Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Havaintoni voi toki olla väärä, mutta minusta asia tuon myrkyn kanssa menee näin:
-Oma kaasu vastaa vihollisen kaasua, eli suurta damagea ja jo pilven reunasta alkaen.
-Toverin kaasusta irtoaa lievempi damage ja pilven reuna-alueilta damagea ei tipu ollenkaan.

Voi olla, tosin myrkkysavuista ei ota millään selvää kuka sen päästi ilmoille. Myrkkysavu toimii kaiketi parhaiten bunkkeria vyöryttäessä haitaten puolustajien spawnausta ja haitaten minigunin näkyvyyttä, ja tietysti ensimmäisenä asiana mikä menee vihun ikkunasta/ovesta sisään ennen varsinaista rynnäkköä, mutta rynnäkön ollessa päällä pitää savut pitää taskussa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, mikä matsi!

Ei oo tämän herkullisempaa voittoa Raven saanut SVERistä, SVERin puolustussabomappi ja pelikellot pysähtyy kun aikaa on yksi FRIGGIN sekunti jäljellä! C päästiin kun pelikellossa oli jäljellä viisi minuuttia. Armoton vyörytys jatkui Korppien osalta ja sitten kun peliaikaa oli sekunti jäljellä niin JohnnyMF pääsi virittämään pommin ja sitten armoton sapelikamppailu boksin sisällä. Meikäläinen huutaa mikkiin, että räjähdä nyt saatana! Katselin jo kun vihulainen taisi vielä päästä pommin luokse ja kyyristyi jo purkamaan, mutta sitten pamahti! Huh uskomaton fiilis! En edes halua arvailla montako ohjainta lensi vastustajan leirissä seinään siinä vaiheessa =D

...ja pahoittelut Zaccheusille, joka missasi ne loput viisi minuuttia. Kaverilla kun tuli lähtö discoon... =)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, mikä matsi!

Ei oo tämän herkullisempaa voittoa Raven saanut SVERistä, SVERin puolustussabomappi ja pelikellot pysähtyy kun aikaa on yksi FRIGGIN sekunti jäljellä! C päästiin kun pelikellossa oli jäljellä viisi minuuttia. Armoton vyörytys jatkui Korppien osalta ja sitten kun peliaikaa oli sekunti jäljellä niin JohnnyMF pääsi virittämään pommin ja sitten armoton sapelikamppailu boksin sisällä. Meikäläinen huutaa mikkiin, että räjähdä nyt saatana! Katselin jo kun vihulainen taisi vielä päästä pommin luokse ja kyyristyi jo purkamaan, mutta sitten pamahti! Huh uskomaton fiilis! En edes halua arvailla montako ohjainta lensi vastustajan leirissä seinään siinä vaiheessa =D

...ja pahoittelut Zaccheusille, joka missasi ne loput viisi minuuttia. Kaverilla kun tuli lähtö discoon... =)

Juu tuo oli aika pulssia nostattava tilanne. Ehdin mukavasti antamaan purkamaan kyyristyneelle sveriläiselle niskalaukauksen ja sitten jysähti. Tosin tapoin sitä ennen varmaan puolet omista siellä olleista puukolla, kun oli hieman populaa huoneessa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kieltämättä antoi uudellekin tulokkaalle aika maukkaan maun klaanipelaamisesta tuo kohtuu tiukille mennyt voitto :eek:

Vielä kun löytäisi tuon headsetin jostain laatikon perältä niin ei tarvisi mykkäkoulua pitää :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

