Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ykkös osan suurena fanina pakko myöntää,että tätä on odotettu! Demon perusteella ei suuria muutoksia itse pelattavuudessa (paitsi tuo pelin sujuvampi rullaaminen) eli homma toimii edelleen. Mukavana lisänä tuo laudan päältä pois hyppiminen. Tönkköä tai ei luulen,että tehtävien suorittamista helpottaa suunnattomasti kun spotin "päälle" voi kävellä eikä tarvitse aina kiertää koko korttelia. Tarinan pitäisi tällä kertaa olla loppuun asti kantava mutta kyllä ykkösenkin jaksoi tahkota helposti vaikkei sen kummempaa tarinaa seurattukkaan. Sitten se pelon aihe!!! Demo antaa ymmärtää,että näitä vartijoita olisi tällä kertaa lähes joka paikassa. Ykkösessä jo muutama tehtävä aiheutti hiusten lähtöä,kun viime hetkellä olet saamassa vaadittavia pistetä kokoon ja securityn sälli nappaa takista kiinne BUSTED!!!! Edelleen silloin tällöin tulee noita kiinnostavimpia tehtäviä suoritettua,mutta kieli pitkällä odotellaan perjantaita!! (toivottavasti julkaisupäivä oli täällä härmässäkin tuo 25.1) KICK IT!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Jos jätetään edelleen ne "heh, kohta saan pelin"/"no, nyt ostin sen"/"nyt mä pelaan sitä" -viestit kirjoittamatta. Ei ketään kiinnosta, saatko pelin tunnin päästä tai huomenna, koska alat sitä pelata. Kertokaa kokemuksistanne sitten, kun olette oikeasti pelanneet. :)
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Jos jätetään edelleen ne "heh, kohta saan pelin"/"no, nyt ostin sen"/"nyt mä pelaan sitä" -viestit kirjoittamatta. Ei ketään kiinnosta, saatko pelin tunnin päästä tai huomenna, koska alat sitä pelata. Kertokaa kokemuksistanne sitten, kun olette oikeasti pelanneet. :)

Selvä homma!

On muuten paljon kiinnostavampia nuo kuvaustehtävät. Esim ei vielä ole ainakaan tullut yhtään "tee 10000 pistettä" vaan tehtävät on ollut tyyliin " heitä kickflippi ekoista portaista alas ja toisista nollie." Sain myös omat grafiikkani jo komistamaan lautaani =).

http://skatereel.ea.com/members/2/171418289/976.aspx tuolta voitte kattella ekan videoklipin
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kävin poistaan pelin stockalta.

Demoon verrattuna paljon jouhevampaa menoa. Kyllä nyt kelpaa pannuttaa.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kysymys Thighbonelle! Voiko pelissä vaihtaa kuvakulmaa vai onko se koko alaviistosta kuvattu niinkuin demossa?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kysymys Thighbonelle! Voiko pelissä vaihtaa kuvakulmaa vai onko se koko alaviistosta kuvattu niinkuin demossa?

Pystyy, mutta vannoutuneena skedeleffa vahtaajana se ylempi kuvakulma on... hmmm... laimeahko. Totta kuitenkin että ympäristön sillä hahmottaa paremmin.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo eilen löyty jo paikallisesta. Alkuvideo ehkä hienoin mitä on nähty pitkään aikaan.

EDIT hyvin on kyllä tullu luettua edellisiä kohtia....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Hyvin katsoit viestin, minkä modeeraattori TT-2K lähetti tähän ketjuun.

Voi anteeksi aivan kauheesti... Onko nyt parempi? :rolleyes:

Ihme valitusta sinällään kun pelihän julkaistiin tänään pleikkarille. Ja kerroin hinnan ja ostopaikan siltä varalta että joku muu haluaa kans oman kopion tänään.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mitkä asiat ylipäätään on varsinaiseen peliin parannettu verrattuna demoon?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

No onkos kokoversio ollut tyydyttävä? Paraniko fps yhtään demosta?

Ite oon ainakin erittäin tyytyväinen ollu peliin.

Ja peli on ollu erittäin sulava kokoajan. Muistan ainoastaan kaks kertaa koko eilis päivältä et peli olis nykinyt(nekin oli erittäin lyhyitä hetkiä)...

Ainoat miinukset mitä oon löytäny tähän menessä on

- AI skeittaajat aiheuttaa välillä harmaita hiuksia. Esimerkkinä tästä tehtävä jossa piti tehdä handplant ylemmälle kävely tasanne systeemille. Siinä oli yks AI skeittari kokoajan edessä. Kun aloin pumppaamaan vauhtia, niin eiköhän se sieltä tullu suoraan päin, ja joutu kokonaan alusta alottaa.

- Siviilien "torikokoukset". Eli aina välillä siviilit rupee pitämään torikokousta just siinä paikassa mistä sun pitäis hypätä johonkin reiliin vaikka. Se on mukava yrittää sitten siinä tehdä jotain kun edessä on sellanen 8-10 henkilön kasa... :)

- Ajoittain tuntuu et oma kaveri kaatuu hieman helposti. Realismin piikkiinhän se vois mennä, mut silti se ärsyttää aina vähän väliä...

Ja sitten on yks tehtävä. Pistin sen spoilereihin ihan varmuuden vuoksi.

- Slam Dunk tehtävä. Pitää handplant tehdä koriskentällä korin takalevyn päälle. Ei kuulosta niin kauheen vaikeelta, mut omasta mielestä tää tehtävä oli aivan H-E-L-V-E-T-I-N rasittava. Ja mulla meni jotain 3 tuntia ennen kuin pääsin sen läpi... :D

@nko

Ite en kovin paljon demoa pelannu, mut sen voin ainakin ainakin sanoa että kävelyä on parannettu. Ei se vielä mikään paras mahdollinen ole, mut demoon verrattuna se on parempi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom