Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kannattaa rohkeasti spämmiä viestiä önlinessä oleville heeboille sieltä klaani-listasta, kutsua chättiin ja ehdotella juuri fuusioitumisia ja yhteisiä hakuja monelle ryhmälle. Usein ryhmien kokojen tiedustelemiselle pääsee jo pitkälle. Kun on vähän keskimääräistä aktiivisempi ei ole pelaajista pulaa :)

Tuttiksen sain juuri tuolla tavalla meidän ryhmään.

EIKÖ me saatais sellaista chätt huonetta auki, johon kutsuttais Sverin klaanilaisia? Kutsun pystyy laittamaan vaan kaveristalla oleville, mutta eivätkö kaikki jo mukana olevat pysty laittamaan kutsuja?

Huonetta ei tarvis edes sulkea vaan se olis aina automaattisesti päällä kun koneen avaa. Tämä helpottais mielestäni huomattavasti ryhmiin pääsyä. Siellä vois sitten ilmoitella oman ryhmänsä koon tai että on vapaa pelaaja. Saatais ryhmistä täydempiä ym.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

EIKÖ me saatais sellaista chätt huonetta auki, johon kutsuttais Sverin klaanilaisia?

Pistin eilen illalla tsättihuoneen pystyyn ja pistin sitten kutsuja, montako tuli? Vastaus: 0
Ja invejä pystyy sitten pistämään jokainen ketkä on siellä huoneessa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Matsissa oli mukana oikeastaan kaikki se mikä MAGista tekee kuumeinta hottia; haastetta, hyvää ryhmätyötä ja asiansa suhteellisen hyvin osaava herra yliherra. Hieno oli se hetki kun viimeisen viiden minuutin aikana saatiin etulinja taasen ragtag-joukkueella takaisin ja matsin loputtua OIC kiittä erikseen meidän pataljoonaa hyvin vallatusta etulinjasta. Melko pieni juttu mutta tuollainen kasvattaa luonetta ja moraalia kummasti, sitä tunsi oikeasti olevansa maailman huipulla kun tuo matsi päättyi :p

Todellakin oli asiallinen matsi, oikeen sydäntä lämmitti kun iso kiho lopussa kehu meidän ryhmää ja Foeman jonti meitä tapansa mukaan hienosti.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Pistin eilen illalla tsättihuoneen pystyyn ja pistin sitten kutsuja, montako tuli? Vastaus: 0
Ja invejä pystyy sitten pistämään jokainen ketkä on siellä huoneessa.

Tossa tsätissä oli ongelma se nimi. JUOPPOchat ei kerää ainakaan minun mielenkiintoa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tossa tsätissä oli ongelma se nimi. JUOPPOchat ei kerää ainakaan minun mielenkiintoa.

no höh... eipä siellä kuitenka kukaa kännissä ois ollu, otin sen vain sieltä listoilta, jonka tosin viikonloppuna tein kännissä, noh, parempi onni ensikerralla :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tämmönen perspää pääsi taltioitumaan nauhalle tämäniltaisten Suomi-pelien aikana. :D

Pistä tekstillä, että mitä tossa oikein tapahtui, mulle toi oli liian huonolla kuvanlaadulla ja liian nopealla toiminnalla, ni en perille päässy :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sarjassamme opetuksia MAGin maailmasta. Oppitunti #2410: Väärä tapa havainnoida muut KFS:n jäsenet samalla taistelurintamalla.

Puolustettiin dominationissa, pidettiin hyvin oma bunkkeri vaikka vastustus oli kovaa. Itse vietin lähes koko matsin maaten oman bunkkerin katolla ja korjaten turrettia, vastustajat olivat sen verran innokkaasti sitä tuhoamassa. Voihan sen matsin niinkin viettää, makaa paikallaan R1 pohjassa ja syö vaikka pullaa toisella kädellä.

Sitten peli lähestyi loppuaan ja kohta kuuluikin nuo suloiset soinnut, kuinka saimme rintaman pidettyä, sekunnit lähtivät juoksemaan ja peli oli loppumaisillaan. Siinä sitten näin vielä kuinka vastustajan APC meni sillalta kohti viereisen bunkkerin edessä ollutta tornia. Siitä sitten tuumasin vielä roiskaista singolla APC:tä, kun sellainen selässä sattui olemaan. Ammuin, ja sitten käännyin takaisin kohti omaa rintamasuuntaa, kun ruutuun pamahti tuo legendaarinen teksti: -5xp. Tuumasin vain, että no eipä oikein onnistunut. Sitten tuli ilmoitus ruudun vasempaan laitaan. [KFS] vompatti [RPG-7] [KFS] MuumipeikkoEU. "Jaa, siellä oli sitten toinen squadi KFS:n porukkaa. Ja kyllä hävetti :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tämmönen perspää pääsi taltioitumaan nauhalle tämäniltaisten Suomi-pelien aikana. :D

Hemmetti ku ei tuosta nimestä saa selvää... MAG foorumeille hall of shame pystyyn.

