Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Heh, kai olen ainoa joka rakastui peliin täysin.
Teknisessä toteutuksessa ei ole muuta vikaa kuin se, että EA ilmeisesti halunnut pelin julkaisuun vähän aiemmin, pieniä FPS:n pudotuksia siellä täällä mutta OOGEE Skate plekellä pelailtuani oon siihen jo tottunut. Kettumaista tietty kun tasasta 60 fps:ää luvattiin..

Graafisia virheitä nyt on, mutta tarpeeksi laadukasta mulle, oikeesti haen vaan sitä skeittifiilistä.
Ja sitä tässä on. Skeittarin painon tunne on niin uskomattoman hyvä lisä mielestäni että oksat pois.

Itse vain tykästyin siihen tavaroiden siirtelyyn, vaikka se ärsyttävän kömpelöä onkin. Pirun siistejä spotteja mahdollista vääntää tuon avulla.

Mitäpä vielä.. Ei mulla kai muuta. Itse ainakin pidin, ja niin piti kaveritkin, ekstaasissa kaikki ja jahka hekin saavat pelinsä niin pääsee Livessä tykittään Free Skatea =)
Boxin version tosiaan omistan.

Voi kuule et todellakaan ole ainoa! ;)

Ihmeellisiä bugeja ja hidasteluita porukoilla ollut täällä pleikkaripuolella. Omassa X360-versiossa ei ole tullut vielä vastaan yhtäkään bugia tai frameraten laskua huomattavasti. Tasasesti rullaa eikä diashowsta tietoakaan.

Itteä ärsyttää noi kännykästä alotettavat tiimivideot kun pitää käynnistää se tehtävä, että näkee mitä siinä pitää tehä. Ei voi vaan lukasta että ainiin tossa piti tehä noin, lähetäänpä ettimään sille hyvää spottia. Vaan pitää käynnistää ja sitte quittia. Joihinkin niihin kaipais kans ehkä enemmän selittelyitä. Pari näytti siltä etten ainakaan heti ymmärtänyt mistä on kyse.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Noniin arvatkaas kuka tuskailee nyt se koripallokorin taustalevyn kanssa. :mad: Jotkut näistä tehtävistä on ihan päättömiä ja tää on kyl tähän mennessä pahin. Pari tuntia olen nyt viettäny kyseisen taustalevyn kanssa ja ei kyl millään saa handplanttii sinne päälle. Se ramppi pitäs varmaan saada millintarkasti oikeeseen kohtaan, että handplant onnistuu. Ihan tajutonta settii. Pari hauskaa juttua / bugia otin taas nauhalle. On kyl niin "realistinen" peli toisinaan.

Pätkä1
Pätkä2
Pätkä3

Hyvät neuvot on tarpeen tän tehtävän ratkaisemiseen.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Noniin arvatkaas kuka tuskailee nyt se koripallokorin taustalevyn kanssa. :mad: Jotkut näistä tehtävistä on ihan päättömiä ja tää on kyl tähän mennessä pahin. Pari tuntia olen nyt viettäny kyseisen taustalevyn kanssa ja ei kyl millään saa handplanttii sinne päälle. Se ramppi pitäs varmaan saada millintarkasti oikeeseen kohtaan, että handplant onnistuu. Ihan tajutonta settii. Pari hauskaa juttua / bugia otin taas nauhalle. On kyl niin "realistinen" peli toisinaan.

Pätkä1
Pätkä2
Pätkä3

Hyvät neuvot on tarpeen tän tehtävän ratkaisemiseen.
Itse menin sen vain yksinkertaisesti siirtelemällä milli milliltä sitä bänkkiä niin kauan kunnes onnistuin. Ei siinä mitään ihmeellisiä kikkoja ole ainoastaan pitkät hermot vaatii. Kai siinä joku puoli tuntia meni.

Tietääkö oikeasti kukaan miten tehdä body flippi? Ollaan tuolla freeskate activitieseitä tehty claanilaisten kanssa ja aina kun tulee "Do a body flip" niin menee sormi suuhun eikä onnistu vaikka mitä yrittäisi...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Noniin arvatkaas kuka tuskailee nyt se koripallokorin taustalevyn kanssa. :mad: Jotkut näistä tehtävistä on ihan päättömiä ja tää on kyl tähän mennessä pahin. Pari tuntia olen nyt viettäny kyseisen taustalevyn kanssa ja ei kyl millään saa handplanttii sinne päälle. Se ramppi pitäs varmaan saada millintarkasti oikeeseen kohtaan, että handplant onnistuu. Ihan tajutonta settii. Pari hauskaa juttua / bugia otin taas nauhalle. On kyl niin "realistinen" peli toisinaan.

