Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

On kuitenki onneksi vielä muutakin pelattavaa, jotkut jamit ja racet. Ja s.k.a.t.et proita vastaan ja tiimivideot. Nyt tuli ostettavaksi myös Monster Clubhouse kun yhden kisan voitin. Mites tota rahankäyttöä on? Vaatteet, poolien tyhjennys + big black ja ostettavat alueet? Pitää ehkä vähän keräillä vielä rahaa ennenkun ostaa ton parkin. Taitaa olla nyt joku 370k.

No etköhän hyvin mielin voi ostaa sen parkin, eihän esim. BB, reilien suojausten irrotus ja poolien tyhjennys oo kuin jotain sadoissa dollareissa? Ja Monster Clubhouse taitaa olla viimonen parkki ostettavaksi, jollei, niin kyllä sitä rahaa vielä tulee niitä tehtäviä tehdessä. Loppupuolen kisoistaki kun sai sen 20k-150k =P
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo voihan sen nyt ostaa. Pienen pelisession jälkeen rahaa onkin 750k :P Tuli voitettua kisa stadiumissa ja nyt on kaikki sponsoritkin hankittu. Nyt kun pääsisi läpi noi pari tehtävää joissa jumissa niin olis jees.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mulleki kävi tollei eilen ja kyllä ihmettelin eka et mitä kävi

E: Kävin kattoo ja se mun video oli saanu jopa 2 tähtee

Sain jo yön aikana toisen kerran kans tazerista. Hyppäsin katolta siviilin päälle(Hall of Meat tehtävä), ja kunhan pääsin takas katolle ja hyppäsin uudestaan alas, niin puolessa välissä tuli ruutuun "TAZED" ja ruutu negatiivi värisenä... :D

Ja näin sivu huomautuksena.

Pääsin Hall Of Meat tehtävät läpi tässä yön aikana. Enää on "Can You Spell Girl" tarina tehtävä(ja ties mitä sen jälkeen). Mut se tehtävä on ihan mahdoton päästä läpi. Ainoat mitä ne kaks ei "osaa" on triple flipit ja 540:set...

Käykääs muuten kattomas mun profiilista noita videoita mitä oon lisäilly sinne. Muutama aika maukas kolari... :D
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo noi S.K.A.T.E -tehtävät on kyllä ärsyttäviä... Mites muuten ton padon saa tyhjennettyä? Jonkin tehtävän kylkiäisenä?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Mullaki on ongelmana tuo ''Can You Spell GIRL'' tehtävä, Carrolin saan pois tripla flipeil mutta Kostonia en saa sitten millään pois...

Nyt kun olen voittanut San Van Slamin, ostanut fun trackin, monster clubhousen ja kaikki bonukset tehty niin mitä jää jäljelle modern war race ja can you spell girl rinnalla? Vai onko peli jo kenties läpi pieniltä osin?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Joo noi S.K.A.T.E -tehtävät on kyllä ärsyttäviä... Mites muuten ton padon saa tyhjennettyä? Jonkin tehtävän kylkiäisenä?

Ensimmäisen Death Race:n yhteydessä muistaakseni...

Mulla on ainakin pato tyhjä, mut silti pikku kartta näyttää et olis amme täynnä... Tiedä siitä sitten... :rolleyes:
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

No kiva, mulla jokanen death race vedettynä ja hyvin lotisee vesi viellä padolla... -_-
Toivottavasti ton nyt jotenki saa kuitenki tyhjäks.

Jepjep, toi S.K.A.T.E Carrollia ja Kostonia vastaan on ihan kiva... =P
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Padon sai tyhjäksi muistaakseni Trasherin kansikuva tehtävässä, jossa dropataan patoon.

Olipas kyllä pelin ehkä kivoimmat tehtävät kaksi viimeisintä kisaa. Varsinkin toiseksi viimeisen viimeinen osuus, Half-Pipe. Se oli siisti! Ja sit kisa stadiumilla.