Oikeasti pitäis olla pelissä ehto tyyliin:
Jos oma plänttää/purkaa pommia ja joku toinen oma tappaa sen -> rankkua tiimikillaajalle.
Jos oma 20m etäisyydellä pommista/pommituspaikasta ja ei vihuja ja oma tappaa -> rankkua tiimikillaajalle.
Tai yksinkertaisesti muutettaisiin niin, että omia ei voisi tappaa tai että se olisi hyvin hankalaa. Ts. tiettyjen ehtojen täytyessä omille aiheutettu damage tuliskin itselle (esim. 80% itelle ja loput onnettomalle kohteelle).

Mitään hyvää ratkaisua tuohon ei ole koska pelaajat perseilevät pelissä ihan samalla tavalla kuin muussakin elämässään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Omasta mielestäni aika hyvä idea on tuo MW2.stakin tuttu eli omien tulittaminen näkyy damagenä itselleen.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mitään hyvää ratkaisua tuohon ei ole koska pelaajat perseilevät pelissä ihan samalla tavalla kuin muussakin elämässään.

Onhan tuohon ihan kelpo ratkaisu. KF-joukot näyttävät hyvää esimerkkiä.

Jos kaksi juoksee plänttäämään. Ensin ehtivä plänttää ja toinen ei edes harkitse yrittämistä vaan puollustaa plänttääjää henkeen ja vereen.

Jos planttaaja ammutaa. Toinen ei mene yrittämään planttausta vaan herättää tapetun planttaajan ja jatkaa puollustamista. Tämä siksi, että jos herätettävä ehti yrittämään planttausta, niin hän on herätessään sopivasti hollilla uutta yritystä varten. Lisäksi herätessä tiukassa tilanteessa ei välttämättä ehdi kääntyä ja ruveta puollustamaan kun se naama on kohti punkkerin arsetta.

Tuommoiset kostotoimenpiteet saattavat näyttää muiden silmissä siltä, että mekin tapamme planttauspisteiden toivossa ja lisää kyseisen asian yleisyyttä tai jopa hyväksyttävyyttä. Ja pelin myöhemmässä vaiheessakin tehdyt random kosto puukotukset eivät välttämättä saa puukotettavaa muistamaan, että: "ainiin, tuo oli vissiin kosto siitä planttauspuukotuksesta". Jos tälläinen perseilijä on omassa tiimissä, niin sitten vain kinutaan sitä anteeksipyyntöä sillä uhalla, että lentää pelistä jos ei sitä tule.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Omasta mielestäni aika hyvä idea on tuo MW2.stakin tuttu eli omien tulittaminen näkyy damagenä itselleen.

Eiii, ei tuo ole mikään ratkaisu vaan enemmänkin rasite. Pistäppä siinä sitten ilmaiskua ja vahinko päräytykset tulee suoraan kasvoille.
Tuollainen toimii ehkä MW2:ssa mutta tämä ei ole MW2. Vahingoilta ei vaan voi välttyä kun on näinkin massiivinen peli kyseessä.

Parempi systeemi olisi autokick vaikka viiden teamkillin jälkeen tai jonkinlainen pelaajaraportti-systeemi.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tossa tsätissä oli ongelma se nimi. JUOPPOchat ei kerää ainakaan minun mielenkiintoa.
Sama täällä. Vaikka kännissä onkin kiva kavereiden kanssa keskustella niin teen sitä mieluummin livenä kuin chätissä :rolleyes:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Pistä tekstillä, että mitä tossa oikein tapahtui, mulle toi oli liian huonolla kuvanlaadulla ja liian nopealla toiminnalla, ni en perille päässy :p

Oot vaan niin kännissä, ettet saa videosta selvää. ;)

Täähän on tämä viimeaikoina tuttu tilanne, eli asetat pommia annetulle kohteelle, niin joku OMA TIIMILÄINEN tulee ja ampuu sua selkään, jotta saisi itse asentaa kyseisen pommin kohteelle ja kerättyä paremmat expit talteen. Hauskaksi tuon tilanteen teki se, että ehdin juuri ja juuri asentamaan tuon pommin paikoilleen, ennen kuin kuulaa tuli selkään. Joten tuo hänen temppunsa jäi täysin turhaksi. Ja sen näkeekin tuosta hänen ragetuksestaan, kun minun ruumista pitää häpäistä vielä kuoleman jälkeenkin.

Ja on kyllä kieltämättä yllättävän huono videonlaatu, kun edes alkuperäisestä materiaalista ei meinaa erottua heebon nickiä. Minun nicki kyllä erottuu hyvin keltaisine fonttineen, mutta tuosta toisesta ei saa juurikaan tolkkua.

Jos joku välttämättä haluaa saada päätä vadille, niin saa yrittää selvittää tuosta pikselikasasta tuota molsterin nickiä. Tässäpä pähkinä purtavaksi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5777348.png
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Näin meillä tänään:
YouTube - MAG: Massive Action Game in 10 seconds

Tämmönen perspää pääsi taltioitumaan nauhalle tämäniltaisten Suomi-pelien aikana. :D
Rairai. Itellä palaa aina käämi noihin ja kostopuukko heiluu. Tai ainakin alkaa naama punastumaan ja huuto raikamaan "F***ing ***hole! Come here and I'll rip you a new one!"

