Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ippanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tuossa tunti aikaa pelattiin KFR squadilla domia ja hyökättiin SVER:ia vastaa. Aluksi yksi bunkkeri palasiksi hit&run taktiikalla meidän APC:n tukemana jonka jälkeen vielä portti. Tästä se hupi sitten vasta alkoikin.

Koko squadi vaunuun sisään ja menoksi. Siinä olivat SVER:n "ryysyläiset" ihmeissään ja täysin paniikissa, kun kiersimme lähes kaikki AA:t, tutka-asemat jne. Vihollisen radioista kuului vain, että "mistä hitosta noita oikein tulee, mediiiiiic, v*t*n raven jne".

Lopulta pidimme menestyksekkäästi oman kirjaimemme ja saimme todistaa voittoa "voittamattomasta" SVER:stä. Tässä pelissä oli sitä kuuluisaa hyvää meininkiä ja tiimityötä, lisää tälläistä kiitos.

Kiitän ja kumarran kaikille squadissa olijoille ja erityisesti Seliolle (toivottavasti muistin nimen oikein) jonka kaasujalka oli vähän tuhankin herkkänä :P
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huomasimpa tänään että joinia voi myös frendi-listalla oleville vastustajaksi. Koitin tänään muutaman kerran ja pääsinkin ampumaan KFR:n heepoja. (Tais ne kyllä osua muhunkin:mad:) Harmi vaan kun meijän muukalais-legioonasta ei ollu kunnon vastusta.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kiitän ja kumarran kaikille squadissa olijoille ja erityisesti Seliolle (toivottavasti muistin nimen oikein) jonka kaasujalka oli vähän tuhankin herkkänä :P

Selio taisi kuuluttaa ennen lähtöä "Tämä juna lähtee!", minkä jälkeen auto lähtikin liikkeelle VR:n tarkkuudella ;)

Hienot oli pelit ja samalla näki miten tärkeää on että APC:tä käytetään pelissä oikein, eikä vain rysäytetä päätä pahkaa lähimpään seinään respauspaikaksi. Kuski ohjeisti porukkaa hyvin, "savut on merkkinä autosta poistumiselle", ja sen jälkeen piti liikkeen yllä siten että vaikutettiin mahdollisimman isolla alueella.

Hienoa olla tällaisissa peleissä mukana.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo kyllähän se Selio sano, että juna lähtee mutta hankalaa oli ehtiä mukaan ku pommi oli vielä pläntättävänä :P
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hienot oli pelit ja samalla näki miten tärkeää on että APC:tä käytetään pelissä oikein, eikä vain rysäytetä päätä pahkaa lähimpään seinään respauspaikaksi.

Tuossa onkin paljon taktisia ulottuvuuksia käytettäväksi. Esim. puolustuksessa kahden tai jopa kolmen auton korjauspartio olisi jo hemmetin kova juttu. KK:t miehittettynä suojaamassa kun jätkät hitsaa AAA:t ja bunkkerit kuntoon.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ei mulla kummosempaa. Hymy vain levisi kasvoille nähdessäni kaappauksen puolustuksessa ajoneuvoista tehdyn tiesulun, ovelaa. :rolleyes: Tuli tuosta Miklun ajoneuvopartiosta mieleen tämä..
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Koko squadi vaunuun sisään ja menoksi. Siinä olivat SVER:n "ryysyläiset" ihmeissään ja täysin paniikissa, kun kiersimme lähes kaikki AA:t, tutka-asemat jne.

