Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

Huhu, oli kyllä aika maukas demo. Vaikeemmat flipit on kyllä niin onnenkauppaa että ne onnistuu. Tuota ei ilmeisesti voi enää pelata kun tuli että demoaika loppu?

sinappipipo sanoi:
kai oot nähnyt almostin leffan? Haslam vetää bs reilin HÄNKKÄÄN ja flippaa ulos feikkiin (eli puolittainen fs flippi ulos) Samaisessa pätkässä tää partasuu mm bs lipslide flippi ulos ja suoraan reiliin fs boardslide ja ulos joku käsittämätön hardflipin tai fs flipin tapainen ynnä muuta aivan käsittämätöntä.

http://www.youtube.com/watch?v=gOu7udoqPZg

muutenkin chris haslamin ja daewon songin partit Almost round threessä aikalailla mullisti käsitystä siitä, mitä skeittilaudalla yleensä on mahdollista tehdä. Vähän samaan tyyliin, ku DC the movie ja danny wayn lumilautagappi nevadassa :S

Muistelin kyllä nähneeni jossain näitä hänkästä flippauksia, ko. leffaa en ole tosin nähnyt. Silti, kovin moni maailmassa ei varmaan vedä noita flippejä hänkistä. Oliko tässä leffassa flippi vedetty ihan että siinä oli poppia vai oliko se ns. muljautus? :D Mielestäni kuitenkin yksinkertaisempi skeittaus on hienomman näköistä kuin tällaiset tekniikkataituroinnit. Hyvä silti että skatessa on molemmat osa-alueet on tehty hyvin.

Fool_ sanoi:
Muistelin kyllä nähneeni jossain näitä hänkästä flippauksia, ko. leffaa en ole tosin nähnyt. Silti, kovin moni maailmassa ei varmaan vedä noita flippejä hänkistä. Oliko tässä leffassa flippi vedetty ihan että siinä oli poppia vai oliko se ns. muljautus? :D Mielestäni kuitenkin yksinkertaisempi skeittaus on hienomman näköistä kuin tällaiset tekniikkataituroinnit. Hyvä silti että skatessa on molemmat osa-alueet on tehty hyvin.

No pahahan siitä reilin päältä on enää popata :D

Mutta joo ei ihan joka jätkän trikkejä noi flip-grind-flipit. Kuitenkin mahdollisia. Haslamista nyt kertoo jotain sekin, että tossa pätkässä se vetää one foot reilin (en muista kummalta puolelta) johonkin loivaan hänkkään.

henkari sanoi:
Huhu, oli kyllä aika maukas demo. Vaikeemmat flipit on kyllä niin onnenkauppaa että ne onnistuu. Tuota ei ilmeisesti voi enää pelata kun tuli että demoaika loppu?
Käynnistät vaan demon uusiks :D

Jos jollain on skate.reelin kanssa ongelmia, tästä linkistä pääsee yhdistämään gamertaginsa EA-tunnukseen.

Tässä puolestaan oma pikku linjani. Ulostulosta tuli vähän liian överi, tavoitteena on pitää homma realistisena.

Tautofonia sanoi:
Jos jollain on skate.reelin kanssa ongelmia, tästä linkistä pääsee yhdistämään gamertaginsa EA-tunnukseen.

Tässä puolestaan oma pikku linjani. Ulostulosta tuli vähän liian överi, tavoitteena on pitää homma realistisena.
Ite oon vetäny tohon flippi bs nosebluntin mutta se stnan skate reel ei toimi :/

Viimeksi muokannut moderaattori:

sinappipipo sanoi:
Ite oon vetäny tohon flippi bs nosebluntin mutta se stnan skate reel ei toimi :/

VOI VITTU MULLA ALKAA KEITTÄMÄÄN TÄN KANSSA. Klikkasin linkkiä ja laitoin sinne mun gamertagin. no nyt tää sitten valittaa, että mun tunnukset ei toimi. (sähköpostiosoite+salasana) -> teen uuden jonkun ihme memmber namen samalle sähköpostille ja se lähettää sähköpostia, että jee nyt mut on linkitetty sille ea accountille jonka just tein. Mutta milläs mä kirjaudun sisään? Kun yritän sähköpostilla, se kysyy jotain että minkä personan haluan oletukseksi ja antaa mahdollisuuden luoda uuden. Harmi vaan, ettei sivulla oo mitään keinoa valita kumpaakaan (joista kumpikaan ei oo mun gamertag) eikä luoda uutta. Mitään linkkejä ym ei ole.
Ooks koittanu vaihtoehtoa "link existing persona"?

