Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jokseenkin hyvin jäi mieleen, kun taisin itse sanoa, että muistakaa napsutella päähän maassa makaavia, etteivät pääse herättelemään niitä. Hetken hiljaisuuden jälkeen Nisu totesi, että vähän pitää antaa kitua jos vaan on mahdollisuus
Nääh, minä tämän heitin että `ampukaa päähän, älkää antako kitua` johon Nisu sitten totesi vielä julmemmalla heitollaan.
Kauheeta! Nyt kun sitä näin jälkikäteen ajattelee niin... Me SVERiläisethän niitä todellisia sikoja ollaan :D

Mutta tämän matsin lisäksi iltaan mahtui paljon muita kohokohtia joista pitää kyllä vielä mainita:

Illan toisessa matsissa oltiin Kaappauksen SVERi puolustuksessa ja totuttuun tapaan ihan siellä vasemmassa laidassa. Kämppäydyttiin parin KFS:läisen kanssa puskiin piiloon ja odotettiin paikoillamme että vihulaiset juoksee etäisyydelle ja annettiin lyjyin laulaa. Jokaisen tapon jälkeen vaihdettiin asemia ja jatkettiin odottelua. Kauan saatiin pidettyä tuota vasentalinjaa mutta sitten iski hätä bunkkerilla ja jouduttiin vetäytymään. Tuossa oli ihan kunnon sota-taktiikkaa, se ei tekstinä kuulosta läheskään niin hienolta miltä se näytti.

Illan viimeinen uroteko tehtiin Vompatin kanssa käsikädessä. Oltiin Sabossa B:n puolustuksessa. Vompatti oli yksin puolustamassa oikeaa laitaa jonne itse lähden avustamaan. Juuri kun pääsin sinne niin kahdeksan henkinen ryhmä vihollisia ilmestyi eteemme. Vompatti laukoi tarkkoja laukauksia ja minä pelästyneenä ammuin minne sattui. Tässä välissä jumalallinen väliintulo oli taas keskuudessamme; kaksi urhoollista KFS-soturia onnistui tappamaan muutamassa sekunnissa kokonaisen ryhmän Ravenin nilkkejä! Kahdeksan kaveria kaatui maahan ja ällistys oli sen mukainen. Itseltäni loppui vielä luodit tuossa kahakassa ja ryöväsin kaatuneelta jantterilta aseen jolla sitten viimeistelin kituvia kavereita piä osumilla(hitto vie, me ollaan oikeasti täysiä sikoja!!). Näky oli aika koominen kun kaksi toveria seisoi kahdeksan ruumiin keskellä :)

Loppun todettakoon että yksi KFS vastaa neljää Valoria ja Raveniä, eli kannattaa miettiä kahteen kertaan kenen väreissä seisoo!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

..... Jokseenkin hyvin jäi mieleen, kun taisin itse sanoa, että muistakaa napsutella päähän maassa makaavia, etteivät pääse herättelemään niitä. Hetken hiljaisuuden jälkeen Nisu totesi, että vähän pitää antaa kitua jos vaan on mahdollisuus :D

Tuo oli pelin paras kommentti :D Sai aikaan muutamat nauru hörähdykset.

Kyllä se KFR:n hyökkäys oli todella kovaa sinne laitimmaiseen bunkkeriin mitä yritettiin pitää. Jotenkin tuli sellainen fiilis et olisi ollut sähköjänikset vastassa, sen verran nopiata oli vastustajien liikkeet ettei pappa perässä pysynyt. Kiitos KFR:lle hyvästä vastuksesta, paras peli ehdottomasti minkä on kokenut MAG rintamalla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Päätettiin pistää kaikki peliin, tiedossa oli kuitenkin se kuitin määrä joka olisi kohdannut mikäli olisimme toimittaneet pelkän kynnysmaton virkaa sillä omalla lohkollamme :p Tälläisiähän nämä matsit pitäisi aina olla. Tosin tuota ylimääräistä tunnelatausta ei taida tulla "publapuolella" muuten kuin suomalaisten kesken. Varsinaiset klaanimatsit olisivat asia erikseen, siellä lähtösyke on jo valmiiksi tuota luokkaa.

Hauska yksityskohta jengin huutelu puolelta toiselle.. "Tulkaa hakemaan leipää!" ei enään säväytä noiden jälkeen :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Loppuun todettakoon että yksi KFS vastaa neljää Valoria ja Raveniä, eli kannattaa miettiä kahteen kertaan kenen väreissä seisoo!

We'll see about that. ;)

Päivä pelejä takana Ravenin leirissä ja KFR squadilla homma toimii kuin ajatus, mutta randomien kanssa en yhtään ihmettele kun tulee nekkuun yhtä kyytiä. Onhan se nyt vähintäänkin huolestuttavaa kun sabon puolustuksessa omilla on enemmän repairtooleja mukana kun medkittejä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Asiaan kuuluvasti piti huudella LMG:n käytöstä jos semmoisen tuleen sattui putoamaan, vaikka taisi niitä meilläkin olla.