SVERin ryysyläiset ovat harvoin ihmeissään, eivätkä milloinkaan täysin paniikissa :cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Äskeinen Sabotage peli Valoria vastaan oli aika hyvä kun juoksen ja kävelen vihujen viereen ja päräytän haulikolla päähän tai muuten vaan instakillaan. Se mikä teki siitä hauskan oloista oli se kuinka he kirosivat ja totesivat että taas se shotgun heppu tulee ja sain nimityksen shotgun noob :D jota ne sitten hoki kun tapoin ja sanoivat vielä biatchiksi kun saivat minut maihin. 49/12 taisi olla lopputulos.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sillon ku olin rintamalla Hallinnassa hyökkäämässä, niin hermoni menetin, ovelle on pistetty pommi, että päästään siitä sisään, no ei siinä mitään, mutta kun vihu tuli seinän LÄPI ja alkoi purkamaan pommia!
Miten hitossa seinän läpikin voi jo mennä???
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tänään oli paras hetki tähän mennessä. Olin Ravenilla Sabon B puollustuksessa ja juuri kun aloin lataamaan vihu juoksi ohitseni ja portaita ylös. Innokas Amerikkalais ääni kuului proximity chatista "I'm in, I'm in!", mulla ei ollu mitään kiirettä vaan latailin siinä kaikessa rauhassa enkä lähteny edes perään kun olin juuri asentanut konsolin eteen vasta hankkimani miinat - Boom. "Ah, mine" oli kaverin kommentti.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sillon ku olin rintamalla Hallinnassa hyökkäämässä, niin hermoni menetin, ovelle on pistetty pommi, että päästään siitä sisään, no ei siinä mitään, mutta kun vihu tuli seinän LÄPI ja alkoi purkamaan pommia!
Miten hitossa seinän läpikin voi jo mennä???

Tuo on ilmeisesti mahdollista Valorin domination kartassa. Tuosta oli juttua MAGin foorumilla jokunen päivä sitten. Eipä ole vielä omissa peleissä tullut vastaan sellaista porukkaa, joka tuota olisi hyväksikäyttänyt. Vaan eiköhän tuo ole seuraavassa patchissa sitten korjattu, toivottavasti.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tuo on ilmeisesti mahdollista Valorin domination kartassa. Tuosta oli juttua MAGin foorumilla jokunen päivä sitten. Eipä ole vielä omissa peleissä tullut vastaan sellaista porukkaa, joka tuota olisi hyväksikäyttänyt. Vaan eiköhän tuo ole seuraavassa patchissa sitten korjattu, toivottavasti.

Eipä tiiä, koska korjataan. Vaatii fyysistä mapin muuttamista, joten voi mennä jokunen hetki.

Tänään oli ihan hyviä pelejä kyllä. Taas sattui olemaan joukkueenjohtajana tuo 3 minuutin mies. Jälleen kerran tapaaminen AAA:lla ja siitä toisen joukkueen luo mekastamaan.

Hyvä hetki oli myös kaappauksessa hyökkäyksessä ravenia vastaan. Olin vähän sumpussa ja ei päässyt oikeastaan mihinkään. 13 vihua ehtisin samasta kohdasta tappamaan, kunnes tuli 10 vihun tapposquadi kimppuun, joista vielä ehtisin pari nappaamaan ennen kuolemaa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Rakas sotapäiväkirja...

Eilen, 18-19. helmikuuta herran vuonna 2010 klo. 23reikäreikä-reikä1reikäreikä, olimme voitokkaita!

Meidät kuljetettiin etulinjaan ja päämäränämme oli vihollisen totaalinen nöyryyttäminen. Olimme koviksi koulutettujen mariinien seurassa mutta kokeilimme vältellä näiden pottapäiden katseita koska meidän tehtävämme oli vaarallisempi kuin heidän. Salassapitosopimusten takia en voi mainita nimiä mutta kolmen koplamme koostui teräksen takomista eliitti sotureista jotka erikoistuivat häive taktiikoiden käyttämiseen.

Taistelu sai alkunsa ja pieni joukkiomme puski jalkaväen seurassa kohti etulinjaa. Keltanokkia kaatui kuin heinää mutta tehtävämme oli näitä menetettyjä sotilaita tärkeämpi. Kotimaamme, lapsiemme, vaimojemme ja lasse-koiran tulevaisuus riippui tästä, juuri tästä hetkestä - eteenpäin toverit! Tiukan vastarinnan edessä yksikään SVERiläinen ei taipunut Ravenin koiria vastaan... Ne raakileet, rintamaraportit raportoivat tapauksista joissa ne nilkit syövät kaikki vastasyntyneet poika-lapset napanuoria myöten elävältä... Mutta tämä ei ole oleellista, voitto ja sen täydellinen toteuttaminen on nyt päämääristä kirkkain!

