Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
sinappipipo sanoi:kai oot nähnyt almostin leffan? Haslam vetää bs reilin HÄNKKÄÄN ja flippaa ulos feikkiin (eli puolittainen fs flippi ulos) Samaisessa pätkässä tää partasuu mm bs lipslide flippi ulos ja suoraan reiliin fs boardslide ja ulos joku käsittämätön hardflipin tai fs flipin tapainen ynnä muuta aivan käsittämätöntä.
http://www.youtube.com/watch?v=gOu7udoqPZg
muutenkin chris haslamin ja daewon songin partit Almost round threessä aikalailla mullisti käsitystä siitä, mitä skeittilaudalla yleensä on mahdollista tehdä. Vähän samaan tyyliin, ku DC the movie ja danny wayn lumilautagappi nevadassa :S
Fool_ sanoi:Muistelin kyllä nähneeni jossain näitä hänkästä flippauksia, ko. leffaa en ole tosin nähnyt. Silti, kovin moni maailmassa ei varmaan vedä noita flippejä hänkistä. Oliko tässä leffassa flippi vedetty ihan että siinä oli poppia vai oliko se ns. muljautus? Mielestäni kuitenkin yksinkertaisempi skeittaus on hienomman näköistä kuin tällaiset tekniikkataituroinnit. Hyvä silti että skatessa on molemmat osa-alueet on tehty hyvin.
Käynnistät vaan demon uusikshenkari sanoi:Huhu, oli kyllä aika maukas demo. Vaikeemmat flipit on kyllä niin onnenkauppaa että ne onnistuu. Tuota ei ilmeisesti voi enää pelata kun tuli että demoaika loppu?
Ite oon vetäny tohon flippi bs nosebluntin mutta se stnan skate reel ei toimi :/Tautofonia sanoi:Jos jollain on skate.reelin kanssa ongelmia, tästä linkistä pääsee yhdistämään gamertaginsa EA-tunnukseen.
Tässä puolestaan oma pikku linjani. Ulostulosta tuli vähän liian överi, tavoitteena on pitää homma realistisena.
Ooks koittanu vaihtoehtoa "link existing persona"?sinappipipo sanoi:Ite oon vetäny tohon flippi bs nosebluntin mutta se stnan skate reel ei toimi :/
VOI VITTU MULLA ALKAA KEITTÄMÄÄN TÄN KANSSA. Klikkasin linkkiä ja laitoin sinne mun gamertagin. no nyt tää sitten valittaa, että mun tunnukset ei toimi. (sähköpostiosoite+salasana) -> teen uuden jonkun ihme memmber namen samalle sähköpostille ja se lähettää sähköpostia, että jee nyt mut on linkitetty sille ea accountille jonka just tein. Mutta milläs mä kirjaudun sisään? Kun yritän sähköpostilla, se kysyy jotain että minkä personan haluan oletukseksi ja antaa mahdollisuuden luoda uuden. Harmi vaan, ettei sivulla oo mitään keinoa valita kumpaakaan (joista kumpikaan ei oo mun gamertag) eikä luoda uutta. Mitään linkkejä ym ei ole.
Joo siis mä yritin sitä ekana mut ei toiminu sähköpostilla. Enivei, sain jotenkin linkitettyä sen mun sähköpostitunnuksen siihen jonka loin ja gamertag tuli munkilla messiin.Tautofonia sanoi:Ooks koittanu vaihtoehtoa "link existing persona"?
Tautofonia sanoi:sinappipipo, onko antaa linkkiä jolleki sivustolle, jolla ois kuvat kaikista grindeista? Helpottais, jos tietäis, miten lauta pitäs putkelle asettaa...
sinappipipo sanoi:Ite oon vaan kokeilemalla löytäny kaikki. (tosin kun tietää mitä yrittää löytää, niin se on varmaan helpompaa)
Periaatteessahan pelin fysiikkamoottorin ansiosta mikä tahansa perus grindi on mahdollinen. Eli etsii vaan erilaisia tapoja tulla reilin päälle. Bluntslidet on varmaan hankalinta "löytää", eli en usko että niiden jälkeen on enää paljoa etsimistä. No feebleä mä en oo ainakaan kovin usein saanut tehtyä, mutta se on sama kun smith mutta etu trukki menee reilin yli eikä jää samalle puolelle lähestymissuuntaan nähden.
Jos jossain tony hawkeissa on joskus ollut jotain hurricaneja tai muita härötemppuja niin ne on joko mahdottomia tai variaatioita perustempuista. (tässä tapauksessa feeblestä) Jolloin peli tunnistaa ne esim. bs 180 feeblenä
sinappipipo sanoi:dodii sain skatereelinkin toimimaan
http://skate.share.ea.com/profiles/2987/posts/28980.aspx
tehkää perässä
Painat oikeen tatin puoliväliin ylös tai alasextreme_02 sanoi:Miten tehää manuaalit? Pari kertaa tullut vahingossa...
mikka sanoi:Painat oikeen tatin puoliväliin ylös tai alas
sinappipipo sanoi:dodii sain skatereelinkin toimimaan
http://skate.share.ea.com/profiles/2987/posts/28980.aspx
tehkää perässä
Joo siis mä yritin sitä ekana mut ei toiminu sähköpostilla. Enivei, sain jotenkin linkitettyä sen mun sähköpostitunnuksen siihen jonka loin ja gamertag tuli munkilla messiin.
Buu, mulla meni kokonainen demojakso ton hinkkaamisessa Puolustaudun sillä että mulla meni smuutimmin :ASDaIIu sanoi:tehtiin perässä, eikä kyllä vaikeaa ollu
http://skate.share.ea.com/profiles/3012/posts/30203.aspx