Jotain vinkkejä tohon Danny Wayn tehtävään jossa droppi pooliin ja poolista parvekkeelle. Mitä vaan vinkkejä! Ja jos joku keksii millä kostonin saa tiputettua skatessa niin kertokoot.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Jotain vinkkejä tohon Danny Wayn tehtävään jossa droppi pooliin ja poolista parvekkeelle. Mitä vaan vinkkejä!

Itse tein niin että kun hyppäsin alas, pumppasin kovat vauhdit ja hyppäsin sen parvekkeen kaiteen päälle ja kaiteen päältä itse parvekkeelle. Easy shit! :)

Ja vinkkei Kostonin tiputtamiseen!
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Taas kaivattais apuja pro tehtävään. Siellä varastossa missä mitää tehdä se habdplant ja one foot air. Noi kaks onnistuu hyvin mutta miten ihmeessä saan niin paljon ilmaa että menee sinne ikkunoiden tasolle? En tajua :(
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Kaveri heitti toisella tuon tehtävän, (tuurilla) frontflippi raiteelle ja siitä vaan loikkas alas =P
Tai jos nyt puhutaan samasta tehtävästä siis.. zdx
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Taas kaivattais apuja pro tehtävään. Siellä varastossa missä mitää tehdä se habdplant ja one foot air. Noi kaks onnistuu hyvin mutta miten ihmeessä saan niin paljon ilmaa että menee sinne ikkunoiden tasolle? En tajua :(

Pumppaat vauhtia. Liipasimia pohjaan oikeissa kohissa. Niinku in reallife.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Taas kaivattais apuja pro tehtävään. Siellä varastossa missä mitää tehdä se habdplant ja one foot air. Noi kaks onnistuu hyvin mutta miten ihmeessä saan niin paljon ilmaa että menee sinne ikkunoiden tasolle? En tajua :(
Ei tohon muuta kai voi sanoa kuin että pumppaat aina kun tuut rampin kohdalle ja ponnistat aina viime hetkellä, niin se ainakin mulla meni. Muutaman yrityksen vei.
Ja jos oikein muistan, niin siellä kulmassa se ramppi on n metrin korkeempi ku muualla poolissa, joten siitä kohtaa kannattaa myös ottaa vauhtia.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Ei tohon muuta kai voi sanoa kuin että pumppaat aina kun tuut rampin kohdalle ja ponnistat aina viime hetkellä, niin se ainakin mulla meni. Muutaman yrityksen vei.
Ja jos oikein muistan, niin siellä kulmassa se ramppi on n metrin korkeempi ku muualla poolissa, joten siitä kohtaa kannattaa myös ottaa vauhtia.

Tässä kohta tunnin pumppailtu ja no affect at all! Tuntuu ettei oo toivookaan päästä niin korkeelle!
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Pumppaat jotenkin väärin, älä tee ollieta. Pumppaa vaan. Itellä meni iha helposti.
Mulla meni kans ekalla yrityksellä. Pumppausta kehiin L2 tai R2, ei mitään ollieta kannata enää siihen yrittää. Jossain tehtävässä / videossa neuvottiin pumppaamaan ramppiin mentäessä ja pois tultaessa. Itellä riitti, että pumppas aina ramppiin mentäessä. Aikarajat näissä tehtävissä laittaa välillä ärsyttämään, muistaakseni tässä oli myös sellanen joka lisää haastetta mukavasti.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

vasenta tattia ainaka ylös päin kun tulee kaareen ja päästää irti?

Kai olet tehnyt pumppauksen harjoitus tehtävän? Jos et ole niin saattaa auttaa mukavasti, tehtävä löytyy Slappyn parkista.

Miten *@£$/ voi siirtää tavaroita pienille korokkeille? Koitin n. tunnin siirtää yhtä vaivaista rantatuoli hyppyriä kolmosen portaita ylös vaikka millä eri taktiikoilla, vinkkejä?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3 Hype]

Aikarajat näissä tehtävissä laittaa välillä ärsyttämään, muistaakseni tässä oli myös sellanen joka lisää haastetta mukavasti.

Sama sama, en ymmärrä minkä takia niitä aikarajoja pitää sinne tunkea. Ei sillä kuvaajalla nyt niin kiire ole että vain minuutti olisi aikaa kuvata :confused:
 
Ylös Bottom