Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

Vastaus: Skate

Olikohan et meet sinne skede liikkeeseen ja sit siel oleskeluhuonees voit katella sponssoreita tai kait ku painat select nii jostain sieltä ylhäältä tais löytyy joku vaihtoehto mis pystyt selaa sponssoreita samas ku voit kattoo niitä lehtiin saamia kuvia.
 
Vastaus: Skate

Onko muillakin tämmönen ongelma, vai onko pelilevyssä jotain vikaa?

Eli kun shoppailen kaupassa, niin ensinnäkin kun valitsen merkin niin kestää melko kauan että siihen tulee ne vaatteet. Sitten se lataa niitä suunnilleen yhden pariin sekuntiin, ja aina kun painan preview niin voi mennä jopa 20 sekuntia ennen kuin se lataa sen vaatteen tyypin päälle! Muutenkin peli tuntuu lataavan vähän koko ajan...
 
Vastaus: Skate

Onko muillakin tämmönen ongelma, vai onko pelilevyssä jotain vikaa?

Eli kun shoppailen kaupassa, niin ensinnäkin kun valitsen merkin niin kestää melko kauan että siihen tulee ne vaatteet. Sitten se lataa niitä suunnilleen yhden pariin sekuntiin, ja aina kun painan preview niin voi mennä jopa 20 sekuntia ennen kuin se lataa sen vaatteen tyypin päälle! Muutenkin peli tuntuu lataavan vähän koko ajan...

No ei ihan 20 sekuntia missään vaiheessa mene, mutta kyllähän se noita vaatteidenvaihtoja aina miettii. Pari-kolme sekuntia menee aina kun valitsen uuden vaatteen että se ilmestyy päälle ja samoin menee hetki ennen kuin vaatteet ilmestyy sinne valikkoon oikealle.
 
Vastaus: Skate

Onko muillakin tämmönen ongelma, vai onko pelilevyssä jotain vikaa?

Eli kun shoppailen kaupassa, niin ensinnäkin kun valitsen merkin niin kestää melko kauan että siihen tulee ne vaatteet. Sitten se lataa niitä suunnilleen yhden pariin sekuntiin, ja aina kun painan preview niin voi mennä jopa 20 sekuntia ennen kuin se lataa sen vaatteen tyypin päälle! Muutenkin peli tuntuu lataavan vähän koko ajan...

Samanlaisia ongelmia on ilmennyt mullakin viime aikoina. Ärsyttää kun ei saa uusia Ipatheja jalkaan.
 
Vastaus: Skate

Ja taas tämän pelin kanssa on "ongelmia":

Olen nyt siinä kohdassa kun olen PJ:n kartanolla, ja tyyppi pitäisi "vakuuttaa". No, tehtävänä on hypätä "FS-50" ja sitten "FS-tail" tohon penkille. Ensinnäkin, olisi siistiä jos pelaajalle kerrottaisiin mitä eroa on FS:llä ja BS:llä. Okei, ehkä oon melko ulkona skeittaamisesta, mutta ei se estänyt THPS-sarjasta nauttimista. Tässä tuntuu että menee koko ajan sormi suuhun. Olen tuota puolisen tuntia yrittänyt ja katsoa trick bookistakin apua mutta ei. Ja eteenpäin ei pääse ennen kuin tuon on suorittanut.

Kyllä lähtee välittömästi läpipeluun jälkeen vaihtoon. Ei ole mun peli, vaikka demon ja alun perusteella siltä tuntuikin. Jotkut haasteet selitetään todella huonosti, ja monien temppujen tekotapa muistuttaa aivan liikaa toisiaan. Yhteenkin haasteeseen piti netistä kattoa mitä siinä pitää tehdä, guidessa sanottiin että kyseisessä challengessa on moni jäänyt raapimaan päätään. Erityisen rasittavaa on se, että semmosia minimaalisia kadunkivetyksiä tai portaita ei voi kavuta, huipputaitava skeittaaja kun ei osaa ottaa lautaa kainaloon.
 
Vastaus: Skate

Ja taas tämän pelin kanssa on "ongelmia":

Olen nyt siinä kohdassa kun olen PJ:n kartanolla, ja tyyppi pitäisi "vakuuttaa". No, tehtävänä on hypätä "FS-50" ja sitten "FS-tail" tohon penkille. Ensinnäkin, olisi siistiä jos pelaajalle kerrottaisiin mitä eroa on FS:llä ja BS:llä. Okei, ehkä oon melko ulkona skeittaamisesta, mutta ei se estänyt THPS-sarjasta nauttimista. Tässä tuntuu että menee koko ajan sormi suuhun. Olen tuota puolisen tuntia yrittänyt ja katsoa trick bookistakin apua mutta ei. Ja eteenpäin ei pääse ennen kuin tuon on suorittanut.

Kyllä lähtee välittömästi läpipeluun jälkeen vaihtoon. Ei ole mun peli, vaikka demon ja alun perusteella siltä tuntuikin. Jotkut haasteet selitetään todella huonosti, ja monien temppujen tekotapa muistuttaa aivan liikaa toisiaan. Yhteenkin haasteeseen piti netistä kattoa mitä siinä pitää tehdä, guidessa sanottiin että kyseisessä challengessa on moni jäänyt raapimaan päätään. Erityisen rasittavaa on se, että semmosia minimaalisia kadunkivetyksiä tai portaita ei voi kavuta, huipputaitava skeittaaja kun ei osaa ottaa lautaa kainaloon.

