Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silloin kun minä olin rintamalla...

Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tänään kun oltiin KFS-klaanin jäsenten kanssa sabotoimassa Valorin tietokeskusta meni aika tiukille. Nimittäin sain asennettua räjähteen kun peliaikaa oli jäljellä vain yksi sekuntti (00:01). Meikäläinen riehui siellä loppuajan haúlikolla laittaen porukkaa matalaksi ja voittohan siitä tuli. Lisäksi minut palkittiin parhaana pelaajana. Että tälläistä tänään rintamalla...
Tää oli kyllä uskomaton matsi ja tuntui ihan toivottomalta ne viimeiset 5 minuuttia. Kello kun pysähtyi aikaan 00:01 tunsin jotain eeppistä olevan nyt ilmassa.

Ja jumankauta kun se pommi räjähti niin koko squadi jääty heti ja hetken päästä purkautu "pieni" innostus kaikilta :D

KFS<3
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Eilen dominationissa oltiin hyökkäämässä, kun vastaan osui haukansilmäinen vihollinen. Olin lähestymässä vallattavaa kohdetta. Luodit viuhuivat ja kranaattia lenteli. Ajattelin ensin tainnuttaa vähän kirjaimella kykkiviä vihollisia kranaatein ja myrkkykaasuin ja juoksin sen vuoksi kohti etuovea. Sitten näin jonkun ihmeellisen möykyn lähestyvän, tulevan itseasiassa suoraan kohti. Siinä vaiheessa kun se pläsähti koko ruudun kokoiseksi tajusin, että se on kranaatti. Kyllä, tämä haukansilmäinen vihollinen heitti kranaatin suoraan minua päähän. Kranaatin lento pysähtyi päähäni, tippui jalkoihini ja räjähti. Ei voinut kyllä olla repeämättä tilanteelle.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Edit: Poistettu, pahoitteluni. Ei sen kummempaa. Ei tässä nyt ihan häiriköimiseen asti mennä, en sellanen *piip* ole. Laitan kohta pitemmän tekstin, täytyy lähtee koneelta hetkeks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

.. samalla kun kumartelen vihollisen naaman päällä, toiset kutsuvat teepussitukseksi.

Tällaiset voi jättää pois, ja varsinkin moisilla hölmöilyillä leuhkimisen.

EDIT: Muistutuksena, että klaanin säännöissä edellytetään hyvää käytöstä muita pelaajia kohtaan. Huonosti käyttäytyvät poistetaan klaanin riveistä. En ala erikseen listaamaan niitä huonon käytöksen merkkejä, niiden pitäisi olla kaikille itsestään selviä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tällaiset voi jättää pois, ja varsinkin moisilla hölmöilyillä leuhkimisen.
Komppaan hartzua. Onneksi KFINin modet on pitempipinnaisia kuin allekirjoittanut. Kaikenlainen perseily ja muu vittumaisuus on asioita joita en jaksa enkä katsele. Edes yhtä kertaa.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Kieltämättä aina vierastanu näitä kiroilemisia ja erilaisia tapoja "nöyryyttää". Minusta kun siellä pelissä on kaikki viihtymässä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Okei, posti oli sopimaton tähän threadiin, se on nyt poistettu. Kiitos palautteesta. Klaanilaisia kohtaan ei ole mitään ongelmaa eikä tule ei täällä eikä pelissä, hauskaa on pidetty. Itse olen ollut KFS ryhmässä missä on squad kickattu KFS pelaaja pois "että saadaan pelimies tilalle".

Nämä "viholliset" ei pelaa samoilla säännöillä kun minä/KFIN klaani, sain heiltä (äänestä päätellen ei ollut alle 18v) verbaalista herjausta ja vastasin siihen. Itse olin pystyssä koska olin siinä tilanteessa heitä parempi ja online memeä käyttäen vastasin. Jotkut pelaajat sohvalla istuessaan huutaaa "BOOM HEADSHOT!" toiset ei.

Toistan vielä että nyt jälkeenpäin ajateltuani posti oli ehkä sopimaton tähän säikeeseen, töitten lomassa ja siinä työkavereitten kanssa kun heiteltiin läppää niin sain päähäni että kerron tästä muillekkin.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nämä "viholliset" ei pelaa samoilla säännöillä kun minä/KFIN klaani, sain heiltä (äänestä päätellen ei ollut alle 18v) verbaalista herjausta ja vastasin siihen.

Aina joskus peeloja tulee vastaan, mutta itse en lähde mukaan leikkiin. Kerran tosin joku ameriikan-juniori keilu tapostani hieman turhaan"Got you bitch!", johon tokaisin "Oh my god! I was killed by Mickey Mouse!" :rolleyes: Ei jatkanut enää suun soittoa :p
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Toistan vielä että nyt jälkeenpäin ajateltuani posti oli ehkä sopimaton tähän säikeeseen, töitten lomassa ja siinä työkavereitten kanssa kun heiteltiin läppää niin sain päähäni että kerron tästä muillekkin.

