Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM League NHL 10 -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Powerful
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Nojoo, syy tuohon kiireyteen on yksikertaisesti se, että nämä pelit tulevat joskus pelattua, eikä kestä puolta vuotta. x Hammetille pahoittelut, mutta näin parhaimmaksi kun et ole vajaassa viikossa saanut yhtään peliä pelattua.

No sitä olisi voinut liven kautta laittaa ensin ns. varoitusviestin. Ja nuo harrastukset veivät tuossa viikolla sen verran aikaa ettei ollut energiaa/aikaa pelailla aiemmin.
Ja edelliseen viestiini viitaten, lauantaina kävin vilkaisemassa saisiko pelejä niin ei ollut muita paikalla. Sitten sunnuntaina olikin ko. homma tapahtunut ilman ennakkovaroitusta.
Mutta omalta osaltani tapaus loppuunkäsitelty ja onnea kaikille muille liigapelaajille peleihin.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mm tänään tuli pelattua peliä jossa olin johdolla 1-2 ja peliaikaa jäljellä 20sek niin eiköhän EAn serveri kadu osaltani :D Mutta itse asiaan. Olis tarjolla Jani Hurme, kokonaisuus 85 jos jotain kiinnostaa. Vaihhdossa mieluiten hyvää pakkia/hyökkääjää hyvillä kokonaisuudilla.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Vihtori69 ja Olkku keräävät varoitukset. Seuraavaksi ei enää varoiteta, vaan pihalle suoraan.

Myös aktiivisuutta voisi nostaa Funloonie ja hoikkeli.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Eikö tää rupea nyt menemään vähän naurettavaksi ton aktiivisuuden kanssa!
Eilen illalla ku pelailin nii ei ollu ku yks mun lisäks ja vedettiin puuttuva matsi.
Mulla ei ole mahdollisuutta pelata ku illalla ku on poika nukkumassa ja päivän muut hommat tehty pois alta...
Et jos muut pystyvät olemaan päivät pitkät livessä niin onnea niille.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Eikö tää rupea nyt menemään vähän naurettavaksi ton aktiivisuuden kanssa!
Eilen illalla ku pelailin nii ei ollu ku yks mun lisäks ja vedettiin puuttuva matsi.
Mulla ei ole mahdollisuutta pelata ku illalla ku on poika nukkumassa ja päivän muut hommat tehty pois alta...
Et jos muut pystyvät olemaan päivät pitkät livessä niin onnea niille.

Joo, no sinulla ei nyt oikeastaan mitään hirveää hoppua ole, eikä Funlooniella, mutta päätinpä vain mainita. ;)

PS: Kerkeätkö nyt tulemaan pelaamaan?
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jep jep meikäläinen jätti liigan elikä TPS olis vapaana. Ei vaan jaksa kattoa noita bugiranne maaleja. Äsken pelasin 2 peliä joissa vastustaja teki 6 maalia ja 3 niistä oli juuri noita helvetin rannepaskoja.

Mielummin pelailen noita ranked pelejä. Paljon leppoisampi meininki. ;)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Täytyy kanssa vähän purnata/ihmetellä että mikä hemmetti siinä on että niitä "paska" maaleja pitää väkisin vääntää, mä ainaki pelaan sen takia että se on hauskaa ajanvietettä ja ei haittaa vaikka häviäis jos on ollu hyvät pelit. Sit tulee tollanen vastaan ja se syö kyllä aika rankasti sitä fiilistä. Mun mielestä noi vois mennä samaan liigaan ruotsalaisten kanssa ja pitäkööt siellä hauskaa keskenään! ps. taisin äsken pelata samaa vastustajaa vastaan ku olkku ja sama meno jatku.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jaahas, voisipa taas vaihteeksi jokusen matsin pelailla.. Ihan hyviä pelejä on ollut suurin osa. Aivan uskomattomalla tuurilla on hpk kaatunut pariin kertaan. Ja tosiaan ei täällä kaivata noita rannevemputusmaaleja, eikä pelkkää takatolpan one-timeria, pelaamisen nimenomaan kuuluu olla hauskaa, eikä mitään mekaanista suorittamista..
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Kuka noita bugimaaleja oikein teki? Kaveri laitetaan kyllä vastuuseen asiasta.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

mitä niistä heti aletaa itkemään jos joku on matsis tehny sellasia... tuntuu et vähä joka jamppa vetelee vähäväliä niitä
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Joo no noit bugirannarin näkösii veivauksia on kyllä tullu vastaan, mutta laukoi väärään kulmaan niin annoin asian olla vaikka kyllä se vähän kismitti katsoa sitä veivaamista vaikka yhtään ei verkonperukoille mennytkään.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Täytyy oikein hehkuttaa, eilen oli todella hyvät väännöt funky mixin kanssa. Oli ilo pelata ja tuli sentään toisesta voittokin. Lisää näitä...
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Hienoa, kaikki ovat saaneet jo pelattua nuo 5 peliä, joten voidaan hieman aikaistaa tuota 10-pelin deadlinea ja laittaa 15-pelin deadline:

10-PELIN DEADLINE 7.4.2010 KLO 22
15-PELIN DEADLINE 14.4.2010 KLO 22


TPS JA ILVES ON AVOINNA, JOS AIOT TULLA TOIVOTTAVASTI OLET MYÖS AKTIIVINEN!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Joo sain kommenttia asiasta kyseiseltä henkilöltä itseltään ja hänen mukaan mitään bugimaaleja ei oltu tehty. Toivottavasti näin sitten on ja liigaa päästään jatkamaan hyvässä hengessä!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

KANNATTAISIKO SOPIA "PELIAJAT"?

- Mielestäni kannattaisi, että onnistuisi pelaamaan kaikki nuo viimeisetkin pelit. Itse ehdotan aikoja arkipävinä: klo 14-16 ja klo 18-21 ja viikonloppuina: klo 13-16 ja klo 18-22.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Kalpa olisi tänään (4.4.2010) haastettavissa ainakin klo 21:00-01:00. Mahdollisesti jo aiemminkin online, joten nyt iltavirkut otetaanpas puuttuvat pelit alta pois.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Meikäläinen ilmoittautuu vielä mukaan tps:llä. Tänään ainakin illalla 20 eteenpäin olen tavoitettavissa!

gamertag MIKIMI
 
Ylös Bottom