Omasta mielestäni aika hyvä idea on tuo MW2.stakin tuttu eli omien tulittaminen näkyy damagenä itselleen.
Toi MW2:n homma on huonoin idea ikinä. Ei se toimi edes MW2:ssa kunnolla, niin tässä vielä huonommin. Jos on friendly fire, niin sitten on niinkun pitää.

Parempi systeemi olisi autokick vaikka viiden teamkillin jälkeen tai jonkinlainen pelaajaraportti-systeemi.
Pelissä on autokick. Tuli jo Open Betan aikaan, vaikka alunperin piti tulla vasta valmiiseen peliin. Virallisita foorumeilta porukka testaillut ja taitaa olla juuri toi viisi TK:ta ja ulos. Tosin joku taisi mainita, että ne tapot "vanhenee" eli jos ei tee noita tappoa tietyssä ajassa, niin ei lennä pihalle. TK-apinat nyt ei jaksa niin kauaa odottaa, että saisi koko matsin leikkiä.

Sivuhuomiona, käsittääkseni tohon autokickiin ei lasketa ainakaan heitiniskuja ja lentopommituksia ja muita vastaavia. Omien kokemusten pohjalta epäilen näin. On noita vahinko-osumia tullut ryhmänjohtajana sen verran. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sivuhuomiona, käsittääkseni tohon autokickiin ei lasketa ainakaan heitiniskuja ja lentopommituksia ja muita vastaavia. Omien kokemusten pohjalta epäilen näin. On noita vahinko-osumia tullut ryhmänjohtajana sen verran.
Mutta tässähän olisi jo eräänlainen ratkaisu; heitiniskut ja lentopommitukset eivät tosiaan verota autokickkiin tarvittavia tappoja mutta pyssyillä/veitsillä tappaminen verottaa ja on on pysyvä koko matsin ajan. Tuolloin tuon voisi jopa laskea kolmeen tappoon = autokick.

Koska suurin osa omista teamkilleistä tulee juuri pommitusten johdosta ja ne lukemat eivät todellakaan ole kaunista katsottavaa...
Mutta pyssyttelyyn ja veitseilyyn voi vaikuttaa huomattavasti enemmän vain olemalla skarppi.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tuolloin tuon voisi jopa laskea kolmeen tappoon = autokick.
Toi viisi on just hyvä. Matsit on kuitenkin pisimmillään sen 30min ja aina siellä joku sohlo nakkelee nadeja musta-tuntuu-meiningillä. Itekin tulee joskus harrastettua tuota ja sillon tulee helpostikin se 2-3 TK:ta per matsi. Ja joillakin on puukotusrefleksi turhankin herkässä, kun tulee nurkan takaa kohti "väärästä" suunnasta. Omaan pernaankin tullut kuusi tuumaa kylmää terästä aika usein tommosissa tilanteissa. Ite on onneksi niin sohlo ettei osu tuossa mihkään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Itekin tulee joskus harrastettua tuota ja sillon tulee helpostikin se 2-3 TK:ta per matsi.
Vähänkö sä olet huono pelamaan!! :D ... Huumoria tämä!

Itelläni tullut viime aikoina jotenkin tosi paljon tk:ta mutta veikkaan että se johtuu ihan siitä että olen alkanut tarkkailemaan noita koska yleinen lukema omien tappojen kohdalla on niin korkea. Pitäisi vaan saada tuo fiksaatio takaraivosta niin noihin ei keskittyisi niin kovasti että niitä tekee tietoisesti sitä tiedostamatta.

Mutta tuo "aikaraja" pitäisi kyllä poistaa, kyllä jokainen nyt saisi verran osaa skarpata että saa pidettyä omien tappamisen minimissään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Itseäni harmittaa se, että porukalle tulee -5xp kun niiden räjähde tappaa omia. Pommit on niin nopeita purkaa, että ainakin itse kykin usein melkein pommin päällä, ettei kukaan pääse purkamaan. Omalla kuolemalla ei ole mitään väliä, mutta ei siitä kyllä pitäisi pommin asentajalle vahinkoa koitua. Pommien räjähdys alue on myös valtava kun välillä tuntuu, että vaikka on ties kuinka kaukana esim. ovesta niin silti kuolee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eikös tuossa toimisi ihan sellainen, että sen aikaa kun pommia plänttää/purkaa, niin ei pysty oman puolelainen tappamaan. Tuon hetken ajan olisi siis friendly fire pois päältä.

Minusta tuo, että räjähdykset tekee laajalla säteellä vahinkoa on jopa ihan hyvä juttu. Kyllähän se todellisuudessakin tekee. Se mikä häiritsee on se, että sitä piipitystä ei aina kuule. Välillä kun on oikein kunnolla rätinää, vilskettä ja pauketta, niin ei välttämättä ymmärrä tai ehdi katsoa minimapista, että vilkkuuko se nyt vuoronperään punaisena ja sinisenä vai ei. Olen kuollut vaikka kuinka monesti niin, että olen tullut suoraan paikalle ilman, että olisin kuullut piipitystä ja saman tien kuollut räjähdykseen.
 
Ylös Bottom