Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nyt alkaa sitä tasapainoa vähitellen löytyä, eikä SVERin voitto varmistu vain sillä, että ilmestymme paikalle.

Jep, selvästi porukka on tajunnut vihdoin, miten SVERin bunkkerilinjat saadaan vietyä ja "epäbalanssit " alkavat olemaan historiaa.

Eilen meni kolme kertaa putkeen voitto Ravenille SVERiä vastaan Dominationissa hyökkäys ja neljäskin oli todella lähellä. NufanFINin APC-ajelut olivat iso kontribuutio muuten tässä.:D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Arvatkaas kuka sähläs auton kanssa taas ottelun alussa... :D Tällä kertaa ei kaiketi videotodisteita ei löydy keneltäkään onneksi...:eek:
Mutta oli kyllä hyvät matsit, tuli rikottua 1000 pojon raja kerran. Hallinnassa vietiin loppu sekunneilla voitto, vaikka tilanne näytti jo toivottomalta.:cool:
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Todellakin, minusta matsi alkaa menemään 50-60 suhteella eikä mistään ylivoimaisesta dominoinnista voi puhua minkään factionin kohdalla. Näyttää siltä että muut ovat löytäneet medkitit mutta huolestuttavana piirteenä Sveriltä ne ovat vähentyneet. Ilmeisesti vikisijät ovat vaihtaneet puolta mutta meininki jatkuu... :D

Mutta aivan kaamian hienua oli eilen(+teknisesti tänäänkin)! Valitettavasti ilta tulee olemaan tod.näk. varattu mutta kyllä eilisen fiiliksillä selviää ;)
Mieleen jä kaksi erittäin tiukkaa domihyökkäystä. Ei paljoa pelikelloon jäänyt Ravenia eikä Valoria vastaan. Valorilaiset monesti kasasivat AAA:n taas kuntoon ja siitähän syntyi piiitkä matka rintamalle. Matkaa hidasti vielä korjatut bunkkerit.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

EIlen oli taas kerran mainio MAG-ilta. Muistettavan siitä tekee se, että minä ja pari kaveria "lanitettiin" ja meininki oli sen mukaista. Hyvin saatiin täysi ryhmä kasaan ja tantereelle. Hauskaa vääntöä. Parhaita hetkiä tuli koettua ryhmänjohtajana Dominationin puolustuksessa, kun pari oman ryhmän tyyppiä piti huolen ettei heittimistöä päässyt kukaan tuhoamaan. Sitten pistettiinkin keskitystä vuorominuutteina suoraan vihollisten helikopterispawnien läheisyyteen. Saldona oli 41 tappoa, joista varmasti lähemmäs 30 heittimistöllä. Sivussa tuli oma yksittäisen pelin piste-ennätys.

Sivuhuomiona mainittakoon ryhmän kasaamisesta se, että ei tartte olla kaveri- tai klaanilistalla, jos haluaa jonkun mukaan. Player Searchin kautta nimi viivalle ja sieltä avautuu samanmoinen pelaajakortti, kuin listaltakin. Group Invitet kehiin ja pian olikin leqe ja meshuggash Dream Teamin listoilla. Hyvät matsit oli, toivottavasti ei liikuttunut mielentila aiheuttanut liikaa mielipahaa. ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipahan toissailtana lyhyen MAG urani kamalimmat taistot. Illan aloitin tulemalla myöhään linjoille, muutamia KFR jäseniä oli vielä pystyssä ja erän tai kaksi otin heidän kanssaan, puolella squadilla tuli kuitenkin tappiot niskaan. MIkkiä ei itellä ollut käytössä asunnossa vallitsevan ehdottoman hiljaisuus-komennon johdosta. Mielummin pelaan kuitenkin ilman mikkiä kuin seuraavan yön parvekkeella väristen.

Tämän jälkeen teki mieleni lopettaa, irtauduin jo squadista, mutta jokin käski minut koittamaan yhden sabon squad leaderina.. randojen kanssa siis hakkaamaan lähdin. Hyökkäys Valoria vastaan... ovat ottaneet jenkit tavaksi juosta spawnille asti camppaamaan koko joukon voimin. Luulisi jotta tästä pystyisi puskemaan vähänkään järkevästi pelaamalla läpi, vaan ei: Mukana olleet randot vetivät kerta toisensa jälkeen samalla kaavalla: Suoraan spawnilta täyttä juoksua laiturilta alas ja Valorin luotisateeseen.. kiroilua ja medicin huutoa keskelle killing fieldsiä.. uus spawni ja mitään oppimattomana täsmälleen sama uudestaan. Olikohan 2 kertaa toinen targeteista meidän hallussa yhteensä 15sec ajan. Tilttasin niin perkeleesti...

