkösen tunnari!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään sain pelin näppeihini ja ei todellakaan pettänyt odotuksia.Loistava jatko-osa ja tunnelma on aivan huipussaan kun tapasin ekan kerran sen Claudian niin sen jälkeen se "musiikki" oli sellaista että oli paska pudota housuun :eek:
 
NewsFlash

En jaksanut aloittaa uutta ketjua...

Kuvia Silent Hill 4: The Roomista 09.01.2004

Ohessa muutama pieni kuva Silent Hill -sarjan seuraavasta osasta, Silent Hill 4: The Roomista. Tällä kertaa pelin päähahmona on mies nimeltä Henry Townshend, joka on jäänyt ansaan omaan kirottuun asuntoonsa ja tutkimalla mysteeristen portaalien kautta avautuvia pelottavia rinnakkaistodellisuuksia, alkaa Henrylle selvitä ansaan joutumisen syy.

Silent Hill 4: The Roomin pitäisi ilmestyä Japanissa vuoden lopulla, mutta julkaisu muualla maailmassa on vielä täysin hämärän peitossa. Lähdelinkin takaa löytyy muutama kuva lisää.
 
En edes linkkiä vielä tarkastanut, mutta sinne odotetuimpien pelien kärkisijoille tuo SH4 meni. Niin paljon jumaloin tätä sarjaa. :)
 
Pelasin tässä vähän aikaa sitten Silent Hill 3:n läpi ja hyvät fiilikset jäi näin jälkikäteen. Peli oli yksinkertaisesta pelimekaniikastaan huolimatta yllättävän hyvä. Tunnelma on vahvempi kuin missään muussa pelissä, joskaan sama ei päde latteisiin välianimaatioihin.

Lopussa homma meni niin tiukalle, että minun täytyi juosta kaikkien vihollisten ohi, koska parantavat tavarat olivat lopussa.

Hankin varmaan Silent Hill 2:n jossain vaiheessa, kunhan aikaa irtoaa tarpeeksi. Sitä paitsi pieni tauko pelien välissä tekee varmasti hyvää, sillä molemmissa peleissä on tietääkseni samanlainen pelisysteemi. Ei tule sitten liikaa toistoa.
 
Ylös Bottom