Meikäläinen vihaa LMG:tä, mutta olen nyt Ravenin loppumetreillä pelannut sillä että saa 1000 tapon mitalin. Heti kun huomasin että vihuilta kuuluu huutoa LMG:stä ja samalla huomasin että vastassa on KFS, vaihdoin sen pois ja otin rynkky SD:n. Imo pidän sitä sen verran törkeänä tykkinä, että mieluummin reilun pelin nimissä vaihdoin sen asiallisempaan aseeseen.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

We'll see about that. ;)
HAH, siellä taas yksi petturi huutaa joen toiselta puolelta! Kyllä sitä nyt ollaan niin nohevaa niin nohevaa...
Odotappa vain kuin vääjämätön paluusi SVERin riveihin koittaa niin raajasi jalkapuuhun heitetään ja jatkossa sinut sylkykuppina tunnetaan! ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Odotappa vain kuin vääjämätön paluusi SVERin riveihin koittaa niin raajasi jalkapuuhun heitetään ja jatkossa sinut sylkykuppina tunnetaan! ;)

Kuten kaikki muutkin, ketkä ovat takkinsa kääntäneet meitä vastaan... kuten varmaa meikäkin jossain vaiheessa :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hei tässä ollaan palkkasotureita ja ihan vain siellä painetaan mistä tulee paras tili! Sverillä ei ole kunnon työkaluja ja fasiliteetit on ihan surkeat! (vaikka vahvin AY liitto onkin)
Toista se on Ravenilla kun on kaikki pyssykät uusia ja bunkkeritki on niii-in siistejä ja hyvin varusteltuja! Eikä kukaan kuseksi lattialle veskissäkään (kyllä! Ravenilla on vessoja!)

Sverin ja Ravenin ero on se, että toisella puolella tarvii roudariteippiä ja toisella nahanhoitoainetta :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toista se on Ravenilla kun on kaikki pyssykät uusia ja bunkkeritki on niii-in siistejä ja hyvin varusteltuja!
Hyvin olettekin resurssit käyttäneet kun ainoa vehje millä saatte tappoja on LMG ;)

Mutta tuollaisille rahanahneille rotille on vain yksi kohtalo ja se on mäntyyn sitominen ja tuhat iskua nokkospensaasta. Miklu osoittautuikin oikein pahemman luokan takinkääntäjäksi kun eilen vielä itki kuinka julmaa Ravenillä on ja nyt jo maataan vihulaisten vällyjen välissä. Mitä ne oikein teki sulle siellä? Kai tiedät mitä tästä seuraa, sinusta jos jostain tehdään kunnon esimerkki!

*kastelee nokkos-tarhaansa*
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Miklu osoittautuikin oikein pahemman luokan takinkääntäjäksi kun eilen vielä itki kuinka julmaa Ravenillä on ja nyt jo maataan vihulaisten vällyjen välissä. Mitä ne oikein teki sulle siellä?

Kyllä Sverillä oli helpompaa! Mutta se johtuu siitä, että Ravenilla kaikki ovat simulaattorisotilaita. Yht'äkkiä hoksasin, että olen insinööri insinöörien joukossa! :D

...Valorin keikkaa odotellessa...


Kai tiedät mitä tästä seuraa, sinusta jos jostain tehdään kunnon esimerkki!
*kastelee nokkos-tarhaansa*

Hmmm... Tuollainen ehdotus kaverille joka pukeutuu nahkaan ja remmeihin ynnä suuntaa aina kulkunsa kentälle vaikka jatkuvasti ottaa siellä selkäänsä... Onks toi nyt niinku keppi vai porkkana? Vai molemmat? :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä Sverillä oli helpompaa! Mutta se johtuu siitä, että Ravenilla kaikki ovat simulaattorisotilaita.
Varo vain, tässä on jotain tuttua... SkyNet. Jos jotain niin viimeistään historian pitäisi opettaa jotain!
Hmmm... Tuollainen ehdotus kaverille joka pukeutuu nahkaan ja remmeihin ynnä suuntaa aina kulkunsa kentälle vaikka jatkuvasti ottaa siellä selkäänsä... Onks toi nyt niinku keppi vai porkkana? Vai molemmat? :D
Damn, en ajatellut sitä noin... No on mulla vielä yksi ässä hihassa ja lähetin sun mutsille väärät pesuohjeet sen nahkapuvun pesemiseen.
Eli kaikille SVERiläisille tiedoksi, Miklu on sitten se kaveri joka pyörii mäkeä alas ihoa puristavissa nahka vetimissä ;)

Miklu, sä oot meijän kaksoisagenteistä ehdottomasti se joka vetää roolinsa parhaiten, keep it up comrade! :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nääh, minä tämän heitin että `ampukaa päähän, älkää antako kitua` johon Nisu sitten totesi vielä julmemmalla heitollaan.