Meidän häive ryhmämme erkani etenevästä jalkaväestä ja suunnisti kohti päämääräänsä; vihollisten saartama tukikohta oli täynnä sitä itseään.Etenimme huipputeknologian avustuksella tukikohtaan kenenkään huomaamatta ja aloitimme siivouksen; ryhmämme oli varustettu äänenvaimentimilla ja tukikohdan puhdistaminen oli kuin balettia. Toinen suojasi kun toinen eteni, toinen varmisti kun toinen latasi ja toinen spottasi sensorien avulla vihollisia. Jopa Navy Seals kalpenee SVER Tactical Strike Forcen edessä.

Mariinit olivat lähellä tukikohdan portteja ja vihollisten määrä suureni jokaisella sekunnilla; olimme tukikohdan keskellä ja vähenevien ammusten saattelemana latasimme, varmistimme, latasimme ja varmistimme. Jokainen luoti löysi oikean osoitteensa. Samassa yksi meistä kaatui tarkka-ampujan toimesta. Mariinit eivät olleet enään kaukana. Meitä oli enään kaksi jäljellä ja loppuvien ammusten johdosta pääaseet oli vaihdettava käsiaseisiin. Toinen meistä kuitenkin sai kaapatuksi kaatuneelta sotilaalta raskaan konekiväärin ja antoi sen laulaa. Sain osuman olkapäähän ja kaaduin maahan. Sumenevin silmin näin kuinka tuo viimeinen jäsenemme myllytti Raven rakkien laumaa kuin isä lapsiaan; se oli kaunista. Vain hetkeä myöhemmin meidän viimeinen, urhoollinen sotilaamme kaatui kymmenien osumien johdosta elottomana maahan... Katseeni jatkoi sumenemistaan vihollis massan lähestyessä... Olimme epäonnistuneet eikä äiti aurinkoinen tule olemaan tyytyväinen... Samassa kymmenet valojuovat repivät Raven massaa kuin puusilppuri mäntyä; jalkaväki oli saapunut paikalle!

Tehtävämme. Elämämme. Uhrauksemme. Ne eivät olleet turhia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Siinä on Foemanilla sanan kaunis säilä hallussa=) Oli muuten yöllä n.klo 01:00 ehkä tämän astisen MAG-urani paras domination matsi.
KFS toimi todella saumattomasti ja puhalsi mahtavasti yhteen hiileen. Juuri tämänlaisten roundien takia MAG on tällähetkellä peli nro. 1!:D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oli muuten yöllä n.klo 01:00 ehkä tämän astisen MAG-urani paras domination matsi.
Tämä oli ihan törkeän siisti matsi!

Monelle karaistuneelle jantterille kyseessä oli ihan uusi kartta mikä teki puolustuksesta tuplasti haastavampaa mutta sitäkin palkitsevampaa.
Tuossa matsissa oli kyllä sellaista puskemista että oksat pois, en edes muista kuinka monta kertaa menetettiin etulinja mutta aina jollain ihmeellä saatiin se takaisin.

Matsissa oli mukana oikeastaan kaikki se mikä MAGista tekee kuumeinta hottia; haastetta, hyvää ryhmätyötä ja asiansa suhteellisen hyvin osaava herra yliherra. Hieno oli se hetki kun viimeisen viiden minuutin aikana saatiin etulinja taasen ragtag-joukkueella takaisin ja matsin loputtua OIC kiittä erikseen meidän pataljoonaa hyvin vallatusta etulinjasta. Melko pieni juttu mutta tuollainen kasvattaa luonetta ja moraalia kummasti, sitä tunsi oikeasti olevansa maailman huipulla kun tuo matsi päättyi :p

Tänään alkaa viikonloppu joka tarkoittaa lisää kuumottavia hetkiä MAGin seurassa, GO SVER!!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Löytyisi vaan ryhmiin pelaajia. Eilisissä peleissä keskimäärin meidän ryhmässä vain 5 pelaajaa.
Klaanin sisäisten ryhmien näkyminen sais kyllä parantua reilusti.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Löytyisi vaan ryhmiin pelaajia. Eilisissä peleissä keskimäärin meidän ryhmässä vain 5 pelaajaa.
Klaanin sisäisten ryhmien näkyminen sais kyllä parantua reilusti.

