Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent Hill 3 hype

Loppujen lopuks aika ihme veto tuoda Eurooppaan tämäkin peli tällai ekana, bisnesmielessä ei ehkä tehokkain ratkaisu. Tai sit ne kokeilee miten USA:n ja Jaappanin markkinat reagoi tällaseen. Mut en pistä hanttiin, hyvä että saadaan tollanen huippupeli ajoissa!
 
Re: Re: Re: Silent Hill 3 debytoi Euroopassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Konami ei ainakaan kehuja ole kerännyt moneltakaan eurooppalaiselta pelaajalta, jotka odottivat Suikoden 3:sta. :)
Joo, Suiko 3 jää kyllä harmittamaan aika paljon, mutta muuten Konami on ollut kyllä harvinaisen euro-ystävällinen japanilaiseksi pelifirmaksi.
 
Onks tän tiimoilta kuulunu mitään uutta? On jääny peliteollisuuden koukerot vähän taka-alalle...paria poikkeusta lukuunottamatta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Onks tän tiimoilta kuulunu mitään uutta? On jääny peliteollisuuden koukerot vähän taka-alalle...paria poikkeusta lukuunottamatta.

Ei ole kauheasti mitään kuulunut muutamaa kuvaa lukuunottamatta. Pelin julkaisukin on jo n. kuukauden päästä, joten kauaa ei jouduta enää odottelemaan.
 
Innolla odotetaan kyllä ko. peliä toivotaan vaan, ettei Konami tee mitään tapaus ZOE2:sta tästä.
 
No kyllä mun mielestä kakkonen jatko loistavasti siitä mihin SH1 jäi. Pilkkopimeessä huoneessa tarpeeks volumea niin muuta ei sitten tarvitakaan. Äänimaailma on niiiiiiin loistavasti tehty.
 
Silent Hill oli hyvä peli. Yhdesti pelasin vain läpi ja möin typeryyksissäni, mutta kakkososasta en ole luopunut. Jos joskus saisin aikaiseksi alkaa pelaamaan myös SH2:sen toiseen kertaan läpi.

Kolmosta odottelen innolla
 
talla hetkella vain sh1 ja fatal frame on saanu aikaan pelottavan ilmapiirin aanimaailmansa ansiosta
 
Silent Hill 3 on näköjään jo ennakkotilaus tavarava ainakin playeronessa ja konsolinet.fi:ssä.

En osaa oikein siltikään sanoa, että tilaanko sen vain en...
 
vahan kylla vi***taa kun ware versio on ollu jo ulkona vahan aikaa ja me saadaan odottaa 22 paivaan asti :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
vahan kylla vi***taa kun ware versio on ollu jo ulkona vahan aikaa ja me saadaan odottaa 22 paivaan asti :mad:

Mutta mehän EMME pelaa warea...sitäpaitsi minusta on mukavampi pelata 28laajakuvalla ja stereoilla, entä kovan huminan kera huonossa tuolissa ja melko vaatimattomilla kauittimilla 17" näytöstä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
Mutta mehän EMME pelaa warea...sitäpaitsi minusta on mukavampi pelata 28laajakuvalla ja stereoilla, entä kovan huminan kera huonossa tuolissa ja melko vaatimattomilla kauittimilla 17" näytöstä...


warella ei pelatakkaan mutta mita silla on tekemista jonkun 17 tuuman nayton kans?
 
Ähähäää, ei oo totta...

"Mun näytönohjain on parempi ku sun".
"Joo mut mun näppis onkin ergonomisesti suunniteltu!"


Älkää viittikö tota nörttihässäkkää tänne tuoda, jookos? ;)


Pidetään tää ketju ihan puhtaasti SH3-hypetyksenä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Ähähäää, ei oo totta...

"Mun näytönohjain on parempi ku sun".
"Joo mut mun näppis onkin ergonomisesti suunniteltu!"


Älkää viittikö tota nörttihässäkkää tänne tuoda, jookos? ;)


Pidetään tää ketju ihan puhtaasti SH3-hypetyksenä.

oli vaan tarkotus sanoa etta kun peli on jo valmis niin pistais sen jo myyntiin
 
Kylpä, kylpä, onhan tämä taas tietynlainen "tapaus". Onko kenelläkään tietoa, tuleeko SH3:een ehkä mahdollisesti vaikka toisaalta kuitenkin jonkinlaista bonuslevykettä mukaan, edeltäjän tyylisessä hienossa Special Edition-judanssissa?
 
Jaa-a, jaa-a. Ens viikollahan se nähdään. Jos Konami ei meitä tällä kertaa vaikka sellasella siunaa kun kerran peli saadaan ekana Eurooppaan.

Tai jos täällä joku double agent on kuka tän jo tietää niin jakakoon tietonsa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Onko mitään tiedotetta tai mahdollisuutta Xbox julkaisusta?
Kun en enää Ps2:sta omista.

eipa oo kait muita viela ilmotettu kun etta ps2 ja pc versiot
 
Ylös Bottom