... lähdin ramboilemaan. Olenhan kuitenkin Kuoleman Enkeli, Chuck Norrisin ja Conan the Barbaarin risteytys... vaan olipa Valorin pojilla (ja myöhemmin SVERin kommareilla) Headshot- ja Kuolematon-modet päällä, kerta toisensa jälkeen pääsin yllättämään vihun laatikon takana kyyristelllen ja raskaammalla konekiväärillä kylkeen sarjalla poraten avuttomat parat. Ja kerta toisensa jälkeen tapahtumien kulku oli seuraava: Lasotan 5-10 kutia kylkeen, ristikko huutaa punaisena osumien merkiksi - vihu jatkaa juoksemista, kääntyy vauhdissa ja napauttaa yhden kudin suoraan otsaani....

uusi yritys... parempi jemma.. vihu juoksee ohitseni, lasketan sarjaa selkään. Vihu kimpasee lähimmän laatikon taakse, kirmaan perään ennenkuin kerkee laastaroimaan itsensä: koko ajan tähtäin valmiina kierryn laatikon reunaa, vihun pää tuleekin näkyviin ja lasketan sarjaa... ruudussa lukee Nönnönnöö Nönnö > Headshot > KFR Multifail :eek:

Lopulta en suostunut menemään nukkumaan ennenkuin yksi sabovoitto olisi taskussa, 6-7 niitä putkeen tuli takkiin, minun kiroillessa ja puristaessa ohjainta kuin hullu, jatkuvasti squadin ainoa jolla medkit kentällä (niillä ne ainoat pisteetkin tuli, kun tappoja ei vaan prkl saanut) ja lopulta luovutin.

Tarinan opetus: Elä eksy taistelukentälle ilman luotettavia tovereita. Äläkä koita kisailla Godmodea vastaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huhhuh! Olipa taistelu! Ensimmäistä kertaa oli "public" puolella TODELLA hedelmäinen puolustusvoitto S.V.E.R:istä! Ainoastaan yhdellä lohkolla pääsi severiläiset murtautumaan pysyvästi ohi bunkkerin. Meidän saksalais/yhdysvaltalainen ryhmä maustettuna yhdellä suomalaisella eliittisotilaalla piti Burnoff towerinkin loppuun asti. Yhden kerran puolustus rakoili meidän suunnalla ja vihollinen sai bunkkeri puolustusaseman tuhottua. Se otettiin välittömästi yhdellä ryhmällä takaisin. Sen jälkeen ei rakoilua tapahtunut, vaan medicit ja korjausmiehet hoitivat homman erittäin tyylikkäästi loppuun asti tukien ryhmän muita jäseniä.
Huomioitavaa oli myös, ettei ryhmässämme ollut edes kahta samaan klaaniin kuluvaa sotilasta.
Kaikki näki asiat samalla tavalla, totteli komentoja(toki ryhmänjohtajalle piti pariin otteeseen antaa vinkin myötä kannustusta) ja kesti severiläisten hyökkäykset kerta toisensa jälkeen.

Major Victory oli kaunista luettavaa taistelun tauottua ;)

Tuli niin hyvä mieli, että minun oli pakko kertoa muillekin tapahtuneesta:D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olikohan sama matsi kuin missä oltiin.. G ja H ainoat kirjaimet, jotka avattiin? Meillä oli ihan järjetöntä vääntöä tossa matsissa. Mahtavaa mättöä. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ai jumalauta ku jouduttiin eilen mankeliin Sveriläisinä. Ilmeisesti joku klaani sieltä puski päälle, sen verta oli tiukkaa vastusta Ravenilta. Bunkkerin saivat aika alku vaiheessa ja samoin AAA:t tuli alas. Kertaalleen meidän lohkolal korjattiin kaikki 4 bunkkeria ja päälle vielä AAA (muutamaankin kertaan) vaan siinä vaiheessa kun pelikellossa oli kahdeksan minuuttia jäljelä vetäydyttiin lopullisesti puolustelemaan, öh, kirjaimia. Raven ajo taitavasti kolme APC:tä meidän motorpool - sensor array - mortar -kolmion keskelle. Seurauksena se, ettei noita kohteita saatu enää korjattua ja autojenkin hajottaminen olisi vaatinut paljon enemmän ponnistusta kuin mihinkä pelkästään meidän tiimi olisi pystynyt.

