Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Harmillisen vähän tuntuu olevan enää KFS:llä pelaajia, ovatko lähes kaikki aktiivit jo jättäneet joukkonsa?:confused:

Mutta saatiin kuin saatiinkin squadi kokoon toissapäivänä ja oltiin sabotagea hakkaamassa. Hyökättiin siinä mapissa missä on niitä raunioita (ei näiden kaikkien nimiä voi muistaa :D). Päästiin sitten vihdoin C:lle asti sitä perus ees-taas vääntöä tekemään, ja parin toivottoman hyökkäyksen jälkeen päätin kokeilla jotain (ainakin itselleni) uutta.

Ryntäsin C:n vasemmalta puolelta sen takana oleviin tikapuihin (ihme pulla kävi kun ei ollut yhtään vastustajaa tulossa spawniltaan kuten yleensä niillä main on). Kiipesin tikkaat ylös jotka nousevat siis siihen plantti paikalle, annoin LMG:n laulaa neljän jätkän selkään ja panoksiwen loputtua viimeistelin puukolla vielä viimeisen eli viidennen kaverin. Sitten vaan plant ja oottelemaan omia paikalle. Tulihan siitä ihmetyksestä ja ilosta vähän siihen mikkiin huudettua ja voitto tuli sillä pläntillä.

Tänään taas kunhan töistä pääsee niin rintamalla nähdään!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Näin meillä tänään:
YouTube - MAG: Massive Action Game in 10 seconds

Tämmönen perspää pääsi taltioitumaan nauhalle tämäniltaisten Suomi-pelien aikana. :D

No juu, näissä tiimipeleissä kannattaa olla liikkeellä sillä meiningillä, että kaikki omat on surkeita pelaajia, niin ei ota niin paljon päähän.

Äsken juuri sabotaasissa teurastin porukkaa B:tä suojatessa niistä raoista ja pari vihua pääsi läpi. Siirryin vähän, että sain ne tapettua ja samalla näin, kun pari muuta meni niihin rakoihin. No ylläripylläri, vihut pääsi läpi helposti, kun nää sankarit eivät osuneet ees ladon seinään. Se ois vaan niin mahtavaa, kun kaikki tietäis paikkansa. Jos ei osaa ampua, niin pelistä löytyy kyllä se medkit, jonka kanssa on helppo touhuta ja kanssapelaajat ois vielä kiitollisia. Siinä samalla voi sitten harjoitella myös sitä tähtäämistä ja ampumista.

Noita kyllä näkee paljon, keillä ei ole medkittiä eikä repair kittiä käytössä, ei edes rpg:tä. Ymmärrän asian, jos leveleitä löytyy alle 20, mutta liikkeellä on ihan lvl50+ pelaajia, jotka ovat samanlaisia. Ihan mietityttää, että miten kauan niiltä menee päästä viimeiseen rankkiin, kun jää helpot 10 (20 fragolla) revivepisteet aina saamatta. Kyseessä on vielä yleensä pelaajat, jotka eivät pärjää sillä räiskintärintamallakaan. :O
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No juu, näissä tiimipeleissä kannattaa olla liikkeellä sillä meiningillä, että kaikki omat on surkeita pelaajia, niin ei ota niin paljon päähän.

Ei mua itseasiassa kamalasti ottanut päähän tuo tapaus. Aluksi olin vain hämilläni, hetkeä myöhemmin tajusin mistä oli kyse ja tovi siitä myöhemmin minua vain nauratti, kun kuitenkin onnistuin asentamaan pommin ennen tätä teamkilleriä + sain tuon vamoilun vielä talteen. :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huhhuh, ARMOTONTA vääntöä KFR vs KFS äsken. :D Ei ole montaa kertaa bunkkereilla ollu tollasta puolustusta vastassa. Loppujen lopuksi kyllästyttiin, kun APC-squadit ei tajunnu mitään ja vaihdettiin taktiikkaa. Oli kyllä yks hauskimpia matseja, mitä on ollu. Tossa sai vähän tuntumaa siihen, mitä klaani vs klaani matsit voisi olla.. Jotain hullua!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huhhuh, ARMOTONTA vääntöä KFR vs KFS äsken. :D Ei ole montaa kertaa bunkkereilla ollu tollasta puolustusta vastassa. Loppujen lopuksi kyllästyttiin, kun APC-squadit ei tajunnu mitään ja vaihdettiin taktiikkaa. Oli kyllä yks hauskimpia matseja, mitä on ollu. Tossa sai vähän tuntumaa siihen, mitä klaani vs klaani matsit voisi olla.. Jotain hullua!

