Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Vaan ei meikällä! DLC ei vielä tietenkään ladattavissa.
Jostain luin että playstation store päivittyisi briteissä(ja luulisin että koko euroopassa samaan aikaan) klo18 gmt, eli klo 20 suomenaikaa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas mukavata vääntöä Ravenilla. Otin erän kaappausta ja hallintaa, molemmat puolustuksessa. Kummallakkin kerralla tiimi osasi asiansa. Oli oikein ilo pelata :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eiiiiih! Se karmea tapahtui. Oltiin Walhallan kanssa kaksin bubblalla ja vastassa on hirmuinen KFS maustettuna KFP:llä. Kaikesta turpaan ottamisesta huolimatta saatiin pistettyä domissa näitä hyökkääjiä edes jotenkin kampoihin. Sitten 10min jäljellä, hivenen yli puolet olivat saaneet vallatuksi. Meitsi on Walhallan varjelemana korjaamassa AAA:ta ja just kun se on melkein kunnossa niin räts. Pleikka jumissa. Voi kertakaikkista harmitusta kun pitkästä aikaa oli taas oikein kova yritys päällä arvokkaiden vastustajien toimesta.

Noh, pääsinhän vielä takaisin peliin. Suoraan sinne laskentaan ja peli päättyi häviöön. :(

Mutta jonain päivänä taas... ehkä... joskus... Ja silloin on hyvä päivä kuolla. Oli hauska tavata kentällä KFS ja KFP.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eiiiiih! Se karmea tapahtui. Oltiin Walhallan kanssa kaksin bubblalla ja vastassa on hirmuinen KFS maustettuna KFP:llä. Kaikesta turpaan ottamisesta huolimatta saatiin pistettyä domissa näitä hyökkääjiä edes jotenkin kampoihin. Sitten 10min jäljellä, hivenen yli puolet olivat saaneet vallatuksi. Meitsi on Walhallan varjelemana korjaamassa AAA:ta ja just kun se on melkein kunnossa niin räts. Pleikka jumissa. Voi kertakaikkista harmitusta kun pitkästä aikaa oli taas oikein kova yritys päällä arvokkaiden vastustajien toimesta.

Noh, pääsinhän vielä takaisin peliin. Suoraan sinne laskentaan ja peli päättyi häviöön. :(

Mutta jonain päivänä taas... ehkä... joskus... Ja silloin on hyvä päivä kuolla. Oli hauska tavata kentällä KFS ja KFP.

Ilmeisesti pleikkarisi kuuli mun huudon... lopeta jo Jani ja mee nukkuu. Et toiminut ohjeistukseni mukaan, mutta plege toimi oikein ja yritti varjella sinua julkiselta nöyryytykseltä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ilmeisesti pleikkarisi kuuli mun huudon... lopeta jo Jani ja mee nukkuu. Et toiminut ohjeistukseni mukaan, mutta plege toimi oikein ja yritti varjella sinua julkiselta nöyryytykseltä.
Pitää varmaan vaihtaa slimmiin jos tuo loota alkaa jatkossakin puukottaan selkään. Selvästikkin pelastuitte tänään sen ansiosta. No ehkä se huomenna taas skulaa jos mä nyt meen nätisti pehkuihin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Oltiin Walhallan kanssa kaksin bubblalla ja vastassa on hirmuinen KFS maustettuna KFP:llä.

