Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

Vastaus: Skate

Bluntslidessa siirretään koko lauta grindattavan esteen yli niin, että vain joko nose tai tail jää reilin/kurbin ulkopuolelle kuten tässä kuvassa.

Itse olen havainnut, että kun lähtee samalla tavalla liikkeelle kuin nose/tailslidessa, mutta hyppää vähän pidemmälle, saa silloin tällöin bluntin tai nosebluntin aikaan. sinappipipo voinee selittää tarkemmin. ;)
 
Vastaus: Skate

Mielenkiinnosta täytyy kysyä, että miten on ns. oikeille skeittareille iskenyt tämä demo, ja onko yhtään IRL-kokemukset auttaneet temppujen teossa? Esimerkiksi pumppaushan on rullalautalijoille ihan perusjuttuja ja tuossakin pelissä sitä tarvitaan. Olettaisin, että onnistuu jutut paremmin, kun ymmärtää miten lauta ja lautailija toimivat harmoniassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

On kyllä kolahtanut toden teolla, kaatumisissa on pieni realistisuuden häivähdys, eikä enää ole niitä kamalia räsynukkeja kuten toni haukassa.
Sekä kuvakulma on aivan loistava, sillä temput näyttävät aidommilta ja hienommilta sekä grindeistä on helpompi vääntää komboa kun näkee mihin lauta taipuu.

Ainut mikä itseä harmittaa on se, että monimutkasia flippejä ei meinaa saada millään aikaiseksi. Joskus vahingossa saattaa onnistua.
Kyllä kokoversio on poistettava kaupasta kunhan se ilmestyy :)
 
Vastaus: Skate

Joo-o.. Täytyy sanoa että hyvä on demo. Vaikkei eivät skeittipelit ikinä ole kolahtaneet niin tämä on suht mukavaa ajanvietettä. Itse en tosin juuri keskity erikoisiin temppuihin, vaan pyörittelen sinisellä "rampilla" koko ajan valtavia pistehirmusettejä.

Pitääpä tässä samalla muistuttaa kaikkia, että kun kerää 20 0,5l:n Coca-Cola-pullon koodikorkkia, saa esim. tämän tai pari muuta EA:n uutuspeliä puoleen hintaan.
Eli käytännössä todella kätevä homma:
1) Kirjaat ylös Coca-Colan Suomi-saitille 19 koodia [yhden saa rekisteröityessä] ja ostat pelin
2) Tadaa! Olet juuri saanut Skaten hinnalla itse pelin lisäksi 30 litraa Kokista! ;)
 
Vastaus: Skate

Joblo sanoi:
Joo-o.. Täytyy sanoa että hyvä on demo. Vaikkei eivät skeittipelit ikinä ole kolahtaneet niin tämä on suht mukavaa ajanvietettä. Itse en tosin juuri keskity erikoisiin temppuihin, vaan pyörittelen sinisellä "rampilla" koko ajan valtavia pistehirmusettejä.

Pitääpä tässä samalla muistuttaa kaikkia, että kun kerää 20 0,5l:n Coca-Cola-pullon koodikorkkia, saa esim. tämän tai pari muuta EA:n uutuspeliä puoleen hintaan.
Eli käytännössä todella kätevä homma:
1) Kirjaat ylös Coca-Colan Suomi-saitille 19 koodia [yhden saa rekisteröityessä] ja ostat pelin
2) Tadaa! Olet juuri saanut Skaten hinnalla itse pelin lisäksi 30 litraa Kokista! ;)

En oikein ymmärrä lasku tapaasi sillä tuostahan tulee vain 10 litraa limua. Jos taas tarkoitit 1,5L limukka pulloja silloin 30 litraa olisi ollut oikein.

Ettei mene ihan offtopicicsi täytyy sanoa, että demokin on helvetin koukuttava. Olen pelannut sitä enemmän kuin useita kokoversio pelejäni.
 
Vastaus: Skate

Ja jos vielä haluaa lisää viilata pilkkua, niin tuosta saa 9,5l Coca-Colaa jos käyttää sen rekisteröinnin yhteydessä saadun pisteen.
Demon perusteella ehdottomasti käyn ratsaamassa duunipaikan limuautomaattien pullonkorkit ja hommaan pelin. :p
 
Vastaus: Skate

Keys to the City kuulostaa pelottavalta. Toivottavasti uusia alueita saa lautailtavaksi jotenkin järkevästi, eikä tyyliin "grindaa koko naapuruston puhelinlinjoja pitkin kytkimelle ja tee nimenomaan Eggplant, eikä mitään muuta temppua, sen päällä".
 
Vastaus: Skate

werty sanoi:
Mielenkiinnosta täytyy kysyä, että miten on ns. oikeille skeittareille iskenyt tämä demo, ja onko yhtään IRL-kokemukset auttaneet temppujen teossa? Esimerkiksi pumppaushan on rullalautalijoille ihan perusjuttuja ja tuossakin pelissä sitä tarvitaan. Olettaisin, että onnistuu jutut paremmin, kun ymmärtää miten lauta ja lautailija toimivat harmoniassa :)

Minuun ainakin on iskenyt oikein kunnolla. Kyllähän ne temput saattaa olla hieman helpompi tehdä kun tietää esim. miten kickflip oikeasti potkaistaan, niin automaattisesti tulee tattiakin käännettyä samalla tavalla. :)

Ja tietysti "oikeat skeittarit" saattavat saada enemmän irti spoteista kuin ne jotka eivät oikeasti skeittaa.
 