Yes! Tällä puolen kans tunnelmat katossa, kun huomattiin ken on vastapuolella meitä. Syke heti kohdallaan suomalaisten kesken. Huomattiin teidän taktiikkamuutos ja tähystäjät jo huuteli siirroistanne. Hämäävää, kun vastapuolen kommentit suomeksi. Illan paras matsi, tähän mennessä. Meitä oli muuten kaksi täysinäistä KFS-squadia samassa matsissa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Huhhuh, ARMOTONTA vääntöä KFR vs KFS äsken. :D Ei ole montaa kertaa bunkkereilla ollu tollasta puolustusta vastassa. Loppujen lopuksi kyllästyttiin, kun APC-squadit ei tajunnu mitään ja vaihdettiin taktiikkaa. Oli kyllä yks hauskimpia matseja, mitä on ollu. Tossa sai vähän tuntumaa siihen, mitä klaani vs klaani matsit voisi olla.. Jotain hullua!
Oli aivan hillitön meininki. Jossain välissä KFR sai bunkkerilinjan matalaksi eteläreunalta, mutta pian saatiin homma kasaan. Sitten mietittiin hetki mihin jätkät katosi. Pian nousikin savu pohjoisreunalta ja radan yli juoksi sakkia, kuin... kuin muurahaisia!

Oli muuten eka kerta kun tolla rintamalla oli tommosta hyökkäystä. Mieleenpainuvin taisi olla Funkeen huutelu 'Niitä on joka paikassa. Siis aivan kaikkialla. Ja ne ei lopu!'
Ei täällä päässäkään helppoa ollut. Alussa tosiaan se eteläreuna oli helisemässä. Vuoronperään saatiin korjailla naapureiden bunkkereita. Taisi olla peliä jäljellä n. 8 minuuttia, kun todettiin että parasta perääntyä jäähdytystorneille ja perustaa uusi rintama sinne. Tuossa vaiheessa oli kaikki bunkkerit, portti JA IT-patteri alhaalla.

Paras matsi toistaiseksi koko pelissä mulle ainakin. Kerrankin saattoi olla varma, että vastapuolella ei tipu lapaset kun ekan kerran pää kopsahtaa bunkkeriin. Pakko oli vääntää loppuun asti tai KFR olisi rankaissut ankarimman kautta.

EDIT: Ainiin.

Seryi Volk Executive Response! S.V.E.R.! Olkaa ylpeitä, Ravenin hyökyaalto murtui taas kerran työläisten meille rakentamia betoniaitoja vasten! Tämä päivä muistetaan pitkään. Voitte kantaa kunnialla taas seuraavaan taisteluun univormua, jonka liepeitä parsiessa voitte muistella kaatuneita tovereita, menneitä voittoja ja tulevia taistoja. Me olemme yksi ja ainoa voima, joka voi tehdä ratkaisun parempaa huomista varten!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oli muuten eka kerta kun tolla rintamalla oli tommosta hyökkäystä. Mieleenpainuvin taisi olla Funkeen huutelu 'Niitä on joka paikassa. Siis aivan kaikkialla. Ja ne ei lopu!'

Hehoo, siinä tuli yks sellainen hetki, että ihan sama minne mä juoksin "turvaan", niin oli aina uusi läjä Ravenin poikia vastassa. Alkoi pieni paniikki iskeä, kun ei saanut kunnolla hengähtää ja healata itseään. :D

Mutta helvetin hieno matsi oli. Sen lisäksi, että vastassa oli toinen KFin klaani, niin hienoa oli myös se, että meidän squadista löytyi kaikkia johtohenkilöitä yksi. Kolme eritason leaderia samassa squadissa osoitti, että nyt ollaan kovan kurin alla. :cool:

Tästä tulee kyllä satavarmana videolinkkiä tänne tulevan 24 tunnin sisään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Yllä mainittuun matsiin viitaten. Eepistä! Todella eepistä. Jätkät ihmettelee, että nyt kuuluu vähän liikaa suomea. Ja piruvie kun nousi kova zemppi päälle kun tajuttiin että vastassa olikin KFS.

