Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 3 hype

No niin nyt on pelikellon mukaan mennyt aikaa melkein pari tuntia ja juuri löysin toisen tuliaseen, peli on edennyt ihan mukavasti action level normal / puzzle level hard:lla. Kuten aina Silent Hilleissä on käynyt, ammuksia ja parannus tavaroita on kasaantunut jo niin iso määrä ( pistooli 81 ammusta, Health drink 9kpl, F-Aid kit 3 kpl ja Ampouleja 1 kpl ).

Eli eli tunnelma on todella hyvä, mutta peliä vaivaavat silti samat ongelmat kuin edellisissäkin osissa eli kamera on välillä aivan ulkona ja peli on ainakin normalilla suhteellisen helppo, hard:lla koitetaankin sitten vasta toisella pelikerralla. Grafiikka ja äänet ovat taas toteutukseltaan ensiluokkaisia kuten SH-tiimiltä voi odottaa. Tarvii myöntää, että pitkä odotus on taas palkittu sillä kyseessä on erittäin hyvä peli horror faneille. :)
 
Erittäin hyvältä kuulostaa. Vielä vähän alkupaloja SH2:n muodossa, ja jos vaikka huomenna kävis hakemassa oman kolmosen talteen kaupasta...

Silent Hill -sarja on mulle yks niitä kaikkein pyhimpiä, hyvä kuulla ettei kolmas osa tule pettymystä tuottamaan.
 
No niin, 7 tuntia pelikellossa ja peli on loppuvastusta vaille valmis (ainakin tuntuu siltä). Pitääköhän tämä pelin aikalaskuri paikkaansa, koska olen pelannut 3 päivää putkeen ja vähintään 4 h/päivä? Tosin pelaan easyllä vihollistasolla ja normal puzzleilla. Pakko myöntää, että olipa lumoava peli: ohjainta ei meinannut haluta laskea käsistä ei sitten millään :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
No niin, 7 tuntia pelikellossa ja peli on loppuvastusta vaille valmis (ainakin tuntuu siltä). Pitääköhän tämä pelin aikalaskuri paikkaansa, koska olen pelannut 3 päivää putkeen ja vähintään 4 h/päivä?

Samaa on tullut ihmeteltyä tääläkin, pelikellossa hiukkasen yli neljä tuntia vaikka takuuvarmasti olen pelannut reippaasti yhdeksän tuntia. Kumma juttu.
 
Pauset ja tavara/weapon/optionvalikoissa oleilut ei kai lasketa peliajaksi, ja voi olla että cut-scenetkin vähennetään siitä.
 
Nyt se on sitten vedetty läpi :D Läpipeluusta sai yhden ihan kivan jutun (jota en nyt meinaa spoilata). Tai itse asiassa paljonkin kivaa :p Nyt sitten peli normalilla läpi toiseen kertaan :cool:
 
Joo-o, meni sitten läpi ja kellossa hieman alle 6h. Ilmeisesti kaikki itemit löytyi koska siitä tuli täysi mahdollinen rank ja muutenkin meni ihan mukavasti noin ekalle kerralle. Bonuksiakin näkyy pelissä tulevan ihan mukavasti, noh uutta kertaa vaan kehiin. :)
 
Lievä spoileri:

Löysinpäs mielenkiintoisen "bugin" SH3:sesta :D Tallensin pelin ennen loppupomoa, ja pelasin 1. kerran läpi... No, halusin tarkistaa että mitä peli minulle antoikaan läpäisystä. No, pelasin vanhaa tiedostoa käyttäen loppupomon läpi toiseen kertaan ja nyt peli luulee, että olen pelannut sen läpi 2 kertaa. Sain siis lisää tavaraa pelaamatta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Lievä spoileri:

Löysinpäs mielenkiintoisen "bugin" SH3:sesta :D Tallensin pelin ennen loppupomoa, ja pelasin 1. kerran läpi... No, halusin tarkistaa että mitä peli minulle antoikaan läpäisystä. No, pelasin vanhaa tiedostoa käyttäen loppupomon läpi toiseen kertaan ja nyt peli luulee, että olen pelannut sen läpi 2 kertaa. Sain siis lisää tavaraa pelaamatta.