Paljon oli pojilla päällä raskainta panssaria ja kannossa LMG:tä. Tai ainakin sillä yhdellä tyypillä oli... Noh, paljon miinoja ja kaasua ja ihan perinteistä had-to-hand kompattia ja niukka voitto tuli! Ihme ja kummastus! Pari minuuttia pidempi erä ja se olisi päättynyt täydelliseen tappioon.

Propsit tiimille ja vastapuolelle. Kumpikin pelasi erittäin hyvin :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ai jumalauta ku jouduttiin eilen mankeliin Sveriläisinä. Ilmeisesti joku klaani sieltä puski päälle, sen verta oli tiukkaa vastusta Ravenilta. Bunkkerin saivat aika alku vaiheessa ja samoin AAA:t tuli alas.

Melko samanlaiseen tilanteeseen itsekin jouduin kun pelasin KFS porukalla perjantaina. Vastassa aikamoinen liuta japanilaisia, jotka onnistuivat fiksulla APC käytöllä viemään bunkkerit nopeasti, mutta G-H puolustuksessa linjat kuitenkin pitivät ja tuon alkurynnistyksen jälkeen saatiin omatkin rivit koottua.

Edelleen pelit vaihtelevat todella paljon, joskus vastaan tulee hyvin organisoitua tai ainakin taitavaa porukkaa, ja joskus tulee pelkkiä harjoitusmaaleja ihan samoissa kartoissa.

Eilen kävin hallintatunnuksella kutsumassa porukkaa Valorin KFV klaaniin, ja samalla ajattelin kokeilla miltä homma näyttää Valorin näkökulmasta. Pelinä sabo puolustus ja vastaan hööki tutut SVERn hupparipäät. Tällä kertaa Valor ei ollut oikein hereillä ja peli loppui melko nopeasti SVERin voittoon. Ensimmäinen järkytys oli Valorin kaamea kantri-rock valikkomusiikki :D Ongelmana oli ainakin tässä pelissä muutama seikka:
1. Kaksi toopea jäi pötkölleen spawnin eteen snipu-kivääriään halailemaan
2. Osaa ei näkynyt omalla kohdealueella ollenkaan, missä sitten mahtoivat haahuilla
3. Medkitin näin vain yhdellä pelaajalla
4. Kukaan ei puhunut mikrofoniin mitään
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ai jumalauta ku jouduttiin eilen mankeliin Sveriläisinä. Ilmeisesti joku klaani sieltä puski päälle, sen verta oli tiukkaa vastusta Ravenilta. Bunkkerin saivat aika alku vaiheessa ja samoin AAA:t tuli alas. Kertaalleen meidän lohkolal korjattiin kaikki 4 bunkkeria ja päälle vielä AAA (muutamaankin kertaan) vaan siinä vaiheessa kun pelikellossa oli kahdeksan minuuttia jäljelä vetäydyttiin lopullisesti puolustelemaan, öh, kirjaimia. Raven ajo taitavasti kolme APC:tä meidän motorpool - sensor array - mortar -kolmion keskelle. Seurauksena se, ettei noita kohteita saatu enää korjattua ja autojenkin hajottaminen olisi vaatinut paljon enemmän ponnistusta kuin mihinkä pelkästään meidän tiimi olisi pystynyt.

Paljon oli pojilla päällä raskainta panssaria ja kannossa LMG:tä. Tai ainakin sillä yhdellä tyypillä oli... Noh, paljon miinoja ja kaasua ja ihan perinteistä had-to-hand kompattia ja niukka voitto tuli! Ihme ja kummastus! Pari minuuttia pidempi erä ja se olisi päättynyt täydelliseen tappioon.

