Vastaus: Smackdown vs RAW
Spoilaa, mutta en pistä tageihin, kun tätä näyttää lukevan vain aktiivisesti WWE:tä seuraavat. Jos et kuitenkaan seuraa niin älä lue alla olevaa.
Raw:ssa ei ole ollut kahta vyötä samaan aikaan, vaan tuo Jerichon kiistatonmestaruus sijoittuu aikaan, jolloin Raw ja SD eivät olleet erillisiä brändejä. Siksipä esim. HHH voittaessaan Royal Rumblen paini sekä Raw:ssa että SD:ssä ja Jericho mestarina edusti molempia showeja.
Tämän hetken WWE-champion vyön arvo minun silmissäni on aivan pohjamudissa. Cena saa Raw:ssa aikaa samalta paikalta, missä normaalisti mid-carderit saavat ja kaikki suuri jätetään HHH:lle ja Batulle. Itseasiassa HHH on taas jättänyt Batun varjoonsa. Katsokaapa esim. Raw:n Roster Draft kuvaa. Siinä on aivan edessä ja keskellä HHH, vähän taempana Batu ja loput siellä takana sitten. Miksikö? Helppoa jos sattuu olemaan naimisissa pomon tyttären kanssa. Syvältähän se on. Jos HHH vie mestaruuden TAAS HiaC:ssa niin kyllä ottaa pattiin ja rankasti. Tosin, silloin voisi SummerSlamissä järjestää HHH vs. Cena matsin Winner takes all -periaatteella, jonka idea taas haisisi pahalle. Jos nyt kävisi niin, että Y2J veisi tittelin Cenalta ja haastaisi Batun SS:ssä niin se kuulostaisi huomattavasti paremmalta tai jopa 6-man elimination match tai Fatal Four-way, jossa olisi mukana HHH, Batu, Cena ja ne muutamat muut kuten Y2J, Christian ja ehkä lisäksi vielä Kane tai joku muu täytteeksi.
Mietin tässä sitä, että milloinkahan Edge käyttää mestaruusmahdollisuutensa. Todella haljua jos hänestä tehdään mestari.
Ja sitten vielä SD:n mestaruus, joka on suuri kysymys. Minulla on asiasta kaksi teoriaa. Joko Undertaker vie mestaruuden, jonka jälkeen hänet haastaa Orton ja feudi alkaa. Voi toki myös olla, että Orton sekaantuu matsiin vieden UT:n mestaruusmahikset ja feudi lähtee käyntiin siitä ilman mitään vöitä tai panoksia. Toinen teoriani asiaan oli se, että ensi torstaina voittaja ei selviä, vaan itse matsi viedään seuraavaan PPV:n.