Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

samuel6 sanoi:
Näin minäkin arvelin. Miksi Zipper olisi luovuttanut Socom-sarjan jollekkin toiselle pelitalolle. Nyt Philolla ja Zd:llä on toivoa pienemmän mittakaavan räiskinnästä. Uskon kyl kuitenkin että Socom 4 sisältää myös VÄHINTÄÄN 32-pelaajan moninpelin. Ihan positiivista on kuitenkin tämän "välipalan" ilmestyminenkin. Helpottaa pahin "next-gen" Socom nälkä. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ShotcowS sanoi:
Näin minäkin arvelin. Miksi Zipper olisi luovuttanut Socom-sarjan jollekkin toiselle pelitalolle. Nyt Philolla ja Zd:llä on toivoa pienemmän mittakaavan räiskinnästä. Uskon kyl kuitenkin että Socom 4 sisältää myös VÄHINTÄÄN 32-pelaajan moninpelin. Ihan positiivista on kuitenkin tämän "välipalan" ilmestyminenkin. Helpottaa pahin "next-gen" Socom nälkä. :D
Eiköhän sitä SUNilla ole ihan samalla tavalla jengiä ketkä pitää S2:sta. Aivan niinkuin meillä on jengiä jotka pitää s3:sta. Älä muokkaa parin jannun mielipidettä koko klaanin mielipiteeksi, jos klaanissa on yli 30 jäsentä, k? :eek:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pibe sanoi:
Eiköhän sitä SUNilla ole ihan samalla tavalla jengiä ketkä pitää S2:sta. Aivan niinkuin meillä on jengiä jotka pitää s3:sta. Älä muokkaa parin jannun mielipidettä koko klaanin mielipiteeksi, jos klaanissa on yli 30 jäsentä, k? :eek:
Noo, Pibsukka. En minä tosissani tarkota et kaikki teil inhoaisi Socom 3:sta (suurinosa :D )... oot sinäkin sanonut et Socom 3 on ihan hyvä peli, mut pidät kuitenkin kakkosta vähintään minimaalisesti parempana. En kuitenkaan tiedä yhtään Zd:n jäsentä jolla olisi jotain positiivista sanottavaa ko. pelistä (paitsi sinut). Mut laitoin vaan ton Zd:n tohon virne naamalla ja pilke silmäkulmassa kun tiesin et joku siitä älähtää, kuhan kiusasin ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Socom3 oli paska verrattuna kahteen aikasempaan sukkaan, mutta muuten ihan ok peli.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Kyllähän socom 3:n ensimmäisistä pelikuvistakin jo näki että kyseessä on aivan järkyttävän huono peli. Miksei nyt?
Vau! Ihan muutamasta kuvasta päättelet kaiken? Teetkö kaikki muutkin ratkaisut ja päätökset elämässäsi vain kuvia katselemalla? Se taito olisikin kätevä oppia.
Minua naurattaa tuo teidän itku SOCOMeista. Kakkosta, kun pelaili, niin jätkät huutaa ja itkee, että kuinka paska peli se on. "Mä meen pelaamaan ykköstä, kyl se oli parempi!" tätä kuuli usein. No, sitten odotettiin SOCOM3:sta ja mitä tapahtuu? Samat saakelin jannut huutaa ja itkee taas! "Tää on ihan paska peli, mennään pelaamaan Sukka kakkosta, se on sentäs ainoo ja oikea SOCOM!".
Sorry, mutta tuo on todella säälittävää!
Mikäli peli on noin huono (ja sinähän pystyit päättelemään sen muutamasta kuvasta), niin ei siitä kannata määräänsä enempää parkua. Okei, et odota peliä, selvä, anna olla (Sama muuten Tzukkarillekin)! Sitten vielä vinkkinä, että Socom-finland foorumi on mielestäni paljon parempi paikka tuolle kitkuamiselle.
Jos se peli on jo nyt noin paska, niin tee asialle jotakin! Se ei parane sillä, että itkette täällä!
Lähettäkää tekiöille tai Sonylle sähköpostia, ehdotelkaa ja kyselkää. Palautetta tekijätkin varmasti kaipaavat, antakaa sitä! Vaikuttakaa asioihin! Mitä hemmettiä sitä täällä jauhetaan monia viestejä samaa ruikutusta?!? Mikä olisi parasta, tehkää oma peli! Tehkää siitä sellainen peli, kuin haluaistte sen olevan.
Sitten, kävikö mielessä sellainen vaihtoehto, että ette vain osta sitä peliä, kun se kerran on niin saakelin kamala pelata?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin ja kun tuo vuodattaminen ei ole aina vain oman mielipiteen ilmaisemista, vaan oman mielipiteen pakkosyöttämistä muille. Tai ainakin sen yrittämistä.