Propsit tiimille ja vastapuolelle. Kumpikin pelasi erittäin hyvin :)

Tätä vastapainotti sitten ainakin oman sotauran nopein sabo hyökkäys. Se meni lyhyesti tarkalleen näin: Päätettiin alussa et juostaan A:lle auttamaan ja sitten vasta B. No kun A:lle päästiin niin se jo pläntättiin ja ei kun heti B:lle koko joukolla. B:lle kun päästiin niin sitä alettiin plänttäämään ja päätettiin sitten juosta jo C:lle. Matkalla C:lle sitten A ja B saatiin ja kun C:lle päästiin niin perillä odotti vissiin yksi tyyppi. Peli ohi. :p Omat statsit pelistä 0+0+0 ja 35p ja helvetinmoinen hiki kun piti juosta 3.5 km yhtä soittoon. :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Omat statsit pelistä 0+0+0 ja 35p ja helvetinmoinen hiki kun piti juosta 3.5 km yhtä soittoon. :D

Jep, toi oli aika loistava matsi, varsinkin sun kohdalla :D
Mulla on kanssa tullu kerran samat tilastot pelissä, tosin silloin liityin kaverilistan kautta Hallintapeliin, no, pääsin laskeutumaan laskuvarjolla, ja kun pääsin maahan, niin peli päättyi ja siitä sitten suoraan päävalikkoon, tosin pisteeni olivat 145 :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Se oli aikamoinen juoksu joo :D
Proximity tsätin kautta kuulu oikein paksu jenkkiääni tyyliin "they are rushing us!". Tarkoitti tietenkin crushing. Jäi varmaan hyvä mieli vastapuolelle tuosta erästä :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Silloin kun minä olin rintamaidolla, niin sotatantereella oli paljon vihuja, puolustimme kaappauksessa, siltaa pitkin tuli koko ajan APC:eitä, tuhosimme ne, tapoimme vihollisia pyssyillämme ja bunkkereilla, mutta kun minun piti mennä bunkkeriin täydentämään varastoja, niin Miklu sanoi: Perkele, pojat on menny laittaa oven lukkoon, eihän tänne pääse mitenkään, no muutama kiva [KFS]:läinen sitten kokeili, vastaukseksi sanoi: Hyvinhän tänne pääsee, no sitten minä kokeilin päästä bunkkeriin... No eihän sinne päässyt mitenkään, eli pojat on vaihtanut lukot, kerta avaimet eivät käy bunkkerin oveen! No ei siinä mitään, kokeillaas Miklu toista bunkkeria, kait me ny sinne päästää :) Siitä se ajatus sitten lähti, täällähän on rasisteja, kerta meitä ei päästetä mihinkään bunkkeriin, sitten joku ystävällinen heebo sanoi, käykää ammusvarastolla! No mehän käydään ammusvarastolla... kipitikapiti matkaan... No perkele, mikä tätä ammusvarastoa vaivaa, eihän täällä ole ammuksia ollenkaan meille tarjolla!?!
Eli Bunkkeriin ei päässyt, vahingossa pääsin, tosin silloin oli kaikki ammukset viälä tallella kun kokeilin... :D No sen jälkeen en taaskaan päässyt...

Toisen kerran kun tuli sama kartta puolustukseen kaappauksessa... no empä päässyt taaskaan bunkkeriin :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo mutta parasta oli se, että oma tiimi piti sitkeästi meikän hengissä vaikka pistoolistakin vietiin jo viimeisiä kuteja... :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo mutta parasta oli se, että oma tiimi piti sitkeästi meikän hengissä vaikka pistoolistakin vietiin jo viimeisiä kuteja... :D

Jep, toihan oli tavoite, pitää teikäläinen hengissä, ettet kuoleman ansiosta saa kuteja tai muutakaan, harmi vain, kun ei päästy kuulemaan: Nyt perkele, ette pelasta mua, mulla on kaikki kudit loppu joka aseesta :D
Sen takia mä painoin aina hetikuollessani äksää, ettei mua keretä parantamaan... Siis jossei aseessani ollut tarpeeksi panoksia :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Haha, tänään oli kyllä paras peli koskaan. Omistettiin kaappauksessa puolustajina ihan helposti ja joukkueenjohtaja ilmoitti, että 3min kohdalla kaikki kokoontuu AAA:n luo. Kaikki ei tietenkään tulleet, mutta aika moni silti. Ensin otettiin kuva ja sit lähdettiin juoksemaan pikavauhtia toisen joukkueen alueelle. Siellä lähdettiin ihan päätietä pitkin sitten juoksemaan kohti vihua, tapettiin niitä ja viimeisten sekuntien aikana ammuttiin kaikki vielä ilmaan. Palautti uskon siihen, että kyllä tässä pelissä joku vielä kommunikoi.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Haha, tänään oli kyllä paras peli koskaan. Omistettiin kaappauksessa puolustajina ihan helposti ja joukkueenjohtaja ilmoitti, että 3min kohdalla kaikki kokoontuu AAA:n luo. Kaikki ei tietenkään tulleet, mutta aika moni silti. Ensin otettiin kuva ja sit lähdettiin juoksemaan pikavauhtia toisen joukkueen alueelle. Siellä lähdettiin ihan päätietä pitkin sitten juoksemaan kohti vihua, tapettiin niitä ja viimeisten sekuntien aikana ammuttiin kaikki vielä ilmaan. Palautti uskon siihen, että kyllä tässä pelissä joku vielä kommunikoi.

