Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mulla on tossa nyt ongelmana että en löydä sitä padon läheistä poolia. Eli missä päin patoa on muka tyhjennettävä pooli?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Täällä edelleen tuskaillaan ton taustalevyn kanssa, varmaan alkaa olemaan lähemmäs neljä tuntia mitä olen sitä koittanut. Yhden ainoan kerran olen saanut handplantin siihen, mutta se laskeutui mukamas ohi siitä rampista ja kaatui. Eikä tietenkään peli laske sitä, jos kaatuu. Toi ramppi bugittaa aika pahasti tossa korin alla. Yks kolmesta yrityksestä tyssää siihen, että ukko jää laudasta kiinni rampin reunaan. Kuka hitto siellä suunnittelee näitä tehtäviä tai saati testaa tän pelin läpi ennen julkasua. Järjetön tehtävä jossa menee pelihalut kokonaan. Lähtee peli myyntiin, jos ei pian onnistu. Paha edetä careerissa, jos ei saa tätä tehtyä.

EDIT. Oioi meikä on pro, sain tehtyy sen. Heti luonas ku alkoi uhoomaan.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kuka hitto siellä suunnittelee näitä tehtäviä tai saati testaa tän pelin läpi ennen julkasua.

Tätä oon itekki miettiny muutamassa tehtävässä.. Suurin osa tehtävistä on kivoja, mutta osa on bugien/liian vähän testaamisen/kanssaskeittareiden takia takia raivostuttavan vaikeita.
Ja kisat on tosi mukavia, vähä helppoja vaan ollu tähän mennes.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ja mähän sanoin että se Handplant tehtävä on kusinen... :D

Tästä pelistä saa vähän väliä sellasen vaikutelman et on menny uusien temppujen/kävely toiminnon ja Hall Of Meat:in suunnittelu tehtävä suunnittelun edelle...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Misyä noita sponsoreita oiken saa? :) Jotain juttua niistä jo oli tässä pelissä, mutta en löytänyt mitään paikkaa mistä niitä voisi ottaa.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Noita sponsseja on tullu itekki mietittyy, että mistäs niitä saa. Vai tuleeko niitä sitä mukaa ku on vetäny peliä läpi?

Sitte replaytä editoidessa, kamerakuvakulmaa valitessa, on alhaalla Effects-boxi. Siinä lukee, että jos haluaa lisää kameravalintoja ja tallennustilaa niin pitäs ladata joku Filmer Pack. Mistäs tollasen Filmer Packin saa?

EDIT. Juustokahvi ehtikin jo kertoon sponsoreiden saamissalat.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Oiskohan toi Filmer Pack joku lisäosa, joka tulee ladattavaksi storeen?

Mites onkos porukat paljon onlinessa kisannu? Katoinkin nii olen tämän viikon Best Trick kilpaulussa top 3. :D Harmi vaan kun netin Death Racet lagaa. :(
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kylläpäs kutkuttaisi pelata, mutta oli pakko tilata halvemmalla ulkomailta, joten pelin saapumisessa kestää vielä tovi. Mielenkiintoiselta kaikki kuulostaa, mutta ilmeisesti pätsiä soisi tulevan pelille mitä nopeimmiten - tosin siinä saattaakin sitten kestää, kun mitä ikinä skate-tiimistä onkaan jäljellä muuttaa (olikos se nyt?) EA Canadan tiloihin.

Kymysys: Millä tavalla niitä omia custom grafiikoita löytää itse pelin puolella? Pitääkö ne etsiä hakusanalla tms. vai ovatko ne automaagisesti liitetty omaan profiiliin?

Itse olen tehnyt jo 4, eli maksimi määrän noita graffoja, jotka löytyy täältä http://skate.ea.com/graphicscreator...Name&searchField=werty&Search.x=21&Search.y=2
Kaikki on jaettavissa, että niitä voi käyttää kuka vain. Palaute on myös aina tervetullutta, kaikki noista ei kuitenkaan ole ihan täysin onnistunut :)

Viimeinen säätö: Max Payne, baby!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mikäs kikka tossa Pro tehtävässä on? Siinä missä pitää hypät poolissa hip to hip ja sit 8m grindi? Ei meinaa millään päästä.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Pumppaamalla vasemman puoleiselta poolilta oikealle ja kun sen olet suorittanut niin tee vaikka erikseen se grindi. Itsellänikin kesti todella kauan edes päästä se "hip to hip". :rolleyes:
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Misyä noita sponsoreita oiken saa? :) Jotain juttua niistä jo oli tässä pelissä, mutta en löytänyt mitään paikkaa mistä niitä voisi ottaa.

Lauta sponsorin saa sieltä puhelimen kautta painamalla kolmiota ja sieltä joku pick a pro. Trukki/rengas yms. sponsorit tulevat ajan myötä, kun ne tulevat pitäisi tulla jonkinlainen laatikko jossa on sponsseja ja sieltä sitten valitset jonkun sponssin.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kymysys: Millä tavalla niitä omia custom grafiikoita löytää itse pelin puolella? Pitääkö ne etsiä hakusanalla tms. vai ovatko ne automaagisesti liitetty omaan profiiliin?

Kun teet ukkoa valitset vaan custom paidan, dekin tai lippiksen niin ne sun omat grafiikat löytyy sieltä "add a graphic" listan pohjalta.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Lauta sponsorin saa sieltä puhelimen kautta painamalla kolmiota ja sieltä joku pick a pro. Trukki/rengas yms. sponsorit tulevat ajan myötä, kun ne tulevat pitäisi tulla jonkinlainen laatikko jossa on sponsseja ja sieltä sitten valitset jonkun sponssin.

Niinkuin kengätkin.

Ite oon nyt vähän jumissa ku en pääse Danny Wayn tehtävää jossa droppi katolta pooliin ja poolista toisen puolen parvekkeelle. Ei vaan mitenkään pääse parvekkeelle. Toinen jossa jumissa on s.k.a.t.e kostonia ja carrolia vastaan. Ei jessus, yrittäny varmaa 20 kertaa, saanu miken pois pelistä ja ericille neljä kirjainta. Ja sitte tippunu ite, siinä oli lähellä ettei ohjain lentäny seinään.

On kuitenki onneksi vielä muutakin pelattavaa, jotkut jamit ja racet. Ja s.k.a.t.et proita vastaan ja tiimivideot. Nyt tuli ostettavaksi myös Monster Clubhouse kun yhden kisan voitin. Mites tota rahankäyttöä on? Vaatteet, poolien tyhjennys + big black ja ostettavat alueet? Pitää ehkä vähän keräillä vielä rahaa ennenkun ostaa ton parkin. Taitaa olla nyt joku 370k.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Tuli sitten maistettua ensimmäisen kerran Tazeria pelissä... :D

Näin se toimii

Kuva siitä löytyy kun klikkaatte kuvia sieltä mun profiilista(mikä löytyy linkin takaa)...

Mulleki kävi tollei eilen ja kyllä ihmettelin eka et mitä kävi :D

E: Kävin kattoo ja se mun video oli saanu jopa 2 tähtee :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom