Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Wiggers sanoi:
Kieltämättä varmasti ikäviä uutisia niille, jotka eivät pitäneet Socom3:sta ja osaavat lukea, millainen peli kyseessä yhden minuutinmittaisen trailerin perusteella.
Juu niinpä :(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No totta puhuen; odotan tätä uutta aivan yhtä paljon kuin odotin aikaisempiakin osia. Itse asiassa odotan tätä paljon enemmän. Ja, eihän huonoa Socomia olekkaan, on vain ylisuuria odotuksia..? ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Foxi sanoi:
No totta puhuen; odotan tätä uutta aivan yhtä paljon kuin odotin aikaisempiakin osia. Itse asiassa odotan tätä paljon enemmän. Ja, eihän huonoa Socomia olekkaan, on vain ylisuuria odotuksia..? ;)
On odotuksia että joskus tulee sokomi joka on parempi ko neljä vuotta sitte julkastu lagaava ja buginen S2. Näyttää siltä, että odotus jatkuu...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Vinnie sanoi:
Et sitte halunnu ottaa kantaa mun viestiin joka oli vastaus tohon väitteeseen?

Tai toisaalta, jos joku tyytyy siihen että uudet pelit on huonompia ko vanhat nii mikäs siinä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
On odotuksia että joskus tulee sokomi joka on parempi ko neljä vuotta sitte julkastu lagaava ja buginen S2. Näyttää siltä, että odotus jatkuu...

kerkesin painaa lähetä-nappulaa liian nopeasti, joten nyt vedetään vasta-argumentti kehiin tähän.

SOCOM CONFRONTANTION on selvästi samalainen rahastus / välikauden peli,
kuten SOCOM U.S. Navy Seals Combined Assaultkin.

miksi muuten peliä kehittelisi muu porukka kuin Zipper Interactive?

Zipper painaa luultavasti töitä oikean SOCOM 4 kimpussa, tämä nyt virallistettu socom on
pahimpaan next-gen socomin nälkään tulossa oleva alkupala, ei suinkaan se pääruoka.

uskokaa pois, kohta jostain tihkuu tietoa zipperin virallisesta socom-projektista,
herrat hiovat selvästi uutta pelimoottoriaan, graafista ulkoasua, tarinaa, verkkopeliä..

ei tuleva leuanloksauttaja socom ole vain storesta ladattava peli, tai vaikka tämäkin tulisi blu-raylla, siitäkin huolimatta tämä on vain äkkiä hutaistu alkupala, ei kaikkea hyvää kerralla. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

XShava sanoi:
Tai yksinkertaisesti jonkin muun projektin kimpussa.

Äksä tuli ja pudotti minut pilvilinnastani. :D

perehdyimpä tarkemmin Zipperin tilanteeseen ja silmille pomppasi moinen
Jim Bosler sanoi:
this project is described by the developer in job listings as "a large-scale multiplayer game"
32 pelaajan nettipeli ei oikein kuulostaisi large-scalelta,eli socom se ei taidakkaan olla.

lähteenä zipperin omien sivujen nyyssi osio, pienellä kaivelulla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mitäs te nyt sille Zipperille huudatte ja paskotte niskaan...mun käsittääkseni tällä ei oo oikein mitään tekemistä Zipperin kanssa...joka on kyllä mainittu kai aikasemmin...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
On odotuksia että joskus tulee sokomi joka on parempi ko neljä vuotta sitte julkastu lagaava ja buginen S2. Näyttää siltä, että odotus jatkuu...

Jätkä on kyl helvetin hyvä tekemään johtopäätöksiä yhden onnettoman pikku videopätkän perusteella.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ShotcowS sanoi:
Jätkä on kyl helvetin hyvä tekemään johtopäätöksiä yhden onnettoman pikku videopätkän perusteella.
Jos siinä on 32 ukkoa sotimassa nii se on jo pelkästään sen perusteella aivan eri peli kuin S2.

Saa nähdä. Veikkaan että jos Socom nelonen ois kehitteillä siitä ois mainittu tuonki projektin ohessa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tää on lainaus Gamespy:n preview:stä:"Using a similar over-the-shoulder camera style to that seen in Gears of War and Rainbow Six:Vegas the play mechanics looked just as appealing. Does this mean that Confrontation is borrowing heavily from these other games?"

