Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

mikka sanoi:
Tosta ei oikeen nää menikö puhtaasti. Näytti vähän että ois takarenkaat osunut :D Mutta jos sait, niin onnittelut. Ihan helveti vaikee toi nosemanu nollieflip nosemanual. se ei jostain syystä suostu valmistautumaan siihen nosemanualiin ennen, ku flippi on kätsätty ja sitten onkin jo liian myöhäistä.

EDIT: oon muuten aika varma, että se on mahdoton koska testasin sitä flätillä usempaan kertaan silleen, että manutin kunnes tuli se hidastus (uuden manual ennätyksen johdosta) ja sitten yritin sitä. aina hipasee renkaat maahan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Ensimmäisen peli kerran jälkeen olin vähän pettynnyt. Nyt kun olen taas pelannut pari kertaa niin johan peli alkaa maittaa! Varsinkin tuon replay jutun takia. Temputkin alkavat mennä kohdalleen. Loistava peli! Millos pelin julkaisu on? (älkää vaan sanoko että Halo3 aikoihin)
 
Vastaus: Skate

Toi ohjaussysteemi on kyllä aivan tajuttoman toimiva. Niin pirun yksinkertainen, mutta silti niin haastava. On hienoa, että uudet temput opetellaan, eikä saada palkinnoksi jostain 330020000 pisteen kombosta.

Tänään on tullut jauhettua juurikin noita kahta keltaista kurbia. Noseblunttia on tullut opeteltua ja kyllä siihen jonkinlainen tatsi alkaa olemaan. Tämän lisäksi olen harjoitellut kaarissa pumppaamista. Päälle kuuden metrin taitaa olla korkein pomppu, jonka olen saanut siellä poolin syvässä päässä. Saisi olla kunnon vertti tuossa demossakin :)

Syyskuun kahdettakymmenettä odotellessa...
 
Vastaus: Skate

T4iZuuni sanoi:
Ensimmäisen peli kerran jälkeen olin vähän pettynnyt. Nyt kun olen taas pelannut pari kertaa niin johan peli alkaa maittaa! Varsinkin tuon replay jutun takia. Temputkin alkavat mennä kohdalleen. Loistava peli! Millos pelin julkaisu on? (älkää vaan sanoko että Halo3 aikoihin)

Noin viikko ennen Haloa käsittäkseni. :p
 
Vastaus: Skate

sinappipipo sanoi:
Ootko yrittäny/ onnistunut tekemään nosemanual-nollieflip nosemanualia ilman mitään korkeuseroja. pakko saada tietää onko se edes mahdollista :D

Hmm, voi olla että en o vielä ees kokeillut, pitääkin alkaa testailemaan nyt :P
 
Vastaus: Skate

sinappipipo sanoi:
Ootko yrittäny/ onnistunut tekemään nosemanual-nollieflip nosemanualia ilman mitään korkeuseroja. pakko saada tietää onko se edes mahdollista :D

E: sama heelillä on muuten ihan helppo vetää. kummallista...
Teetkö nosemanualista flippejä suoraan alas vetämällä vai yläasennon kautta?
 
Vastaus: Skate

Nyt on tullut tahkottua demoa jos jonkin verran ja on pakko todeta, että näin huikeita kicksejä skeittipelistä en ole saanut sitten Tony Hawk Pro Skaterin (nimenomaan ensimmäisen). Realistinen fiilis sopii yllättävän hyvin ja on mukavaa vastapainoa Hawkien "nykyiselle" painovoimaa ja luonnonlakeja vastustavalle tatsille. Saattaa hyvinkin mennä hankintaan.
 
Vastaus: Skate

sinappipipo sanoi:
Tosta ei oikeen nää menikö puhtaasti. Näytti vähän että ois takarenkaat osunut :D Mutta jos sait, niin onnittelut. Ihan helveti vaikee toi nosemanu nollieflip nosemanual. se ei jostain syystä suostu valmistautumaan siihen nosemanualiin ennen, ku flippi on kätsätty ja sitten onkin jo liian myöhäistä.

EDIT: oon muuten aika varma, että se on mahdoton koska testasin sitä flätillä usempaan kertaan silleen, että manutin kunnes tuli se hidastus (uuden manual ennätyksen johdosta) ja sitten yritin sitä. aina hipasee renkaat maahan.

http://skate.share.ea.com/profiles/2996/posts/32352.aspx
 
Vastaus: Skate

Huoh, en millään pääse katsastamaan omia tuotoksiani. Olen rekisteröitynyt ja skaten sivu tunnistaa minut, mutta aina kun yritän mennä katsomaan omia videoitani, niin ohjaudun sisäänkirjautumiseen vaikka olen jo kirjautunut.

Osaisiko joku avittaa?
 
Vastaus: Skate

Tullu pelailtua tätä demoa jo enemmän kuin Tony Hawk's Project 8:a joka löytyy hyllystä :p
Jotain tän suuntasta olen toivonut C64:n Skate or Die / 720º ajoista lähtien. Loistavan rentoa puuhaa rullailla ympäriinsä ja heittää välillä jotain temppuja. Ehdottomasti ostoslistalla.

Mulle tulee tästä mieleen koulun teknisen työn tunnit jossa väännettiin joka pojalle pleksistä "sormiskeitit" ja niillä sitten tehtiin kaikenlaisia temppuja :o
 
Vastaus: Skate

pm83 sanoi:
Huoh, en millään pääse katsastamaan omia tuotoksiani. Olen rekisteröitynyt ja skaten sivu tunnistaa minut, mutta aina kun yritän mennä katsomaan omia videoitani, niin ohjaudun sisäänkirjautumiseen vaikka olen jo kirjautunut.

Osaisiko joku avittaa?

Tautofonia sanoi:
Jos jollain on skate.reelin kanssa ongelmia, tästä linkistä pääsee yhdistämään gamertaginsa EA-tunnukseen.

Ite sain ton toimiin silleen, että loin tonne uuden tunnuksen tota kautta, eli kirjotin tohon gamertagin ja tein tunnukset.

sen jälkeen

kirjauduin skaten pääsivulla sisään SÄHKÖPOSTIOSOITETTA käyttäen. klikkasin loggauksen jälkeen sitä mun sähköpostiosoitetta oikeessa yläreunassa ja valitsin pudotusvalikosta my acount ja sieltä personas TMS. ,sekä linkitin juuri tagmanin linkin kautta luomani tunnuksen joka on siis ea classic screen name. Gamertag tuli automaagisesti tämän mukana.
 
Vastaus: Skate

peippo sanoi:
Jotain tän suuntasta olen toivonut C64:n Skate or Die / 720º ajoista lähtien.

Oli muuten kunkku peli aikoinaan tuo Skate or Die. Muistan kun broidi osti tuon alkuperäisenä ja pelailtiin sitä innoissamme. Oi niitä aikoja. :rolleyes:
 
Vastaus: Skate

Loisto peliltä kyllä vaikuttaa, vaikka skeitti peleistä aiemmin en ole välittänyt.
Lajin seuraaminenkin rajoittuu aikananaan Moontv:llä tulleisiin ohjelmiin,siksi varmaan kaipaisi jotain missä noi kaikki trikit ois selitetty kuvien kera, koska eihän maalainen tajua kaikkea "flipfrontsideback360nose180" juttuja :D
 
Vastaus: Skate

Demon perusteella siirtyy kyllä hankintaosastoon välittömästi. Hakkaa Project 8:n mennen tullen.

Uskomaton toi fiilis, hieman kuvakulma alussa hämäs mutta todella hienolta vaikuttaa!
 
Ylös Bottom