Rintamanpuolenvaihdoksessa tulin Nisun selkäänampumaksi lähellä spawnia. Etenemis reittimme paljasti kohteemme muutoksen jonka Nisu pääsi havaitsemaan. Silloin arvelin myös teidän tietävän, että kohta jytisee sivustasta. Se tieto tuli teille liian myöhään bunkereiden osalta. Mutta aika ei enää ollut Ravenin puolella. Parhaita taistoja mitä vastaan on tullut, häviöstä huolimatta. Vihollisen komennot vähän hämäsi ja maassamakaavien kautta saatiin myös tieva infoa tykkitulesta jota yritettiin väistellä (kiittivaan Foeman, niskaan ropisi niin että oksat pois). Ja ette sitten sveriläiset viitsineet hiilata vaikka apua kyselin siellä teidän bunkkerin takana :D

Kiitokset myös Sverin porukalle hienosta matsista. Kunpa tuo voisi olla jokapäiväistä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olin Sverin OIC:nä kyseisessä matsissa ja iso käsi kyllä KFR:n väelle. Bunkkerien lähteminen ei ollut mikään ihmekään mutta IT:n kanssa oltiin useampaan otteeseen helisemässä kun KFR:n ninjaplantit saivat jouluvalot palamaan. Todellakin jos Ravenin asuntovaunutyöskentely olisi toiminut paremmin, Sverillä oltaisiin hyvin nopeasti luikittu kirjainpuolustukseen.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Illan KFS vs KFR oli kyllä THE MOST EPIC SHIT EVER!

Pieni "blaah, taas täällä puolustamassa..."-asenne kääntyi välittömästi päälaelleen kun porukka tajusi kuka siellä oli vastassa, aito ja oikea: KFR! Porukka oli heti skarppina ja luja tahto vei meidät tiukan taistelun voittoon! Tuossa matsissa oli kyllä pulssi niin korkealla että hyvä että pysyi housuissaan kun rintama vaihtui jatkuvasti.

Meidän KFS-ryhmä puolusti aivan sitä oikeaa laitaa ja voi luoja että meitä moukaroitiin osaavan ryhmän vasaroilla! Menettettiin bunkkeri ainakin kolme kertaa ja taistelu sen ympärillä oli varmasti yksi kiivaimmista väännöistä koskaan. Kuoleman korjatessa se juoksu tukikohdalta sinne menetetylle bunkkerille pisti aina sydämmen hakkamaan kun tiesi mitä siellä oli vastassa... kyseessä oli siis todellinen jännitysnäytelmä! Taistelu piti viedä iholle koska KFR sai minigunin tuhottua aina kun se korjattiin ja siellä se lätty tosiaan lätisi. Kun kaksi Titaania kohtaavat, on jälki sen näköistä; kaveria kaatuu kuin heinää, valojuovat täyttävät ruudun, myrkky kutittaa jokaista reikää ja kituvat sällit heittävät asiatonta läppää. Radioliikenne tosiaan täyttyi mitä erikoisimmista puolueiden suitsutuksista ja propagandasta notta nauruhermoja oli kyllä pidättäminen :D

Mutta kaikki päättyi lopulta onnellisesti, hyvä voitti pahan ja Ravenin kapiset koirat joutuivat nöyrtymään väki vahvan SVERin edessä. Äiti Aurinkoinen,
meidän Tarjamme on oleva ylpeä jokaisesta hänen rinnallaan riippuvasta toverista. Ehkä sekin päivä vielä koittaa kun te saatte nämä kehuskelu oikeudet... ;)
YEAH RIGHT! :D

EDIT: Funkee, saako sitä videota sellaisena jossa kuuluu ne chätin puheet? Vaikka vain tänne konsolifiniin katsottavaksi.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Meitsille tuli tänään toinen johtotehtävä koskaan. Joku jopa pahoitteli mun puolesta, kun kaikki tiimin jäsenet oli alle lvl 10. Sainpahan silti eniten pisteitä tiimistä, kun omat oli idiootteja ja piti yrittää yksin. Taisivat pelin jälkeen onneksi vaihtaa takaisin valorille. :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olin Sverin OIC:nä kyseisessä matsissa ja iso käsi kyllä KFR:n väelle. Bunkkerien lähteminen ei ollut mikään ihmekään mutta IT:n kanssa oltiin useampaan otteeseen helisemässä kun KFR:n ninjaplantit saivat jouluvalot palamaan.