Pätkä1
Pätkä2
Pätkä3

Hyvät neuvot on tarpeen tän tehtävän ratkaisemiseen.

Lähtöpaikan takana on siellä semmonen tunneli. Sieltä tunnelin suulta reippaat vauhdit ja pumppaus oikeessa kohtaa nii pitäis päästä helposti.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tietääkö oikeasti kukaan miten tehdä body flippi? Ollaan tuolla freeskate activitieseitä tehty claanilaisten kanssa ja aina kun tulee "Do a body flip" niin menee sormi suuhun eikä onnistu vaikka mitä yrittäisi...

Body flip = Backflip tai frontflip.

Perhana kun on naurettavan vaikee toi yks tiimivideo-tehtävä, se, jossa pitää tehdä voltti, quad kickflippi erillisis ilmois ja sitten vielä fingerflip + late flip samassa ilmassa.
Jes..
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Body flip = Backflip tai frontflip.

Perhana kun on naurettavan vaikee toi yks tiimivideo-tehtävä, se, jossa pitää tehdä voltti, quad kickflippi erillisis ilmois ja sitten vielä fingerflip + late flip samassa ilmassa.
Jes..

Ite en oo jaksanu noita tiimivideoita alkaa tekemään mutta voiskohan toi onnistua Fun Parkissa? Vois olla siinä sopiva linja ja kickerit on sellasia joista saa ilmaa riittävästi. En ole kyllä itse ostanut vielä fun parkkia.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ite en oo jaksanu noita tiimivideoita alkaa tekemään mutta voiskohan toi onnistua Fun Parkissa? Vois olla siinä sopiva linja ja kickerit on sellasia joista saa ilmaa riittävästi. En ole kyllä itse ostanut vielä fun parkkia.

Enpä siellä ole vielä käynyt, kerään rahaa juurikin sinne.

BTW, mikä ongelma tossa videotehtävässä "Closing the circuit" on..
Siinä pitää siis hypätä kaks gäpiä siel demoalueella ja sit grindata sitä konttia..
No gäpit menee helposti, siirrän sen kickerin siihen et voin hypätä sen kontin päälle ja lopulta grindaan sitä oikeeta reunaa jonku 9/10 matkasta, muutama kymmen senttiä jää vajaaks ku siit rampista hyppää vähä liikaa. No eipä pelin mielestä ollut grindi. Mitä helvattua siinä pitäs tehdä?

e: Voi huoh, siitä piti mennä siitä kaikesta oudoimmasta kohdasta, eli päästä ja vasempaan suuntaan... Tehtävä siis läpi, eli ei enää mtn.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Älä hyppää ollenkaan siihen kontin päälle vaan koita suoraan grindata. Ja jos vauhti ei riitä niin vedä ensin ne gäpit ja rullaa lähtöpaikalle ja siitä sitten siihen rampin kautta grindi.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Missäs vaiheessa porukat on careeria? Ite oon päässy molempien lehtien kanteen, voittanu GvR:n ja ostanu fun parkin ja monster clubhousen. Sponsseina on Plan B:n dekit, Supran kengät ja Royalin trukit.

Noi tehtävät on kyllä itelle aivan naurettavan helppoja, kuten myös nuo kilpailut.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Älä hyppää ollenkaan siihen kontin päälle vaan koita suoraan grindata. Ja jos vauhti ei riitä niin vedä ensin ne gäpit ja rullaa lähtöpaikalle ja siitä sitten siihen rampin kautta grindi.

Joo siis noinhan teinkin. Mutta ei se ottanut. Sitten tuo veli tuossa grindasi sen pään siitä, sen lyhyemmän kohdan, törmäsi seinään, tosin pysyi pystyssä, ja siitä se sitten rekisteröi sen grindin...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Arch! Jo 3. kerran jumahtanu peli paikoilleen! :(
Muuten kyllä rullannut tasaisen smoothisti 40" Sonyssä.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tänä aamuna pääsin jopa 2 pro challengea eteenpäin, ja se on minulle ihan hyvin. Mutta nyt jumahti taas pariin pro challengeen, esim missä pitää tehdä slide niihin neljään vettä ympäröimään slideen.. Kyllä on niin pirun vaikeeta saakeli! En taida vain osata :)
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tänä aamuna pääsin jopa 2 pro challengea eteenpäin, ja se on minulle ihan hyvin. Mutta nyt jumahti taas pariin pro challengeen, esim missä pitää tehdä slide niihin neljään vettä ympäröimään slideen.. Kyllä on niin pirun vaikeeta saakeli! En taida vain osata :)

Juuh, toi on aika naurettava tehtävä.. Muutaman kerran meinannu just ländätä, mutta eikös sen pakollisen pikku.. Skeittarin oo pakko tulla siihen eteen -_________-

Ja muutenki osa tehtävistä bugittaa, jos pitää hypätä gäpin yli manual-to-manual ni minkä heelevedin logiikan mukaan se koko taso pitää manuaalata ennen ku gäppiin tulee.. Voi huoh.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Muntu, vedin ite äsken ton tiimivideon josta puhuit mega compoundissa, meni parin yrityksen jälkeen. Ekasta keskimmäisesta kickeristä lateflip + fingerflip, ekasta qp:sta quad flip, gapista suorat ja tokasta qp:sta backflip. Done. Pari muutakin tiimivideota sai aika helposti tehtyä Mega Compoundissa.