Hauska juttu, nimittäin me tavattiin kanssa KFV:n riveissä tuollainen poppoo. Tosin ei oltu nokakkain, KFS&KFP kombinaatio hyökkäsi eri rintamalla. Me saatiin omat kirjaimet pidettyä aika helposti ja kun viereiselle oli vähän matkaa, niin kävin kurkistamassa mikä siellä oli tilanne kun vaikuttivat olevan pulassa. Sitten kuuluikin proximitychatista tuttuja ääniä. Ukkosenjumalan ja ltUrbanin tunnistin välittömästi äänestä. Ukkosenjumala pistikin minut siellä kylmäksi ja koitin tervehtiä, mutta en tiedä kuinka se kuului. Samassa matsissa oli muuten aivan vastikään Valorilta lähtenyt undermeit. Kaveri imi haulia niin kovasti (kolmesti rekisteröi osuman minun ruudulla), että kun henki lähti niin ajattelin, että mikähän hijamoto nimeksi pamahtaa ruutuun. Yllätys oli melkoinen, kun ruudussa luki undermeit. Oli muutenkin jotenkin hassua, kun vasta jokunen minuutti sitten vielä pelattiin samassa squadissa Valorin puolella. Hetki kesti ennen kuin tajusi, että tosiaan oli sama kaveri kyseessä.

Täytyy sanoa, että hirmuinen koti-ikävä iski kun näki tuttuja hupparihemmoja. Vielä kuusi leveliä niin pääsee takaisin kotiin :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hauska juttu, nimittäin me tavattiin kanssa KFV:n riveissä tuollainen poppoo. Tosin ei oltu nokakkain, KFS&KFP kombinaatio hyökkäsi eri rintamalla.

Huomattiin eka KFP oikella puolen laivaa. Eivät päästäneet enää korjaamaan AAA:ta joten päätettiin ravata vasenta laitaa. Ajatus tuntui siihen asti hyvältä kunnes helikopterista alkoi sataa KFS-tyyppejä suoraan niskaan. Siinä vaiheessa oli pakko unohtaa hyvät ajatukset kun niitä ei oikein ollut.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Samassa matsissa oli muuten aivan vastikään Valorilta lähtenyt undermeit. Kaveri imi haulia niin kovasti (kolmesti rekisteröi osuman minun ruudulla), että kun henki lähti niin ajattelin, että mikähän hijamoto nimeksi pamahtaa ruutuun. Yllätys oli melkoinen, kun ruudussa luki undermeit. Oli muutenkin jotenkin hassua, kun vasta jokunen minuutti sitten vielä pelattiin samassa squadissa Valorin puolella. Hetki kesti ennen kuin tajusi, että tosiaan oli sama kaveri kyseessä.

Joo, sori kun lähdin varoittamatta, oli niin kova ikävä SVERille :). Ne kaksi ensimmäistä haulikon kutia tunsin nahassani, mutta kolmatta en. Ja oli hyvä, kun pääsin sitten pelaamaan KFS squadiin sen mapin jälkeen, niin siellä uhattiin puukottaa selkään sen yhden Valor puolustuksen takia :D.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

. Ja oli hyvä, kun pääsin sitten pelaamaan KFS squadiin sen mapin jälkeen, niin siellä uhattiin puukottaa selkään sen yhden Valor puolustuksen takia :D.

No hyvin jäi Undermeit mieleen tästä pelistä. Kolme peräkkäistä kuolemaa undermeitin puukosta :D. Vähän tosin oloa helpotti ja hilpeyttä aiheutti, kun joku toinen teidän porukasta yritti puukottaa. "Voi hemmetti, Vutilo ei kuole puukosta" kaikuu korville puukkohipan jälkeen :).
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo, sori kun lähdin varoittamatta, oli niin kova ikävä SVERille :). Ne kaksi ensimmäistä haulikon kutia tunsin nahassani, mutta kolmatta en.