Joo no ei tässä nyt ihan pipo tiukalla olla :) Korkeintaa nakkipipo :D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Itse olen ollut KFS ryhmässä missä on squad kickattu KFS pelaaja pois "että saadaan pelimies tilalle".
En tiedä puhutaanko samasta, mutta kyseinen henkilö sai potkun persuksille idlattuaan alkuspawnilla yli puolet kierroksesta. Mielummin ottaa jonkun pelaavan henkilön tuollaisen tilalle kun yrittää koko ajan hyökkiä vajaalla ryhmällä.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Tällaiset voi jättää pois, ja varsinkin moisilla hölmöilyillä leuhkimisen

En tiedä minkälaisesta kirjoituksesta oli kyse (eikä ole väliäkään) josta tämä hartzun komentointi johtui, mutta selvennetäänpä yhtä postausta hieman ettei jää epäselväksi:

...kokoonnuimme koko squadin voimalla ympärille ja tyhjensimme lippaat kaveriin... Loppui se viestien lähetys siihen...

Kaikenlainen perseily ja muu vittumaisuus on asioita joita en jaksa enkä katsele. Edes yhtä kertaa.

Tismalleen samoilla linjoilla olen hartzun ja M-Arkun kanssa. Toivottavasti tuosta mun aikanaan kirjoittamasta tarinasta ei jäänyt vääränlaista kuvaa. Selvennykseksi vielä se, että vastapuolelta alkoi tulla sen verran ääliömäistä käytöstä että päätettiin lopettaa se tuolla tapaa...

Piis and lööv!
-gaddaf-
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Vihdoinkin se toteutui! Pitkään olen joutunut tyytymään dominationissa karvaaseen tappioon sveriä vastaan hyökätessä, mutta äsken pääsin maistamaan makeaa voittoa. Vaikka ryhmä, missä pelasin, koostui satunnaisista pelaajista, niin ryhmänjohtaja piti kaikki langat käsissään ja sai ryhmän pysymään kasassa. Voitto tuli, vaikka saatiin vain puolet kirjaimista auki. Vyörytys oli niin hurjaa näihin kohteisiin, että haltuun saatuamme ne sver ei saanut niitä kertaakaan takaisin. Pelikelloonkin jäi aikaa 14 - 15 minuuttia.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Vihdoinkin se toteutui! Pitkään olen joutunut tyytymään dominationissa karvaaseen tappioon sveriä vastaan hyökätessä... Vyörytys oli niin hurjaa näihin kohteisiin, että haltuun saatuamme ne sver ei saanut niitä kertaakaan takaisin.

Odotapas iltaan kun SVER:n kovimmat "pojat" pääsevät päivätyöstään ja lätkäisevät lisäverokortin pöytään ja alkavat niittämään satoa... ;) Helppohan se koulupoikia vastaan vielä on...:D
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Joo huomannut itsekin että illalla alkaa olemaan paremmat pelit ja varsinkin Ravenin ja Valorin tiimeissä. Ainakin tuntuu että yhdeksän jälkeen alkaa enemmän olla meitä vanhempia pelaajia kaikilla puolilla ja tiimit tasoittua kaikilla puolilla. Joukkueen johtajat ja varsinkin komppanian johtajilla on silloin erittäin iso merkitys.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Ravenilla ei edelleenkään näy joukkueen johtajia ja sitä ylempää kastia jolla olisi homma hallussa. Mutta nyt alkaa jo näkemään tiimien huippu suorituksia. Veteraaneja on selvästi tullut ravenille suuri määrä.

Illan vipa, eli tämänpäivän eka matsi oli kyllä hyvin hoidettu KFR:n toimesta. Taisteluväsymys on niin kova, etten enää edes muista miten domination puollustusmatsi alkoi, mutta piankos oltiin niitä kirjaimia puollustamassa. Ja puollustettiinkin pitkään. KFR:n ansiokkaasta toiminnasta johtuen molemmat puollustettavat kirjaimet pysyivät läpi pelin koskemattomana.

Kaiken taistelun keskellä vaikeutimme vihollisen etenemistä muummoissa tiputtamalla muutaman helikopterin. AAA-saatiin vaikeasta tilanteesta huolimatta korjattua. Alussa kaksi taistelijaamme onnistuivat huolehtimaan AAA-kuntoon, muiden puollustaessa tukikohtaa. Ja he pystyivät pitämään sitä niin pitkään, että loput KFR taistelijat ymmärsivät sen tärkeimmän. Niin kauan kuin AAA on kunnossa, oli taistelut taisteltava sen juurella. Ja mehän emme tahtoneet omaa tukikohtaamme liata. Kahden sankarin viitoittamalle tielle kävi koko ryhmän askel. Laivan kannella kaaduttiin ja siellä samalla kannella myös noustiin tovereiden nostamina. Ja jos eivät viholliset tuosta saaneet kolausta moraaliinsa niin ainakin saivat yhdet MAG:n lyhyen historian pisimmät maratonit juostuksi. Sillä helikoptereita ei ollut, laskuvarjoja ei näkynyt ja apc:t loistivat poissaolollaan. Ne piruparat juoksivat sinne laivan kannelle ja joka juoksun jälkeen he varmaankin tajusivat paremmin, miksi se AAA olisi pakko saada räjäytetyksi.