Fs grindit ja slidet vedetään reilille varpaiden puolelta, eli reguna vedettäessä reilin vasemmalta puolelta. Kantapään puolelta tehdyt grindit ja slidet on sitte bs. ;)
 
Vastaus: Skate

Joo tänx, tämä selvisi jo netistä. :D Ja vihdoin myös tuo onnistui. Meikäläiseltä vaan meinaa tuo kärsivällisyys loppua kun samaa penkkiä pitää tuntitolkulla jauhaa. :rolleyes:

Semmonen piti vielä kysästä, että aukeavatko nuo kaikki paikat vain pelaamalla peli läpi? Vai pitääkö tehdä jotain ylimääräsiä challengeja tsjp?
 
Vastaus: Skate

Joo tänx, tämä selvisi jo netistä. :D Ja vihdoin myös tuo onnistui. Meikäläiseltä vaan meinaa tuo kärsivällisyys loppua kun samaa penkkiä pitää tuntitolkulla jauhaa. :rolleyes:

Semmonen piti vielä kysästä, että aukeavatko nuo kaikki paikat vain pelaamalla peli läpi? Vai pitääkö tehdä jotain ylimääräsiä challengeja tsjp?


Kyllä ne aukee pelaamalla. ;)
 
Vastaus: Skate

Mulla on nyt pieni ongelma tämän pelin kanssa. Eli kuinka saa valita kumman tempun tekee noista tempuista joita on samalla näppäimelle laitettu. Esim. triple kickflip ja pelkkä kickflip on saman tattiyhdistelmän takana. Tästä on tullut oikein ongelma, kun siinä yhdessä pro-tehtävässä pitäis nollie 360 flip tehdä siihen porraskaiteelle, mutta sehän tehdään samallalailla kuin olikohan nyt varial kickflip tms. En saa millään tehtyä tuota nollie 360 flippiä edes kun ilman tuota tehtävää kokeilen tasaisella maalla.
 
Vastaus: Skate

Mulla on nyt pieni ongelma tämän pelin kanssa. Eli kuinka saa valita kumman tempun tekee noista tempuista joita on samalla näppäimelle laitettu. Esim. triple kickflip ja pelkkä kickflip on saman tattiyhdistelmän takana. Tästä on tullut oikein ongelma, kun siinä yhdessä pro-tehtävässä pitäis nollie 360 flip tehdä siihen porraskaiteelle, mutta sehän tehdään samallalailla kuin olikohan nyt varial kickflip tms. En saa millään tehtyä tuota nollie 360 flippiä edes kun ilman tuota tehtävää kokeilen tasaisella maalla.
Samaa olen miettinyt itsekin. Olisikohan että jos pitää sitä tattia kauemmin siihen tiettyyn suuntaan niin tulee triple/quadflip?

Itselläni vielä 2 kysymystä:

1. Tuo Fanboy saavutus. Tuleeko se siitä, jos voittaa ne kaikki pro:t siinä S.K.A.T.E -kisassa, joka on sinisellä merkitty sinne kartan melko alareunaan?

2. Mitä ovat milestonesit elikkäs virstanpylväät? Yritin tehdä kaikki temput että saisin tricster-saavutuksen, mutta sillä hetkellä kun tein viimesen tempun niin aukes tuo 50% milestoneista suoritettu eli "Halfway there"? Trickster-saavutusta ei näy eikä kuulu vaikka kaikki temput on tehtynä. Bugi?
 
Vastaus: Skate

Mulla on nyt pieni ongelma tämän pelin kanssa. Eli kuinka saa valita kumman tempun tekee noista tempuista joita on samalla näppäimelle laitettu. Esim. triple kickflip ja pelkkä kickflip on saman tattiyhdistelmän takana. Tästä on tullut oikein ongelma, kun siinä yhdessä pro-tehtävässä pitäis nollie 360 flip tehdä siihen porraskaiteelle, mutta sehän tehdään samallalailla kuin olikohan nyt varial kickflip tms. En saa millään tehtyä tuota nollie 360 flippiä edes kun ilman tuota tehtävää kokeilen tasaisella maalla.

Mitään temppua ei periaatteessa tehdä samalla tavalla kuin jotain toista. Jos olet switch-asennossa eli "väärinpäin" laudalla, se voi vaikuttaa siltä. Jossain tässä ketjussa oli se temppukartta, katso siitä, miten nollie tre flip nykäistään, ja pidä huoli, että olet oikeinpäin.
 
Vastaus: Skate

1. Tuo Fanboy saavutus. Tuleeko se siitä, jos voittaa ne kaikki pro:t siinä S.K.A.T.E -kisassa, joka on sinisellä merkitty sinne kartan melko alareunaan?

Mulle tuli se siitä kun vedin Rob & Big tehtävän (360 Flip to FS Crooked).
Vedä ne Skatet ja muita tehtäviä hetki niin aukee sekin.
 
Vastaus: Skate

Saakos siitä mitään achievementtiä, kun voittaa sieltä yhdestä paikasta kaikki hemmot siinä SKATE:ssa?

Pelin menin eilen läpi, ja hauskaa sinänsä, sillä en vielä hallitse edes kunnolla koko touhua, mutta pääsin silti läpi. Harmittaa kun ei achievementit bugittaneet, sillä en jaksa alkaa nettipeliä vinssaamaan :/ Tuohon tosiaan aluksi tuli päivitys, liekkö se "auttanut" asiaa...
 
Vastaus: Skate

Noniin, nyt pääsin itsekin "läpi". G-scorea taisin saada 365. Pitää tuota vielä jonkun aikaa pelata, mutta sitten lähtenee vaihtoon. Ihan hyvä peli kyllä. :)
 
Ylös Bottom