Kakkosessa ei toimi. Minä yritin. Aika helpolla pääsee jos tuota käyttää, mutta jos peliä ei jaksa pelata läpi kuin kerran, niin tuohan on hyvä tapa laiskoille.
SH3 on muutenkin hankinnan alla ja sinne se varmaan jääkin pitkäksi aikaa, kun on menoja enemmän kuin tuloja.
 
Tämä on pakko jossain välissä ostaa.Kakkonen anto niin uskomattoman fiiliksen ettei paremmasta väliä.Etenkin sairaalan katolla olo pelotti minua pahanpäiväisesti.ovea ei saa mitenkään auki ja sitten :eek:.Toinen aivan pelihistorian pelottavin paikka oli se vankila.Silent Hill on mielestäni pelisarja vailla vertaa.Jakaa ykköspallin Metal Gaerien Marioitten ja Grand theft autojen kanssa. :eek: :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha14
Etenkin sairaalan katolla olo pelotti minua pahanpäiväisesti.ovea ei saa mitenkään auki ja sitten :eek:.Toinen aivan pelihistorian pelottavin paikka oli se vankila.

Jos kakkonen jossain vaiheessa pelotti, Silent Hill 3 pelottaa niin paljon että sinulta lähtee järki päästä.

Viime yönä tuli peli aloiteltua ja kohta jatketaan. :) Jotenkin inhottaa palata sinne helvettiin, kävi ne zombiekoirat tosissaan pelottamaan vaikken koiria normaalisti pelkääkään. Ihmeitä saa aikaan Silent Hill yksin yöllä pimeässä huoneessa, kuulokkeet päässä.
 
Pelasin viime yönä vielä Silent Hill kakkosta muutaman tunnin. On se vaan jumalainen pelisarja. Ku tulee niitä fiiliksiä ettei halua avata jotain ovea sen takia että "tässä ja nyt" on paljon turvallisempi olo!! Missään peleissä ei oo kuuna päivänä ollu tollasia äänimaailmoja. Sanat ei riitä kuvailemaan sitä ELÄMYSTÄ mikä toi peli on.

Syy siihen että pelaan vielä kakkosta on se etten ehtiny kolmosta vielä hakea...mut mikäs siinä kun näin mielettömät kiksit saa edellisestäkin osasta! Kolmatta odotellessa...

By Willennium
Jos kakkonen jossain vaiheessa pelotti, Silent Hill 3 pelottaa niin paljon että sinulta lähtee järki päästä.

Kiitän! Toi oli mahtava kuulla.




It doesn't matter who I am. I'm here for you, James. See - I'm real.
 
En oo pelannut Silent Hillejä aiemmin, ja mietin, et kannataisko hommata vanhempi ja halvempi SH2 vai uusi ja kalliimpi SH3?
 
Ite oon sitä mieltä että kannattais alottaa jopa ykkösestä asti. Mut kokeile nyt vaikka kakkosta, luet vaikka jostain mistä ykkösestä oli kyse. Kakkosen saat platinahintaan, teknisesti ihan huippuluokkaa edelleen ja varmasti on melkoinen elämys. Mut ei varmaan oo huono ostos toi uusinkaan... :D
 
Tuossa tutkistelin muutamia message boardeja ja huomasin, että toiset pelaajat ovat tehneet pieniä huomioita. Eli he sanoivat, että mikäli muistikortilla on Silent Hill 2:n save missä peli on läpäisty ilmestyy kolmoseen muutamia pieniä bonus kohtauksia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
En oo pelannut Silent Hillejä aiemmin, ja mietin, et kannataisko hommata vanhempi ja halvempi SH2 vai uusi ja kalliimpi SH3?

Kakkonen on kerrassaan niin uskomaton elämys että ei mitään rajaa.Molemmat kannattaa hommata.Ostojärjestyksellä ei niin väliä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tigris
En oo pelannut Silent Hillejä aiemmin, ja mietin, et kannataisko hommata vanhempi ja halvempi SH2 vai uusi ja kalliimpi SH3?

Osta nyt SH2 ja sit jonkun ajan päästä SH3 käytettynä. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Tuossa tutkistelin muutamia message boardeja ja huomasin, että toiset pelaajat ovat tehneet pieniä huomioita. Eli he sanoivat, että mikäli muistikortilla on Silent Hill 2:n save missä peli on läpäisty ilmestyy kolmoseen muutamia pieniä bonus kohtauksia.

Minä oon kuullu ja samoja huhuja... :)
 
Ylös Bottom