...ja pahoittelut Zaccheusille, joka missasi ne loput viisi minuuttia. Kaverilla kun tuli lähtö discoon... =)
Kun 5:5 läjähti ruutuun melkein toivoin, että te häviäsitte, mutta mitä vielä. Katkerana joutu teidän hehkutusta kuuntelemaan kun takas pääsi. Sama meno jatku vielä myöhemminkin. Ei tänään kyllä tekniikka jossain päässä toiminu sitten lainkaan vaikka mitä boottailin. Noh kyllähän tuo muistuttaa, että aina pitää vääntää loppuun asti ja sabossa kannattaa porukalla yrittää eri reittejä jos ei meinaa onnistua. Kiitos siitä. :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hitto, oon pari päivää puoliteholla linjoilla. Tai eilen en ollenkaan ja mitä tapahtuu? Ekan kerran koko pelin julkaisun aikana SVER:llä ei ole yhtään sopimusta Sabotagessa. Nyt jätkät hei, joku roti tohon hommaan. Tämä ei saa jatkua.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ekan kerran koko pelin julkaisun aikana SVER:llä ei ole yhtään sopimusta Sabotagessa. Nyt jätkät hei, joku roti tohon hommaan. Tämä ei saa jatkua.

Mitvit? Onneksi tuli tänään jokusessa sabo-voitossa oltua mukana, mutta taas oli niitäkin kertoja random-joukolla, kun porukkalla ei ollut yhtään mitään käsitystä mistä sabossa on kyse, ja yksinään sai heilua A/B asemalla vihollisen rynnäkköä vastaan samaan aikaan kun kartalla olevat siniset kolmiot päivystivät jossain ihan muualla. Heti perään sitten hieman toisen osaavamman random-joukon kanssa, ja saimmekin taas leikitellä hyökkääjän kanssa.

Huvittavinta tämän päivän peleissä oli yksi dom-setti Raveniä vastaan, jossa oma tiimimme sai tehtäväksi kaiketi kauimmaisimman nurkan eli keulasta katsoan laivan vasemmalla puolella olevan tornin ja bunkkerin. Hommasta ei tullut niin yhtään mitään, ihmettelin mitä hemmettiä on tekeillä, kun kukaan ei edes yrittänyt tornille tai bunkkerille, vaan jäi lymyilemään siihen spawnista vähän eteenpäin olevan muurin tietämille. Onneksi ryhmänjohtajaksi sattui vielä sniper, joten siitähän ei sen suurempaa riemua ollut, joten yritin sitten itse ohjailla veljiä toimimaan hieman tehokkaammin, mutta turhaan. Jokusen kerran sain yksin vallattua tornin, mutta pidettyä sitä ei yksin saa, etenkin kun kukaan ei tullut mukaan ensin ottamaan bunkkeria alas.

Melkoisen turhauttava keikka. Lohdutuksena, ettei mikään muukaan ryhmä saanut mitään aikaan, ja kaikki kirjaimet pysyivät lukittuna koko pelin :eek: Priceless.

Kanssapelaajien tasoa kuvasi hyvin, että olin ylivoimaisesti ryhmän paras pistemies, eniten tappoja ja vähiten kuolemia :D Tällaiset tilastot ovat omalla kohdalla suuria harvinaisuuksia, kun en mikään FPS spesialisti ole.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

No tulipahan sitten tämäkin nähtyä.
Kaksi täyttä KFS-ryhmää + domination-puolustus = luovutusvoitto!

Eipä löytynyt illan aikana pysäyttäjää hyökkäyksessä eikä puolustuksessa kun kahdella ryhmällä päästiin iskemään. Harvinaisen hyvältä maistui taas peli reilun viikon tauon jälkeen. Kiitokset osallistujille.
Valitettavasti takin kääntö lähestyy uhkaavasti, kun mittariin kääntyi reilut 70 tuntia ja taso 59.

-Sivuosuma-
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä oli mahtavat pelit pitkästä aikaa. Ei tosiaankaan löytynyt pysäyttäjää 2:lle KFS-squadille. Tätä lisää!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oli tosiaan hienot matsit eilen. Tiukkaa vääntöä ja toisten rintamien omatoimista auttamista. Näitä lisää! Kiitokset rintamatovereille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kyllä oli mahtavat pelit pitkästä aikaa. Ei tosiaankaan löytynyt pysäyttäjää 2:lle KFS-squadille. Tätä lisää!
Olen kateellinen. Valorilla tuntuu olevan enää muutamia pelaajia eikä nekään vaivaudu tulemaan ryhmään...