sinappipipo, onko antaa linkkiä jolleki sivustolle, jolla ois kuvat kaikista grindeista? Helpottais, jos tietäis, miten lauta pitäs putkelle asettaa...

Tautofonia sanoi:
sinappipipo, onko antaa linkkiä jolleki sivustolle, jolla ois kuvat kaikista grindeista? Helpottais, jos tietäis, miten lauta pitäs putkelle asettaa...

Ite oon vaan kokeilemalla löytäny kaikki. (tosin kun tietää mitä yrittää löytää, niin se on varmaan helpompaa)

Periaatteessahan pelin fysiikkamoottorin ansiosta mikä tahansa perus grindi on mahdollinen. Eli etsii vaan erilaisia tapoja tulla reilin päälle. Bluntslidet on varmaan hankalinta "löytää", eli en usko että niiden jälkeen on enää paljoa etsimistä. No feebleä mä en oo ainakaan kovin usein saanut tehtyä, mutta se on sama kun smith mutta etu trukki menee reilin yli eikä jää samalle puolelle lähestymissuuntaan nähden.

Jos jossain tony hawkeissa on joskus ollut jotain hurricaneja tai muita härötemppuja niin ne on joko mahdottomia tai variaatioita perustempuista. (tässä tapauksessa feeblestä) Jolloin peli tunnistaa ne esim. bs 180 feeblenä

sinappipipo sanoi:
Ite oon vaan kokeilemalla löytäny kaikki. (tosin kun tietää mitä yrittää löytää, niin se on varmaan helpompaa)

Periaatteessahan pelin fysiikkamoottorin ansiosta mikä tahansa perus grindi on mahdollinen. Eli etsii vaan erilaisia tapoja tulla reilin päälle. Bluntslidet on varmaan hankalinta "löytää", eli en usko että niiden jälkeen on enää paljoa etsimistä. No feebleä mä en oo ainakaan kovin usein saanut tehtyä, mutta se on sama kun smith mutta etu trukki menee reilin yli eikä jää samalle puolelle lähestymissuuntaan nähden.

Jos jossain tony hawkeissa on joskus ollut jotain hurricaneja tai muita härötemppuja niin ne on joko mahdottomia tai variaatioita perustempuista. (tässä tapauksessa feeblestä) Jolloin peli tunnistaa ne esim. bs 180 feeblenä

Lähinnä mietin sitä, että olisi ollut graafiset esitykset laudan asennosta grindin aikana. Ei-skeittaavalle on aluksi hieman hankala ymmärtää, miten Smith eroaa 5-0:sta. Youtube tietysti auttaa, sieltähän noita pätkiä löytää. Bluntit reiliin on vielä toistaiseksi mahdottomuus, kaikki muu tulee pienen taistelun jälkeen. Lisää treeniähän se vaan vaatii. :)

aIIu sanoi:
Buu, mulla meni kokonainen demojakso ton hinkkaamisessa :D Puolustaudun sillä että mulla meni smuutimmin :ASD

Nyt työn alla pitkiin manupädeihin nollietre nosemanual nollieflippi gapin yli nosemanual ja nollie bs flippi ulos

vaikuttaa vaan ikävän mahdottomalta saada tuo flippi nosemanual siitä gapistä. voi olla et joutuu vaihtaa nollie poppariin.

Nyt olis työn alla saada flipistä manuaali, ei meinaa millään mennä. Kerran vahingossa sen sain. Tässä pelissä on kyllä siisti että on haastetta ja noita temppuja joutuu oikeesti hiomaan ja keskittymään niiden tekoon. Tästä tulee kyllä jotain aivan mahtavaa! Demon perusteella jo menee mun all-time top 5:seen.

Ylös Bottom