Voi kevät että tällä pelillä on omat hetkensä! Kiitokset ryhmälle nopeasta reagoinnista, sopivasta improvisaatiosta(varsinkin niille kahdelle jotka sen AAA:n ekaksi korjasi) ja kyvykkäästä puollustuksen ylläpidosta paikassa johon hyökättiin kaikista suunnista yhtäjaksoisesti. Se oli makoisa voitto.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Olipas jälleen hienot pelit Ravenin riveissä. Varsinkin viimeiseksi ottamamme domination jätti hyviä fiiliksiä.

Puolustimme tiukasti ja pitkään etulinjaa Valoria vastaan. Muutamaan otteeseen saivat linjaan säröjä tuhoamalla toistuvasti AA-batteryn ja viereisen bunkkerin, mutta KFR piti pintansa ja korjasimme laitteistoja ja portteja takaisin kuntoon. Lopulta väistämätön kuitenkin tapahtui. Pidimme yhden ryhmän voimin kahden bunkkerin aluetta toisen ryhmän kadottua ties minne, jolloin vihollinen sai vyörytettyä asemamme. Saimme vielä hetken pidäteltyä burn-off towereiden valtausta, mutta lopulta nekin menetettiin.

Keräsimme hetkisen aikaa rivejämme objectiveilla. Seuraavaksi janiSmasher sai kuitenkin aikalailla hienon oivalluksen: keskitämme objectivejen sijasta puolustuksen AA-batterylle. Näin tehtiin ja painelimme puolustamaan ja korjaamaan AA-batteryä koko ryhmän voimin. Vihollisella oli AA-batterylla muutama jantteri sitä suojelemassa, joten saimme melko pian alueen haltuumme. Alueesta käytiin pian kiivasta taistelua muutaman vihollisen yrittäessä hyökätä batterylle. Olimme kuitenkin selkeästi niskan päällä.

Hetken kestäneen ramboilun jälkeen vihollisryhmä sai lopulta kerättyä omat rivinsä ja iski voimalla kimppuumme. He saivat AA-batteryn haltuunsa ja tuhosivat sen. Tämä tapahtui kuitenkin aivan liian myöhään ja olimme jo voittaneet pelin.

Taistelut olivat tiukat ja oli hienoa huomata, miten yhden ryhmän voimin saimme hidastettua vihollisen toimintaa aika tavalla. Erityisen hienoa oli myös se, miten vastustaja sai lopulta kerättyä omat rivinsä ja pisti aivan toden teolla kampoihin. Selkeästi joku oli saanut auktoriteetin aseman ja ohjasi porukan kimppuumme siten, että tuloksena oli varsin hauskat pelit ;)
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Hienoo matsii oli taas pitkin iltaa KFS:n joukoissa. Mikrofonit löyty helposti ja hyvää settii jengi osasi heittää. Tappion karvasta kalkkia saatiin maistaa, muistutuksena siitä ettei peli ole ole selvä ennen päätössummeria. Toisaalta vietiin myös pitkiä matseja aivan viime hetkellä. Upea peli-ilta kertakaikkiaan.
 
Vastaus: Silloin kun minä olin rintamalla...

Nyt tosiaan alkaa muillakin kuin SVERillä toimia tuo yhteispeli. Ja vastaavasti SVERin riveissä on sellaisia surffailijoita että alta pois. Squad Leadereiltä ruvetaan vaatimaan paljon enemmän ja jos SL ei johda joukkojaan, ei yksilöistä enää olekaan yhtä paljon apua kuin ennen.

Eilenkin otettiin pahemman laatuisesti turpaan hallinnan puolustuksessa, kun vihollinen ymmärsi hyökätä kontrollipanelien luokse joukkona ja puolustaa niitä kärsivällisesti joukkona. Itse yritin SL:nä vähän saada porukkaa käyttäytymään ryhmänä, mutta ilmestyessäni peliin tiimissä oli vain kuusi miestä joista yksi oli joukkueenjohtaja. JoJolla on tietysti muitakin vastuita, joten käytännössä pelasimme viidellä (mihin tiimi supistui vielä viimeiselle viidelle minuutille).

Kuitenkaan tappio ei haittaa, koska se johtui vastustajan paremmuudesta. Nyt alkaa sitä tasapainoa vähitellen löytyä, eikä SVERin voitto varmistu vain sillä, että ilmestymme paikalle.
 
Ylös Bottom