Meikäläinen ollut semmoisessa adrenaliinipiikissä tuossa matsissa, ettei enää edes muista mitä on itse sanonut ja mitä muut :D Nisun kommentti kyllä aiheutti jokseenkin reilut repeilyt koko porukassa.

Meikäläinen vihaa LMG:tä, mutta olen nyt Ravenin loppumetreillä pelannut sillä että saa 1000 tapon mitalin. Heti kun huomasin että vihuilta kuuluu huutoa LMG:stä ja samalla huomasin että vastassa on KFS, vaihdoin sen pois ja otin rynkky SD:n. Imo pidän sitä sen verran törkeänä tykkinä, että mieluummin reilun pelin nimissä vaihdoin sen asiallisempaan aseeseen.

Sama täällä, olen kyllä oman osuuteni LMG:llä vääntänyt, kun on se 1000 tapon mitali plakkarissa. Sen jälkeen respeccasin sen heti pois. Enkä minä nyt niin tosissaan sen huutelun kera ollut, se vaan jotenkin istui niin hyvin tuon kyseisen pelitilanteen trash-talkiin :)

...kaksi urhoollista KFS-soturia onnistui tappamaan muutamassa sekunnissa kokonaisen ryhmän Ravenin nilkkejä! Kahdeksan kaveria kaatui maahan ja ällistys oli sen mukainen. Itseltäni loppui vielä luodit tuossa kahakassa ja ryöväsin kaatuneelta jantterilta aseen jolla sitten viimeistelin kituvia kavereita piä osumilla(hitto vie, me ollaan oikeasti täysiä sikoja!!). Näky oli aika koominen kun kaksi toveria seisoi kahdeksan ruumiin keskellä :)

Tuo näky oli kyllä oikeasti todella koominen. Naamatusten vielä oltiin niiden kanssa, että ei ollut edes mikään väijytilanne. Eikä puhuta edes puppua, laskin ne jantterit siitä maasta ja niitä tosiaan oli kahdeksan ja meitä ei ollut kuin Foeman ja minä ottamassa ne vastaan. Siinä oli sellainen tilanne, että kun olisi siitä saanut kuvan ja jonnekin MAG:n virallisille foorumeille. Miksi SVER on OP :D Siihen vielä taistelijat kuvaan korpossa keskelle ruumiskasaa.


Tänään olisi sitten itsellä vaikea päätös edessä, kun 60 lvl pärähti plakkariin. Pystynkö jättämään rakkaat taistelutoverit hetkeksi ja ottamaan vastuullinen soluttautumistehtävän vastaan vai ei. Soluttautuminen kestäisi oletettavasti kuukauden tai pari, sen aikaa pitäisi tetsata muiden riveissä. Vaikeita päätöksiä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä oli tiukkoja matseja KFR:n riveissä! Ja jotenki oudon tiukat on nuo nahkakuteetki?! Oikeasti hyviä matseja mutta voittoa vain ei irtoa. Siis Sver on niinq siis niin OP!
Eihän se haitannut vaikka itse puskettiin läpimurto kun ei löytynyt toisia squadeja hyödyntämään sitä. Sen sijaan samoin tein oli juuri tuhotut bunkkerit kasattu takaisin.
Äsken domination hööki Valoria vastaan meni todella putkeen. Me pidettiin käytännössä kahta kirjainta hallussa koko ajan. sääli että muita kirjaimia ei muu osasto sitten pystynytkään hankkimaan. Ei vokaalin vokaalia.

Kostoksi respeckaan itselleni LMG:n.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kostoksi respeckaan itselleni LMG:n.
Hyihyi.

Mutta tänään ei sitten sujunut oikein mitenkään. Vaikka peleistä tuli voittojakin kohtuullisesti, niin jotenkin jäi väkisin vääntämisen maku koko illasta. Olisikohan aika pitää päivän tauko? Hurja ajatus, mutta josko pelit menis paremmin sitten myöhemmin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ensimmäinen päivä mikin kanssa pelaten ja kyllä se vaan kummasti muuttaa pelin luonnetta kun pystyy vapaasti kommunikoimaan toisten kanssa. Kentällä tapahtuu niin monia asioita niin monessa paikassa, että informaation välitys on aivan avainasemassa. Kiitos kaikille Raven-tovereille. Ehkä sitä kohta alkaisi uskaltaa lvl 36 kokeilla johtotehtäviäkin... Ehkä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä oli tiukkoja matseja KFR:n riveissä! Ja jotenki oudon tiukat on nuo nahkakuteetki?! Oikeasti hyviä matseja mutta voittoa vain ei irtoa. Siis Sver on niinq siis niin OP!
Eihän se haitannut vaikka itse puskettiin läpimurto kun ei löytynyt toisia squadeja hyödyntämään sitä. Sen sijaan samoin tein oli juuri tuhotut bunkkerit kasattu takaisin.
Äsken domination hööki Valoria vastaan meni todella putkeen. Me pidettiin käytännössä kahta kirjainta hallussa koko ajan. sääli että muita kirjaimia ei muu osasto sitten pystynytkään hankkimaan. Ei vokaalin vokaalia.