Muutamalla ekalla kerralla olitte jossain bunkkerien luona ja sain plantattua aika rauhassa, mutta sitten jotain tapahtui. Teitä oli yhtäkkiä 2-3 jätkää vartioimassa sitä enkä tiennyt mistä ilmansuunnasta tulette purkamaan pommia :), yksi yritys oli lähellä, mutta onnistuin tipahtamaan alas ja samalla puritte pommin. Mutta todellakin, paras matsi tähän mennessä ja tätä toivottavasti lisää.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Muutamalla ekalla kerralla olitte jossain bunkkerien luona ja sain plantattua aika rauhassa, mutta sitten jotain tapahtui. Teitä oli yhtäkkiä 2-3 jätkää vartioimassa sitä enkä tiennyt mistä ilmansuunnasta tulette purkamaan pommia :), yksi yritys oli lähellä, mutta onnistuin tipahtamaan alas ja samalla puritte pommin. Mutta todellakin, paras matsi tähän mennessä ja tätä toivottavasti lisää.

ihan loistava matsi oli. Tosin mulla alotus viivästy kun piti kattoa Matti Hautakummun feilaus:D
Siinä vaiheessa kun pääsin mukaan niin olikin jo turretti pskana ja ei mitää hajua mistä vihua tulee.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

OIipa mahtavaa vääntöä!

Kyllä tuollainen matsi aina helpot matsit voittaa.
Oli kyllä hämmentävää, kun alussa ei edes tajunnut ketä on vastassa.
Sitä ihmetteli, kun lähistöltä kuuluu huuto: "niitä on joka puolella!"

Tälläistä sen kuuluu olla. Kiitokset joukkuetovereille eilisistä matseista ja erityiskiitos vastustajille , jotka tekivät matsista mieleenpainuvimman MAG kokemuksen tähän asti.

Seuraavaan kertaan!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olin sen verran laiska, etten jaksanut vääntää tästä matsista mitään kollaasimontaasia, joten uppasin koko ottelun Tubeen. Kolmannessa pätkässä on nopeutettu hetkellisesti videota, jotta saan matsin sovitettua kolmeen osaan. Ja koko hupi tosiaan minun näkökulmastani.

Osa 1: YouTube - MAG: Massive Action Game - KonsoliFIN S.V.E.R vs. KonsoliFIN Raven pt1
Osa 2: YouTube - MAG: Massive Action Game - KonsoliFIN S.V.E.R vs. KonsoliFIN Raven pt2
Osa 3: YouTube - MAG: Massive Action Game - KonsoliFIN S.V.E.R vs. KonsoliFIN Raven pt3

Jos videot loukkaavat jotakuta tai aiheuttavat mielipahaa, niin voin vetäistä nuo videot pois linjoilta. ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Voe hitsi! Eeppistä! Harmi etten ollu mukana...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olin sen verran laiska, etten jaksanut vääntää tästä matsista mitään kollaasimontaasia, joten uppasin koko ottelun Tubeen.
Awesome! Noista kahdesta ensimmäisestä videosta näkee samantien että kyseessä ei todellakaan ollut mikään piknik-reissu. Tuossa kakkosklipissä näkee myös tuossa viiden minuutin paikkeilla miten KFR luovuttaa meidän rintaman vyöryttämisen, tuon jälkeen ainakaan meidän bunkkerilla ei tapahtunut mitään!
Jos KFR olisi jatkanut tuota vyörytystä loppuun saakka... Huhhuh, en halua edes kuvitella :D

Sääli että tuota ensimmäistä varttia ei tullut nähtyä meidän silmistä koska siellä se todellinen teurastus alkoi, kyllä tekin sitä saatte maistaa tuossa mutta tuo alku oli järkytyksessään niin sekava että se olisi pitänyt nähdä meidän silmistä. Mutta hiton hienosti autoitte meitä pulassa olleita tovereita, suur kiitos erityisesti teidän minigun operaattorille(meidän minigun kun ei pysynyt pystyssä viittä sekunttia kauempaa, kiitosta vain Raven!)! Tämä kaveri niittasi meidän bunkkerilta lössiä siinä määrin että se ilmiselvästi mahdollisti meidän rynnimisen tuonne takaisin, kuka ikinä olitkaan niin grattis!