Edit: oli kerrankin Valorilla täysi squadi porukkaa ja meno sen mukaisesti loistavaa. Toivottavasti tämä toistuu useammin. Kiitos kaikille mukana olleille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Meikällä on ainakin nyt taas edes välillä hieman aikaa pelata... Oli vkloppuna ainakin ihan hyvin possea, melkein koko ajan täysi squad silloin kun satuin linjoille. Työrintamalla saisi kyllä helpottaa, että ennättäisi käynnistää edes pleikkaria silloin tällöin...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen tuli suoritettua Ravenilla erikoisin APC:n tuhoaminen ever! Olin korjaamassa porttia kun samaan aikaan näen Valorin APC:n rynnivän tietä pitkin hurjaa vauhtia. Pidin asemani ja jatkoin korjaamista uskoen ehtiväni ennen kuin auto höökii portista läpi. Kuinka ollakaan, portti valmistui täsmälleen samalle sekunnilla kun APC oli ylittämässä sitä... lopputulos - APC hajosi kirjaimellisesti atomeiksi! Kyllä mahtoi matkustajat olla ihmeissään... Pisteitä en kyllä tästä "tuhoamisesta" saanut :D

kävi itselle hieman samanlainen tapaus..tosin auto oli omien ja ryhmä oli SVER..:eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tulipas otettua tuntumaa tuohon flashbangii vastaanottavana puolena. Ruutu menee ihan valkoiseksi ja yllättävän pitkäsi aikaa, mutta pikkukartta pysyy näkyvissä sen avulla suunistaen h****tinmoista ravia bunkkerin taakse piiloon. Eu-store ei ollut vielä päivittynnyt, joten ei vielä itse pääse leikkimään valopapaatilla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eu-store ei ollut vielä päivittynnyt, joten ei vielä itse pääse leikkimään valopapaatilla.

Törkeetä diskriminaatiota! Vaikuttaakohan tuo muuten omiin ollenkaan? Pitääkö katsoa pois päin kun on viskannut, ettei sokaistu itse?
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Aamupeli Sveriä vastaan Sabossa ja noita Flashgranaatteja tuntu olevan joka sverin jannulla.
Ei noista kyllä puolustuksessa tunnu juurikaan apua olevan. Sokaisu vaikutus on jotain 3-4 sekuntia. Sokaisun teho riippuu taas miten lähelle kranaatti tulee. Ääriviivat erottaa muuten valkoisesta taustasta ja mitä huonnommin osuu sitä paremmin taustan näkee.

Hyökkäyksessä voi olla hyviäkin, varsinkin jos useamman viskaa samaan aikaan. No sen näkee nyt illalla sitten.

Sverin pojilla ei tuntunut muita granaatteja olevan eli lienee aika kalliita ottaa mukaan tai sitten eivät vaan käyttäneet muita.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Törkeetä diskriminaatiota! Vaikuttaakohan tuo muuten omiin ollenkaan? Pitääkö katsoa pois päin kun on viskannut, ettei sokaistu itse?

No vastaanottavana osapuolena ei ollut väliä mihin kattoo. Luulisin että sokaisee niin omat kun vihollisetkin jos on räjähdyksen vaikutusalueella. Eli kranaatiit kohteelle ja rynnäkköhyökkäys perään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eli me saadaan kärvistellä iltaan saakka ennekuin on käytössä fläshärit ja uudet LMG:t? Kiva!
Ei mutta enhän mää ehdi pelaamaankaan ku vasta klo 22 :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Sain pikaiset testit otettua. Expaa tuli tuplat mutta fläshit ja paukku silmille ja LMG joka jätkällä kainalossa. Vaan ei meikällä! DLC ei vielä tietenkään ladattavissa.
 
Ylös Bottom