Auttelin kaveria vuoden vaihteessa muutaman illan ja innostuin sen jälkeen mennä kokeilemaan jos saisi edettyä amurissa.
Helmikuussa olisi tullut neljä vuotta siitä kun siellä viimeksi olin ja lopulta luovutin silkasta vitutuksesta.
No nyt sain raketin laukaistua eikä aikaakaan mennyt kuin 31 tuntia.
Tuo siis sen jälkeen kun silloin viimeksi olin avannut kaikki neljä aluetta sekä kaikki tallit ja crafting paikat ja melkein kaikki varastot joten nyt tartti vaan tehdä niitä tehtäviä ja korjata muutamat sillat ja poistaa kivivyöry tukkimasta tietä joten tuon ajan sais varmaan tuplata.
Tuolla oli kyllä aivan typerää suunnittelua ja mä tiedän, että kyseessä on vaan peli, mutta voisiko hommat olla edes hitusen uskottavampia.
Esim sitä rakettia varten haetaan kärry ja sitä sitten raahataan lähinnä raa'alla voimalla pitkin mutkaista ja mäkistä metsätietä ja yli kivien joten sen kärryn renkaat on usein irti maasta ja perä kohti taivasta.
Sitten kun kunnostetaan laitos jossa käsitellään raketinpolttoainetta niin siellä näyttää tältä.
Ei sitten yhtään enempää ole vielä saatu tuota romua joka paikkaan ja tietenkin nuo kaikki puiset aidat ja laatikot ja muut spawnaa takaisin jos menet käymään toisella alueella ja välillä ne tietenkin tarttuu autoon kiinni.
Mitä pidemmälle tuon kunnostus etenee niin sitä pidemmälle noita romu kujia pitää ajaa ja onnea koittaa peruuttaa tuollainen kärry pois sieltä.
Mä vaan tuhosin sen ja hain uuden.
Noita isoja kontteja ei voi myöskään siirtää mitenkään vaikka toisit järeän nosturin paikalle.
Eilen päätin kuitenkin ostaa year 2 ja 3 paketit kun ne oli tarjouksessa ja videoiden perusteella mikään ei ole sellaista paskaa mitä amur.
Päätin ekana mennä skandinaviaan ja se oli kyllä raikas tuulahdus sillä siellä ei ole mitään supermutaa tai lunta ja mä sain tutkittua molemmat kartat läpi yar 87:lla.
Lisäksi maisemat on kivoja kun kerrankin joka paikka ei ole täynnä jotain ränsistynyttä taloa vaan ihan ehjiä taloja, leirintäalueita ja muuta vastaavaa.