Kostoksi respeckaan itselleni LMG:n.

Kyllähän voittojen määrä on pudonnut aika radikaalisti kun vaihtoi SVERiltä Ravenille, koska jos Ravenilla haluaa voittaa, pitää jokaisessa platoonissa olla puolustuksessakin aika osaavaa porukkaa. Kyllä voittoja silti onneksi tulee enemmän kuin tappioita, eli vaikka onkin hirmuista vääntöä, jotain saa aikaiseksikin. :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllähän voittojen määrä on pudonnut aika radikaalisti kun vaihtoi SVERiltä Ravenille, koska jos Ravenilla haluaa voittaa, pitää jokaisessa platoonissa olla puolustuksessakin aika osaavaa porukkaa. Kyllä voittoja silti onneksi tulee enemmän kuin tappioita, eli vaikka onkin hirmuista vääntöä, jotain saa aikaiseksikin. :)

Meikällä on win/lose-ratio luokkaa 1/4 kun Sverillä se oli 9/1. Ravenin domissa pitää käytännössä yhden ryhmän olla siellä laivalla AAA:lla, jotta se pysyy omien hallussa. Sverin domissa, riippuen sijainnista, se on siellä kivasti suojassa ja lähellä omia bunkkereita. Noissa mapeissa on selkeästi helpommasti ja vaikeammasti puolustettavia rintamia. On sitten arpapeliä millekkä joutuu.

En sano, etteikö eilenkin ollut hemmetin hyviä matseja mutta vähä ahistaa se, että Sverillä illassa on pelannut tasolle 20 ja nyt pari iltaa Ravenilla ja taso on 18. Ehken vain osaa pelata Ravenilla vaikka se on just se millä MAG-uran aikanaan aloitteli. tai sitten peliporukat on kehittynyt niin paljon, ettei kaikki juokse siistissä rivissä rynkyn eteen niin kuin silloin alussa... :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olisikohan aika pitää päivän tauko?
My thoughts exactly. Onhan tätä jo tullutkin pelattua kohta(huomenna itseasiassa tasan) kuukauden päivät lähes päivittäin,
ehkä sitä meikäläisetkin ansaitsee pienen tauon kaukana rintamalta... Antaa veteraanien jyllätä takaisin Sverin riveihin ja keltanokkien opetella pelin salaisuudet.

Onneksi noita toisia pelejä tuleekin juuri sopivasti esim. tälle viikolle niin saa vähän muuta puhtia MAGin vieroittamiseen. Pitäkäähän SVERin lippu korkealla! :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jumanskebbana että oli magee matsi! Kolme lähes täyttä KFR squadia Sveriä vastaan hyökäten domissa. Meidän tiimin ulkomaalaisvahvistus luovutti auliisti komentonsa meille :) Ja sitten mentiin! Ei ollut helppoa vaan oikeasti piti töitä tehdä mutta ei se lopulta muuta vaatinutkaan. Alle kymmenessä minuutissa oltiin kirjaimilla ja lopulta kun muut rintamat sai itsensä mukaan pysähtyi peli melkosen kiivaasti siihen että pelikellossa oli 9 minuuttia jäljellä.

Kiitosta. Mahtava kokemus :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Jumanskebbana että oli magee matsi! Kolme lähes täyttä KFR squadia Sveriä vastaan hyökäten domissa. Meidän tiimin ulkomaalaisvahvistus luovutti auliisti komentonsa meille :) Ja sitten mentiin! Ei ollut helppoa vaan oikeasti piti töitä tehdä mutta ei se lopulta muuta vaatinutkaan. Alle kymmenessä minuutissa oltiin kirjaimilla ja lopulta kun muut rintamat sai itsensä mukaan pysähtyi peli melkosen kiivaasti siihen että pelikellossa oli 9 minuuttia jäljellä.

Kiitosta. Mahtava kokemus :D
Oli kyllä mun MAG-urani hienoin peli ja muutenkin erinomainen pelipäivä oli kun kaks kertaa pääs SVERiä löylyttämään domin hyökkäyksessä. Kyllä maistui makealta. Kiitos kaikille osallistujille.
 
Ylös Bottom