Aivan riittävä syy nopeaan lähtöön minun silmissä :D Aika jännä tosiaan, että ihan myös suomalaisten kesken viivettä voi esiintyä. Ilmeisesti info käy jossain valtameren takana silloinkin, ellei peli satu osumaan eurooppaservulle. Samoinhan saattoi olla, että teikäläinen kerkesi omassa ruudussa ampumaan useammin kuin mitä minä taas omassani näin. Tosin on kyllä melkoinen hernepyssy tuo haulikko, jos ei päähän osu. Ja osumat eivät olleet mitään ihmeellisiä, sen verran hyvin vedit siksakkia, mutta kyllä se tosiaan kovasti vilkutteli osumia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ah, tuntuipa kivalta tulla takaisin kotiin. Itse asiassa minulla ei ollut tarkoituksena edes pelata vielä tänään Sverin joukoissa kun kello oli jo mitä oli. Mutta saman tien kun pääsin Sverin valikkoon, niin vonrampe laittoi squadkutsun ja eihän siitä voinut kieltäytyä, joten hyppäsinkin sitten suoraan taisteluun. Oli kyllä aika jännä, kun lähes kylmiä väreitä pääsi kun sai taas taistella hupparihemmojen väreissä.

Nyt gaddaf, Foeman, Nisu ja kumppanit, alkakaapas raahautua takaisin MAG:in pariin, niin saadaan alkupäivien kovat kapinat taas aikaiseksi!
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ah, tuntuipa kivalta tulla takaisin kotiin. Itse asiassa minulla ei ollut tarkoituksena edes pelata vielä tänään Sverin joukoissa kun kello oli jo mitä oli. Mutta saman tien kun pääsin Sverin valikkoon, niin vonrampe laittoi squadkutsun ja eihän siitä voinut kieltäytyä, joten hyppäsinkin sitten suoraan taisteluun. Oli kyllä aika jännä, kun lähes kylmiä väreitä pääsi kun sai taas taistella hupparihemmojen väreissä.

Nyt gaddaf, Foeman, Nisu ja kumppanit, alkakaapas raahautua takaisin MAG:in pariin, niin saadaan alkupäivien kovat kapinat taas aikaiseksi!

Täälä odotetaan kuin kuuta nousevaa jotta pääsisi palaamaan kotiin. Vielä reilut 20 pitkää leveliä valorin väreissä...
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Täälä odotetaan kuin kuuta nousevaa jotta pääsisi palaamaan kotiin. Vielä reilut 20 pitkää leveliä valorin väreissä...

Kertokaapas nyt SVERiltä puolta vaihtaneet, onko ollut siistiä? Ja kuinka pian koti-ikävä on iskenyt? Itse en edes aio harkita puolenvaihtoa, kun aikanaan level 60 kilahtaa silmikkoon. Nyt olen vasta levelillä 40.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kertokaapas nyt SVERiltä puolta vaihtaneet, onko ollut siistiä? Ja kuinka pian koti-ikävä on iskenyt? Itse en edes aio harkita puolenvaihtoa, kun aikanaan level 60 kilahtaa silmikkoon. Nyt olen vasta levelillä 40.

Koti-ikävä iski ensimmäisessä matsissa, kun makasin suoraan kulkureitillä objectiven ja respan välillä, eikä kukaan nostanut. Medicit juoksi vain yli. Sen jälkeen kyllä pelaajat ovat parantuneet eikä ero ollut niin valtava enää loppuvaiheessa, mutta tuolloin Sverin kultaiseen dominointiaikaan ero oli aika raju. Mutta ei reissu kyllä kaduttanut, mappeihin saa ihan uutta ilmettä kun käy ne läpi toisesta suunnasta. Mutta nyt kun on tullut takaisin ja reissu on tullut heitettyä, niin en näe mitään syytä lähteä toista kertaa kiertämään.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kertokaapas nyt SVERiltä puolta vaihtaneet, onko ollut siistiä? Ja kuinka pian koti-ikävä on iskenyt? Itse en edes aio harkita puolenvaihtoa, kun aikanaan level 60 kilahtaa silmikkoon. Nyt olen vasta levelillä 40.

