Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kun et huomaa pm jonka sinulle lähetin niin toivottavasti edes tämän...Eli viitsitkö laittaa sen koodin jonka sait kuolleelta minulle? sen pitäisi toimia 3 kertaa:)

Se on annettu jo eteenpäin aineki kerran, kokeilen huomen jos se toimii nii annan sulle.
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Etkö voi laittaa nyt ku on kauhee hinku päästä pelaa :))
Jos sä käytät sitä minä ja joku kaveris ni hyvin toimii jos kerta kolmelle voi jakaa
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

jeeps unohin seurailla tätä kun menin pelailee, mut tosiaan joo kahelle ekalle pistin koodin menee ja jos toinen on jo sen sharettanu jollekki niin enää ei toimi

edit. ja ensimmäiset ketkä pisti pm oli moolle ja buff
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

No laita privana mulle ni kokeilen ees :s pliis :)))
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisiko jollakukulla antaa sitä koodia, jotta pääsisin pelamaan, olisin todella kiitollinen.

Minulla on tällä hetkellä vain yksi peli Ps3:lla ja olisi mukavaa päästä pelamaan toista peliä sillä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Onko kenelläkään vielä nuita koodeja jäljellä? :confused:
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitokset koodista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

iCayn ja jpsepp voivat lopettaa spämmäämisen ketjuun. Tiedustelunne on jo moneen kertaan huomioitu.

Muillekin tiedoksi: koodeja ei tarvitse jatkuvasti kinuta itselleen. Yksi kerta riittää hyvin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mäkin haluaisin päästä testaamaan onko ostamisen arvoinen peli. Kiitos
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

moro. En tiedä minkälaisen palopuheen pitäisin että olisi kiinnostava ja sellainen pyyntö joka huomataan mut olisin tosiaan todella iloinen ja onnellinen ja hyvillä mielin jos joltain koodin vielä saisi.
Koodi ei missään tapauksessa menisi hukkaan sillä pelaan nettiräiskintöjä päivittäin (cod4,bf:bc,warhawk yms).eli peli aikaa kertyy viikossa sen verran että emäntä katsoo ps3:sta melkoisen vinoon. :) eli olisin siis todella todella kiitollinen koodista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eli yksi foorumilainen antaa playstation. com sivustolla koodin näiden kysymyksien oikein vastanneelle. Koodin voi sharettaa eli toimii 3 kertaa:

1: What was the call-sign of the Iron Brotherhood member you have to extract in the 2nd missions of SOCOM 1?
2: What is the name of the character Specter in SOCOM 3?
3: What gun is the M14 in SOCOM 1 and 2?
4: In BUD/s training, what is the name for the Boat Crew consisting of the shortest students of the class?

Jos joku osaa vastata, niin vastauksia tulemaan -> saat koodin.
Jos haluat itse laitaa vastauksen niin -> minä saan koodin myös (voi käyttää 3 kertaa)

linkki

Edit: Kiire, koska eka saa koodin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Joo elikkäs olisin todella kiitollinen jos koodin saisin. Tullu ootettuu socomii ku kuuta nousevaa ja noh mitäs tässä nyt enää selittämään :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tälläkin suunnalla koodi olisi tarpeen, ei tekisi yhtään pahaa kokeilla socomia välillä muutenkin kuin psp:llä :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Laitoin Sumulle Privaatti viestiä...
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Joku ystävällinen vois koodin tännekkin heittää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

kiitokset mr.beachille vielä näin julkisestikin koodista. Privana taisin kiitellä jo pariin otteeseen. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joku meikäläiselle antaisi koodin, olisin erittäin kiitollinen :)
 
Ylös Bottom