Vastaus: Skate

Miniskedeily auttaa huomattavasti pelin pelaamista :p
 
Vastaus: Skate

Tautofonia sanoi:
Saako sormiskeittejä enää mistään?

Tech deck lautoja en tiedä. Jostain lelukaupastahan sen ostin. Onhan noita jokusen verran itelläni kun ala-asteella harrastelin niillä temppuilua :p

Vinnie: Noita en suisittele. Tietysti saahan noista varaosia, mutta muuten itse lauta on yleensä heikkolaatuisia. Kokemusta on.
 
Vastaus: Skate

werty sanoi:
Mielenkiinnosta täytyy kysyä, että miten on ns. oikeille skeittareille iskenyt tämä demo, ja onko yhtään IRL-kokemukset auttaneet temppujen teossa? Esimerkiksi pumppaushan on rullalautalijoille ihan perusjuttuja ja tuossakin pelissä sitä tarvitaan. Olettaisin, että onnistuu jutut paremmin, kun ymmärtää miten lauta ja lautailija toimivat harmoniassa :)
Suomen ainoan skeittilehden eli HangUpin tuorein numero sisälsi muutaman sivun jutun SKATEsta ja kyllähän sitä kehuttiin:

"Jos demosta on jo näin fiiliksissä, SKATE ei varmasti jätä kylmäksi. Pari päivää koeajon jälkeen tuli hillittömät virtuaaliskeittifiilikset ja sormet syyhysivät ohjainta. Se on hyvä merkki. Ei tule ensi talvena tylsää."
 
Vastaus: Skate

Päähajoo kohta. Ei millään jaksaisi enää venaa tätä peliä. Tänäänkin tullu tahkottua demoa 5h ja demossa se vittumaista, että pitää se typerä tutoriaali vetää joka kerta.

Kävi myös hauska bugi tuossa pelissä. Yritin hypätä korkean ledgen päälle grindaamaan, jolloin skeittaaja meni vaaka tasoon ja liukui ledgen selällään. Löysin myös bugaavaan seinän jossa pystyy tekemään coffinin seinää pitkin. Uppasin sen videonkin skate reeliin, mutta alkoi vituttamaan kun rekkaus sun muut paskat eivät tahtoneet onnistua.
 
Vastaus: Skate

Tautofonia sanoi:
Keys to the City kuulostaa pelottavalta. Toivottavasti uusia alueita saa lautailtavaksi jotenkin järkevästi, eikä tyyliin "grindaa koko naapuruston puhelinlinjoja pitkin kytkimelle ja tee nimenomaan Eggplant, eikä mitään muuta temppua, sen päällä".

Sit tän pelin nimi olis Tony Hawk.:cool: Onneks ton tapaset jutut ei onnistu täs pelis.

Eka alotetaan tuolta skeittipuistosta ja hankitaan vähän mainetta ja sit tulee sponssorit ja pääsee kaupungille skedee ja sit ku päässy lehden kanteen nii aukee x-games. Pari mäkilasku kisaa välis.
 
Vastaus: Skate

[FIN]Scorpion sanoi:
Sit tän pelin nimi olis Tony Hawk.:cool: Onneks ton tapaset jutut ei onnistu täs pelis.

Eka alotetaan tuolta skeittipuistosta ja hankitaan vähän mainetta ja sit tulee sponssorit ja pääsee kaupungille skedee ja sit ku päässy lehden kanteen nii aukee x-games. Pari mäkilasku kisaa välis.
On mielenkiintoista nähdä, miten tää oikeesti tapahtuu. Ei oo kovin uskottavaa, et yhden nollie varial heelflip to noseblunt to kickflip 180 outin jälkeen yhtäkkiä portit aukee.
 
Vastaus: Skate

Tautofonia sanoi:
On mielenkiintoista nähdä, miten tää oikeesti tapahtuu. Ei oo kovin uskottavaa, et yhden nollie varial heelflip to noseblunt to kickflip 180 outin jälkeen yhtäkkiä portit aukee.

No tietty jos tekisit ton tosielämässä, niin "portit" ois ollu auki jo kauan sitten :D
 
Vastaus: Skate

IGN antoi 360-versiolle 9.0 ja PS3-versiolle 8.8.

Miinusta tuli molempien versioiden osalta liptrickien (handplantit) ja flatland-temppujen puutteesta. PS3-version frameraten kanssa oli jotain häikkää, ja sahalaitoja oli kuulemma enemmän.

Käväisen itse EA:lla tiistaina testailemassa peliä, previkka tulossa varmaan joskus tiistain ja julkaisun välissä. :D

Surullisempana uutisena, molempien versioiden julkaisupäivä on siirtynyt. 360-versio on näillä näkymin kaupoissa 11.10. ja PS3-versio viikkoa myöhemmin.
 
Ylös Bottom