Ravenilla kävin, alkuun oli mukavaa ja piristi taas koko peliä! :) hetken päästä se ainainen häviäminen rupesi syömään miestä kun random porukassa useimmin pelailen. Klaanilaisia oli aika vähän yleensä liikkeellä ja siksipä valorikin jäi kokeilematta että pääsee nopeammin pelailemaan sverille muitten klaanilaisten kanssa. viimeiset 10 leveliä meni siihen että laskeskelin vaadittavia pelitunteja kotio paluuseen! :) kuitenkin ihan hauska kokemus:)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Meikäläisellä on ollut siihen malliin tiukka retropelien putki päällä jo pidemmän aikaa, niin ei ole tullut pelattua PS3:lla tai Xboxilla netissä yhtään mitään ainakaan kuukauteen. Pitäisi joku päivä tulla tekemään taas mutkaa MAG:n tantereille, tiedä vaikka sitä taas innostuisi. :)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nyt on soluttautumiset koluttu läpi ja tärkeimmät intelit varastettu kilpailevista ryhmittymistä. Ei enää lateksipöksyjä eikä hihattomia t-paitoja, vaan tutut lemuavat rytkyt ja jeesusteipillä kasatut aseet.

Aah, heviselloa ja hyviä kamuja. It's good to be home. Ja kyllä heti maistui paremmalta level 1 kuin Ravenin 60.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Aah, heviselloa ja hyviä kamuja. It's good to be home. Ja kyllä heti maistui paremmalta level 1 kuin Ravenin 60.

Heh, synkkä korp(p)ivaellus takana :) Itsellä jää melko varmasti muut kiertämättä, ei vaan omalla peliaikabudjetilla ja pelaamistahdilla vaan ehdi.

Tulipa eilen todistettua sellainen ihmeellinen asia kuin 3 sniperiä SVERin riveissä makailemassa sabo-puolustuksessa. Ei siinä mitään, olisivat edes sijoittuneet paremmin, mutta jäivät kaikki 3 makoilemaan vähän kohta spawnin jälkeen A:lle mentäessä. Yritin tovereita rohkaista siirtymään hieman lähemmäksi tapahtumien polttopistettä, ja vaikka osallistumaan taisteluun, mutta ei auttanut puhe.

No, voitto tuli tuosta huolimatta, eikä A:llakaan ollut suurempaa ongelmaa kun muu tiimi hoiti hommansa melko asiallisesti. Pelin jälkeen katsoin kavereiden tilastot, ja huomasin että he olivat kaikki vasta aloittaneet pelaamisen kun pelikellossa oli alle tunti, mikä ehkä selittää tuollaisen käyttäytymisen.

Omasta puolesta sniperit voisi tiputtaa pois kokonaan, sillä 99% snipuista ei osaa toimia kenenkään hyödyksi tässä pelissä, tai ainakan rajata snipereiden määrä yhteen per squad, ja asettaa minimilevelin ennekuin sniperin voi ottaa käyttöön. Snipu-hipat voi jättää kaikenmaailman ModernBadSniperBattlefieldWarfareille ihan suosiolla.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Snipu-hipat voi jättää kaikenmaailman ModernBadSniperBattlefieldWarfareille ihan suosiolla.
Amen.
Tätä ilmiötä on nyt ollut huomattavissa että sniput lisääntyneet.
Johtuisiko joko;
a; Muilla aseilla tilastot ja mitalit kerätty
b; Muista factioista (Raven ja Valor) siirtynyt S.V.E.R.in lihapatojen ääreen porukkaa
c; Kokonaan uusia pelaajia siirtynyt Bäfästä ja MW2:sta ja jäänyt niiden pelityyli päälle (kuten Hartzu hienotunteisesti vihjasi)

Tälläinen snipujen lisääntyminen on ilmeisesti käynnissä muillakin puolilla.
Sabossa eilen herätti hilpeyttä taistelutoverin ilmoitukset kun samaa Valorin snaipperia kurmotti vähintään nelisen kertaa ennenkuin uhri tajusi vaihtaa leirinsä paikkaa.
 
Ylös Bottom