Näistä olisi hauska nähdä videon tynkää :D
Jotain tuollaista pitäisi aina keksiä kun voitto tulossa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jee, vihdoinkin alkanut kuulumaan joukkueenjohtajan ja oicin ääni ravenissa.

Mut juu, voisivat mun puolesta olla hiljaa. Meinaan eilen kun pari peliä ehdin pelata niin tälläisiä kokemuksia näistä nohevista päällystöistä.

Sabo hyökkäyksessä mikistä kuuluu aloituksessa: "Go straight to bunkers, forget everything else" Ja tähän keskusteluun tulee mukaan toinen ääni: "No, go straight to towers". Sitten kuuluukin jo KFR sotilaan ääni. "Wake up! This is sabotage!"

Domissa hyökätessä sitten meitä yritettiin juoksuttaa ihan päin honkia. Oic halusi välttämättä antaa korjauspisteitä viholliselle. Bunkkereita jätettiin linjaan ja kirjainten suhteen tanssittiin sellaista ripaskaa, että vihollinen sai ihan rauhassa tehdä sitä kaikkea muuta kuin suojata niitä kirjaimia. Kumma kun muut ryhmät tottelivat tätä jamppaa joka muunmuassa antoi ohjeen. "We dont need snipers, we need lmg, smg and rifles. So bring your sniper rifles to front... no no I mean... . team nönnönnöö änd nönnönnöö go to G" Ja tässä vaiheessa siis AAA-oli pystyssä ja bunkerilinja tihentymässä. Aaargh! Ei näin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen mukavia pelejä pitkin päivää. Tärkeää oli bunkerin minigun-ampujan vuorovaikutus tapahtumien kulkuun, ihan tähystäjänä ja ratkaisevan tulituen antajana. Vihollisen koordinoidut hyökkäykset kilpistyivät KFS:n graniittiin, kun jengi yhdessä tuumin oli päättänyt ettei näitä asemia viedä. Telamiinat APC:lle ja myrkkykaasut hyökkäävän jalkaväen torpedoimiseksi. Kovia työvoittoja ja fiilikset sen mukaiset.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Peli kolahti tänään postiluukusta ja meni samantien sisään vasta paketista pois otettuun PS3, alku fiilikset jymähtivät serverien huolto ilmoitukseen. Heavy Rainin demon jälkeen serverit oli taas pystyssä ja sain tulikasteeni. Pari peliä supressioni ja alku tuntuma oli hyvä. Toisin kuin olin hiiri miehenä pelännyt dualanalogitappiohjailu sujui hyvin melkein välittömästi.

Ensimmäinen juoksu kohti vihollista päättyi snipun saattamaan pääosumaan, mutta jo toisella keralla muutama ukko kaatui rynkyllä ja puukotettuakin tuli joku onneton. Kaikki aloitus aseet tuli testattua ja haulikokin jonkun ruumiilta varastettua ja silläkin pari tappoa. Parin erän jälkeen oli tarvittavat neljä pistettä kerätty resuscitation skilliä varten ja suunta kohdistui saboon.

Ensimmäinen peli oli katkera tappio kuten kuvaan sopii. Peli alkoi ilmoituksella, että minut yritettiin potkia pelistä pois. Ilmeisesti lvl 4 ei jotakuta miellyttänyt, mutta tarpeeksi moni ei onneksi ollut samaa mieltä. Ravenilla puolustettiin Valoria vastaan ja B menetettiin alle kahdessa minuutissa, mutta minä ja muut puollustettiin A:ta yli 18 minuuttia. Kukaan ei mikkiin pukahtanut, mutta lähes kaikilla oli medkitti eikä kukaan pysynyt maissa pitkään.

A:n menetyksen jälkeen Valor ehti C:lle ensin ja muutaman kerran pysäytimme heidän valtaus yrityksensä, mutta siitä huolimatta kello pysähtyi lopullisesti 0:03... Ehkä se on parempi aloittaa nöyristävällä tappiolla kuin ylimielisyyttä nostavalla voitolla.
 
Ylös Bottom