Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

pelimies sanoi:
Demon perusteella siirtyy kyllä hankintaosastoon välittömästi. Hakkaa Project 8:n mennen tullen.

Uskomaton toi fiilis, hieman kuvakulma alussa hämäs mutta todella hienolta vaikuttaa!
Samaa mieltä, pelin realistinen ote iskee.
 
Vastaus: Skate

Tässä on kyllä kivaa kun saa jonkin hienon tempun menemään. Ja siinä poolissa skeittaaminen on perhanan hauskaa. :)
 
Vastaus: Skate

mortsu sanoi:
Miten siinä saa kunnon vauhdit? :o

Pumppaamalla. Eli meet kyyryy ku kaari lähenee ja sitten ylös, ja taas kun kaari lähenee niin kyyristyt jne. Vaikea selittää, mutta toivottavasti tajusit. :)
 
Vastaus: Skate

Aluksi ei demo oikein innostanut, mutta heti kun oppi manuaalit ja kontrollit alkoivat jäädä päähän, alkoi olemaan aivan perhanan hauskaa ja koukuttavaa.
 
Vastaus: Skate

On kyl uskomatonta miten demo voi koukuttaa näin paljon, bioshockia ehdin pelata 2 tuntia ennenkuin latasin tän. Sen jälkeen en oo bioshockia pelannut vaan tätä. Pakkohankinta kyllä, ja luulen että livessä tätä on vielä mukavampi pelata. Ainoa mistä pitää valittaa ja sekin johtuu omista peukuista ettei noi vaikeimmat flipit lähde vieläkään säännöllisesti vaikka kuinka oon reenannut, aina se perkeleen pop shovit joko tavallisena tai 360:nä:mad:
 
Vastaus: Skate

Calimero sanoi:
On kyl uskomatonta miten demo voi koukuttaa näin paljon, bioshockia ehdin pelata 2 tuntia ennenkuin latasin tän. Sen jälkeen en oo bioshockia pelannut vaan tätä. Pakkohankinta kyllä, ja luulen että livessä tätä on vielä mukavampi pelata. Ainoa mistä pitää valittaa ja sekin johtuu omista peukuista ettei noi vaikeimmat flipit lähde vieläkään säännöllisesti vaikka kuinka oon reenannut, aina se perkeleen pop shovit joko tavallisena tai 360:nä:mad:

Mulla menee muuten aika nappiin, mutta haardeista tulee aina kolmekuuskythaadeja.

Ja kyllä bioshock vei multa kokonaan skaten hakkaamisen pariksi päivää, mutta tein äsken comebackin, kun bioshock tuli hoidettua (tällä erää)

Kiitokset muuten tautofonialle linkistä

http://skate.share.ea.com/profiles/2987/posts/52600.aspx
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Miksi ihmeessä noissa videoissa poljetaan aina mongoa (takajalka laudalla ja etujalka polkee)? Näyttää kamalalta :mad:
 
Vastaus: Skate

nakkihuuli sanoi:
Miksi ihmeessä noissa videoissa poljetaan aina mongoa (takajalka laudalla ja etujalka polkee)? Näyttää kamalalta :mad:
Ei aina muista kiinnittää huomiota. Itse yritän kyllä silloin puskea takajalalla, kun kuvaan jotain, koska onhan se pirun törkeän näköistä muuten.

Itsehän en oikeassa elämässä puske mongona edes kun rullaan switchinä
:D

http://skate.share.ea.com/profiles/2987/posts/57372.aspx Uskomaton fysiikkamoottori työssään ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

nakkihuuli sanoi:
Miksi ihmeessä noissa videoissa poljetaan aina mongoa (takajalka laudalla ja etujalka polkee)? Näyttää kamalalta :mad:

Johtuu ainakin itsellä siitä, että duo demon jantteri on goofy ja täten puskee mongona A-napista. Ei sitä aina muista vaihdella sitä polkunappia, joten mennään sitten mongona.
 
Vastaus: Skate

Mikähän mahtaa olla vikana kun en pysty demoa lataamaan? latauksessa oli 2 tuntia niin oli ladannu 1% :(
 
Vastaus: Skate

Montas eri demoa sul on ladattu? Jos niitä on tosi monta, niin kantsii käydä poistaa muutama ja sit kokeilla uudelleen lataa Skate demo. Itel ku muisti vähän vähis, niin ei ala lataa uutta demoa ennen kun poistan vanhoja. Jos sul syy joku muu, niin en osaa neuvoa.
 
Vastaus: Skate

[FIN]Scorpion sanoi:
Montas eri demoa sul on ladattu? Jos niitä on tosi monta, niin kantsii käydä poistaa muutama ja sit kokeilla uudelleen lataa Skate demo. Itel ku muisti vähän vähis, niin ei ala lataa uutta demoa ennen kun poistan vanhoja. Jos sul syy joku muu, niin en osaa neuvoa.
Ei mul oo niitä montaa. Kokeilin ladata jotain toistakin demoa niin ei tuo suostu niitä lataamaan. :o
 
Ylös Bottom