Videot todellakin näyttävät upeasti sen kuinka eeppinen matsi oli kyseessä, enemmän näitä!
Ja enemmän ihmisiltä nauhureita pystyyn, koskaan ei tiedä mitä hienouksia sieltä tulee vastaan.

EDIT: Niin ja pitää kyllä erikseen kiittää vielä KFR:n poikia, olette kyllä tähän mennessä paras vastus mikä MAGissa on tullut vastaan. Teitä vastaan oli kunnia pelata!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Mahtavaa räimettä. Ei se niin rauhallista ollut Sverinkään näkökulmasta katsottuna.
Harmin kun ei oikeen noista teksteistä saa selvää.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Me ei "luovutettu" teidän rintamaa, vaan oltiin fiksuja kun huomattiin ettei APC-apua tule (joka on tuolla rintamalla pakollista) ja lähdettiin sen takia purkamaan tilanne oikean kautta. Tässä me onnistuttiinkin ja ei mennyt kauaa kun bunkkerilinja oli rikki. Jos oltaisiin jääty tuhoamaan kahta vasurin bunkkeria uudestaan ja uudestaan, me ei oltais päästy bunkkerilinjoilta koko matsissa eteenpäin.

Tuo matsi oli MAG-historian hauskin kevyesti. Ihan mielettömän tiukkaa vääntöä ja lopulta taktiikan vaihdoksilla päästiin eteenpäin, vaikka voittoa ei tullutkaan. Tässä matsissa nähtiin kuinka kovaa KFIN porukka on hakkaamaan, ainoat ratkaisevat hyökkäys sekä puolustus squadit tuolla rintamalla olivat KFR ja KFS, ulkomaalaiset pyörivät vain ylimääräisenä tykinruokana :p

Lisää näitä, eeppistä shittiä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Me ei "luovutettu" teidän rintamaa, vaan oltiin fiksuja kun huomattiin ettei päästä KFS:n porukoista läpi ja lähdettiin sen takia purkamaan tilanne oikean kautta.

Korjasin vähän ;)

Pakko edes vähän kuittailla, mutta tosiaan kiitokset KFR:n suuntaan. Oli kyllä eeppisin matsi missä on tullut oltua. Se mitä Foemankin sanoi, kun ekan kerran bunkkeri oli alhaalla ja respasta juostiin takaisin, niin oli sydämentykytykset kohdillaan kun tiesi minkälainen porukka siellä oli odottamassa. Meidän onneksi oli tosiaan vieressä myös toinen KFS porukka, jos olisi randomeita ollut, niin ei varmasti olisi saatu bunkkeria takaisin. Ja oli muuten aika uskomattoman hienot fiilikset kun se saatiin takaisin! Minigunin korjaus oli tosiaan ihan toivotonta, sitä yritin useaan otteeseen. Huomasi hyvin myös KFR:n liikkeessä, että on vähän eri tason pelaajia vastassa. Pudottaminen oli paljon hankalempaa, kaverit liikkuivat suojiin paljon paremmin eikä jääneet tuleen turhaan makaamaan. Asiaan kuuluvasti piti huudella LMG:n käytöstä jos semmoisen tuleen sattui putoamaan, vaikka taisi niitä meilläkin olla. Mikkiliikenne oli vähintään yhtä eeppistä kuin itse matsi. Jokseenkin hyvin jäi mieleen, kun taisin itse sanoa, että muistakaa napsutella päähän maassa makaavia, etteivät pääse herättelemään niitä. Hetken hiljaisuuden jälkeen Nisu totesi, että vähän pitää antaa kitua jos vaan on mahdollisuus :D
 
Ylös Bottom