Saisi tulla nopeasti päivitys, missä näkyisi ryhmät ja niiden pelaajamäärät. Eilen oli varmaan 3-4 neljä vajaata ryhmää liikenteessä. Yhdistämällä olisi saanut sen 2 täyttä tiimiä.
Yksi tapa on, tosin hieman kankea, mutta toisille ryhmille voisi lähetellä viestejä pelaajamääristä jne, että saisi ryhmiä yhdisteltyä. Siinä ei kuitenkaan tarvitse, kuin hitusen
maalaisjärkeä, että pystyy päättelemään, ketkä ovat jossain toisessa squadissa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilisissä peleissä keskimäärin meidän ryhmässä vain 5 pelaajaa.
Mutta viidellä pelaajallahan saa jo hyvin rytinää aikaiseksi eikö? Mekin alotettiin eilen vaan kolmella pelaajalla ja oli hiton hauskaa.

Illan edetessä meidän siihen mennessä 5 päiseksi kasvanut ryhmä lyöttäytyi toisen 6 päisen KFS ryhmän matkaan ja PSN-chätin avulla ajoitettiin kumpikin ryhmä samoihin matseihin ettei kukaan jäisi ulkopuoliseksi. Noin neljä matsia viidestä pelattiin samoissa piireissä eli käytännössä meitä KFS:läisiä oli matseissa parhaimmillaan reilusti yli kymmenen. Sitten kun väki väheni nämä pikku tunnin harrastajat fuusioituivat yhdeksi ryhmäksi joka pääsikin kokemaan tuon upean domi väännön yhdessä.

Kannattaa rohkeasti spämmiä viestiä önlinessä oleville heeboille sieltä klaani-listasta, kutsua chättiin ja ehdotella juuri fuusioitumisia ja yhteisiä hakuja monelle ryhmälle. Usein ryhmien kokojen tiedustelemiselle pääsee jo pitkälle. Kun on vähän keskimääräistä aktiivisempi ei ole pelaajista pulaa :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Illalla aattelin että onko mitään järkiä siinä yhentoista aikoihin ruveta virittelemään peliä pystyyn vaan päätin koklia. Ja kyllä kannatti! Kaksi MAGiuran hineointa tappelua samalle illalle. Toinen oli tuo yllä ansiokkaasti kuvattu sisseily ja sitte tuo domi. Siis Hakan ja Foemanin kanssa oltiin samassa domissa. Appura taisi olla kanssa. Täysi quadi kuitenki.

En ymmärrä kuka kehtaa väittää Sverin mappeja vaikeiksi tapauksiksi jos noin avoimia paikkoja rintamasta löytyy! :o
Naapuribunkkereista ei ole mitään hyötyä ja ajoneuvoilla pääsee ihan viereen. Siihen päälle vielä kallioilta ja putkien päältä ammuskelijat.
Ja entäpä AAA? Siinä kivasti näköetäisyydellä joo. Ihan aukealla paikalla johonka minimapin mukaan sataa vihua niskaan kun sattuvat just siihen hyppäämään laskuvarjoilla.
Vaan uhrautuvasti porukka piti bunkkeria samalla kun pari ukkoa kävi aina pikku pykällän kerrallaan korjaamassa A^3:ta vihun spawniaaltojen välissä. Välillä oli bunkkerit nurin koko rintamalta vaan urhea korjauspartio nosti linjalle bunkkerin ja sen jälkeen rintama piti. OICin kehut oli ansaittu! :)
 
Ylös Bottom