Ite olen nyt siinä vaiheessa, että molempien lehtien kansissa kuvat, GvR voitettu, muutama tiimivideo kuvattu. Yksi pro challenge jäljellä (girlin jätkien skate). Jotkut racet ja jamit ois vielä jälellä. Danny Wayltä kans vielä jotain. Sponsseina Alien Workshopin laudat, DC:n kengät ja Venturen trukit.

Missä vaiheessa tulee mahdolliseksi ostaa Monster Clubhouse?

Omasta mielestä ei todellakaan _naurettavan_ helppoja ole ollut kun muutama tehtävä. Juuri sopiva vaikeusaste suurimmassa osassa. Ei ehkä ekalla läpi, mutta sitten tokalla. Kilpailut kyllä aika helppoja..
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Muntu, vedin ite äsken ton tiimivideon josta puhuit mega compoundissa, meni parin yrityksen jälkeen. Ekasta keskimmäisesta kickeristä lateflip + fingerflip, ekasta qp:sta quad flip, gapista suorat ja tokasta qp:sta backflip. Done. Pari muutakin tiimivideota sai aika helposti tehtyä Mega Compoundissa.

Joo noin se käviki helpommin.. Itelläki meni kolmannella noin =D
Jotain vinkkejä tohon Jonkun Transfer-tms tehtävään, jossa siis niistä neljästä vedes olevasta kurbista pitää heittää nose-gap-tailslide... Raivostuttava tehtävä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo noin se käviki helpommin.. Itelläki meni kolmannella noin =D
Jotain vinkkejä tohon Jonkun Transfer-tms tehtävään, jossa siis niistä neljästä vedes olevasta kurbista pitää heittää nose-gap-tailslide... Raivostuttava tehtävä.
Ei siinä muuta kun hinkkaa sitä nosesta tailiin. Itellä osu helpoiten siihen oikeen puoleisen kurbin sisälaitaan. Kai se on aika tuurista kiinni miten se osuu. Eka tailslide menee viel helposti mut sit noseslide siihen perään niin on jo hankalampi. Tuli tota joku puoltuntii hakattua.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

JJotain vinkkejä tohon Jonkun Transfer-tms tehtävään, jossa siis niistä neljästä vedes olevasta kurbista pitää heittää nose-gap-tailslide... Raivostuttava tehtävä.

Ite oon samaa tehtävää tekemässä, hermot alkaa jo menna....
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ei siinä muuta kun hinkkaa sitä nosesta tailiin. Itellä osu helpoiten siihen oikeen puoleisen kurbin sisälaitaan. Kai se on aika tuurista kiinni miten se osuu. Eka tailslide menee viel helposti mut sit noseslide siihen perään niin on jo hankalampi. Tuli tota joku puoltuntii hakattua.

Jees.. No kait sitä pitää vaan yrittää.

Tosiaan, vedin noi kaks street-kisaa (tais olla Foundation Flickfest ja Projects Picnic) niin aukes Monster Clubhouse ostettavaks. Tai niin ainakin luulisin, en sitä aiemmin oo huomannu olevan ostettavana. Maksaa ihan.. kivasti =P
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Jees.. No kait sitä pitää vaan yrittää.

Tosiaan, vedin noi kaks street-kisaa (tais olla Foundation Flickfest ja Projects Picnic) niin aukes Monster Clubhouse ostettavaks. Tai niin ainakin luulisin, en sitä aiemmin oo huomannu olevan ostettavana. Maksaa ihan.. kivasti =P

Ööh ite oon vetäny kaikki street kisat? GvR vedetty kans.. ei oo ostettavana kun fun parkki :O
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ööh ite oon vetäny kaikki street kisat? GvR vedetty kans.. ei oo ostettavana kun fun parkki :O

Hmm.. En tietääkseni oo käynytkään siellä, en ainakaa muista käyneeni.. Mikähän täs nyt mättää. Ihan noita pro-tehtäviä, kisoja, yhden deathracen ja muutaman filmitehtävän vetäny.
 
Ylös Bottom