Toi kuulostaa kyl aika pelottavalta. Mä en kyl pitäs noin radikaalista uudistuksesta. Kamera juttuja ei minusta tulisi muuttaa yhtään. :(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Aika nopealla kehitysajalla mennään.. jopa alle vuoden.

Kyseessä tuskin on täysihintainen peli edes kaupoissa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tukka märkänä täällä kaahailtu netin saitit läpi tämän pelin tiimoilta.

Liikkeellä lähdetään viidellä kartalla, joiden kaikkien maantieteellinen osoite on Pohjois-Afrikka. Aluksi ei nähdä ajoneuvoja lainkaan, mutta niitä saattaa tulla myöhemmissä päivityksissä, kuten myös kenttiä muualta maailmasta.

Lyhyt kehitysaika kyllä kielii ehkä siitä, että tässä tarjotaan nyt alkuun aika pelkistettyä alustaa ja se varsinainen sisältö kerätään sieltä Storen puolelta ajan kanssa. Jos hinnoittelu on kohdallaan, eikä kaikesta mahdollisesta rahasteta niin sopii kyllä.

Makuja on monia, mutta ainakin osa uudistuksista ovat mieleen. Kuvakulma vähän säikäytti grawimaisella lähestymistavalla, mutta eiköhän senkin voi sulattaa jos muuten on onnistuttu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nisupulla sanoi:
Kuvakulma vähän säikäytti grawimaisella lähestymistavalla, mutta eiköhän senkin voi sulattaa jos muuten on onnistuttu.
Itse en kyllä sulata. Vois vaihtaa samantien pelin nimeä. Huomaa et Zipperi poistui (toistaiseksi) niin peliä ruvetaan muuttamaan urakalla. Ilmeisesti on ajateltu et Vegas&GRAW ovat myyneet hyvin ja kriitikot pitäneet, niin ruvetaanpas ottaa niistä peleistä tiettyjä elementtejä. Jyrkkä EI tolle kuvakulma hommalle. Ei kuulu Socomiin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ShotcowS sanoi:
Itse en kyllä sulata. Vois vaihtaa samantien pelin nimeä. Huomaa et Zipperi poistui (toistaiseksi) niin peliä ruvetaan muuttamaan urakalla. Ilmeisesti on ajateltu et Vegas&GRAW ovat myyneet hyvin ja kriitikot pitäneet, niin ruvetaanpas ottaa niistä peleistä tiettyjä elementtejä. Jyrkkä EI tolle kuvakulma hommalle. Ei kuulu Socomiin.

Jep. Socomin vahvuus on juuri ollut tämä kolmannesta persoonasta ohjattava pikku-ukkeli, jota on voinut todella nopealla tahdilla käskyttää. GRAWin ja muiden olan takaa kuvattujen ongelmana on ollut sitten näiden avujen puuttuminen. Hitaampi pelitempo, joka on kostautunut varsinkin lähitaistelutilanteissa. Sen verran vähän tuossa näytettiin itse pelikuvaa, ettei sitä nyt vielä ehkä kannata grawiksi mennä haukkumaan? Kahtellaan :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tosiaan, aika hitaasti näytti nuo ukot liikkuvan. Toivottavasti ei kovin paljon realismiin päin mennä. Ite tykkään enemmän tommosesta run&gun meiningistä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ShotcowS sanoi:
Itse en kyllä sulata. Vois vaihtaa samantien pelin nimeä. Huomaa et Zipperi poistui (toistaiseksi) niin peliä ruvetaan muuttamaan urakalla. Ilmeisesti on ajateltu et Vegas&GRAW ovat myyneet hyvin ja kriitikot pitäneet, niin ruvetaanpas ottaa niistä peleistä tiettyjä elementtejä. Jyrkkä EI tolle kuvakulma hommalle. Ei kuulu Socomiin.
Olen samaa mieltä, mutta mielelläni silti pelaisin Crossroadsia paremmilla graffoilla ja (toivottavasti) sujuvammalla verkkopelillä.

Heh, näkyi tuossa videossa olevan 99 rakettia singossa...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Tosiaan, aika hitaasti näytti nuo ukot liikkuvan. Toivottavasti ei kovin paljon realismiin päin mennä. Ite tykkään enemmän tommosesta run&gun meiningistä.
Minusta kyllä näytti, että melkeinpä kaikilla oli sinko selässä ja ainakin S3:ssahan se hidastaa ukkelia aika reippaasti.
 
Ylös Bottom