Odotan ja katson. Kuulostaa helvetin hyvälle, näyttää todella huonolle, toivon hemmetinmoista superlegendaa. Eli 32 pelaajaa mutta silti "miniactioniin" perustuvaa rätkimistä, missä tähtäystaidot ja taktikointi ratkaisee.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mainospuheet:
FACT SHEET

Publisher: Sony Computer Entertainment America
Developer: Slant Six Games
Platform: PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system
Genre: 3rd Person Shooter (Online Only)
Players: Multi-player (32 players)
Launch Date: November 2007
Rating: ESRB M, PEGI 16+

OVERVIEW

Following its success as the number one online PlayStation®2 franchise, SOCOM: U.S. Navy SEALs breaches onto the PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system in high-definition this holiday-season. SOCOM Confrontation delivers the ultimate next-generation online combat experience made possible by the power of PS3.

SOCOM Confrontation focuses on online play and the global community and clans that support it. With support for Tournaments, Clan Ladders, Leader Boards, this latest title in the multi-million unit selling franchise is exactly what SOCOM fans have been clamoring for. Additionally, players will be able to modify their appearance through facial and physical customization.

A global-scale experience, SOCOM Confrontation gives players the opportunity to battle against the best and brightest from the U.S., Europe and Asia.

SOCOM Confrontation deploys with five new North African themed maps, including a 32-player version of Crossroads. Additional themed packs for SOCOM Confrontation will be made available for download via the PLAYSTATION®Store.

KEY FEATURES

Ultimate 32-player online combat experience featuring stunning high-definition visuals, advanced physics, ballistics, impact and destruction modeling
Rich interactive and destructible environments supporting multiple game types
Full support of the SIXAXIS wireless controller, offering greater control
Choice of playing as various International Special Forces
Advanced voice communication systems and immersive audio
Comprehensive player customization including fully featured load out, encumbrance and unique uniforms
Up to seven different game modes are available on each map
Advanced player matching, players can form a team with their friends and easily join an online game
Regional combat or challenge teams from around the world
Additional themed downloadable content packs available post launch
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

"Regional combat or challenge teams from around the world"
Hahah, nyt ne jenkit pääsee sitten näyttämään kuinka "ownaavat eurooppalaisia silmään" :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pziuz sanoi:
Vau! Ihan muutamasta kuvasta päättelet kaiken? Teetkö kaikki muutkin ratkaisut ja päätökset elämässäsi vain kuvia katselemalla? Se taito olisikin kätevä oppia.
Pelien kanssa juu, en tiiä miten ton muun osa elämää vedit tähän mukaan.
Kyllä mä pystyn jo 30 sekunnin pätkästä Pessiä näkemään kannattaako sitä ostaa. Tai 30 sekuntia Tekkeniä, siitä pystyy päättelemään lähes kaiken jos siinä taitavat tyypit pelaa vastakkain.
Jos monet muut joutuu ostamaan pelin kokeillakseen onko se huono, niin se on voivoi. Sanonpa vaan, että aika paljon rahaa menee hukkaan.
Pziuz sanoi:
Mikäli peli on noin huono, niin ei siitä kannata määräänsä enempää parkua. Okei, et odota peliä, selvä, anna olla! Sitten vielä vinkkinä, että Socom-finland foorumi on mielestäni paljon parempi paikka tuolle kitkuamiselle.
Oon kyllä tietosesti yrittäny välttää tota "parkumista" niin paljon ko mahdollista ja yrittäny perustella tarpeen mukaan miksi ja miksi. Kai täällä saa mielipiteensä ilmasta.
Oon vaan oottanu sitä hetkeä ko joku perustelee miksi S3 on parempi ja miksi on parempi, että jatketaan samoilla linjoilla kuin että palattais S2:n tyyliseen pelimekaniikkaan.

Ja vähän oottelinki tota Socomfinland kommenttia kun tuntuu, että tällä foorumilla pitää olla aina niin samaa mieltä ja heittää tekoläppää että pysytään kavereina. Socomfinland foorumit on btw down, että tää on tällä hetkellä ainoa suomalainen socomfoorumi.
Pziuz sanoi:
Jos se peli on jo nyt noin paska, niin tee asialle jotakin! Se ei parane sillä, että itkette täällä!
Nettiaddressiin jossa pyydetään S2-pelityyliin palaaminen seuraavissa socomeissa on nimi laitettu, mutta sen enempää en oikein jaksa alkaa tekemään. Ei kuitenkaan ihan tärkein asia munkaan elämässä oo.
Pziuz sanoi:
Mikä olisi parasta, tehkää oma peli! Tehkää siitä sellainen peli, kuin haluaistte sen olevan.
Tota noin, eikö tää vuodatus ala meneen jo vähän yli :D
Pziuz sanoi:
Sitten, kävikö mielessä sellainen vaihtoehto, että ette vain osta sitä peliä, kun se kerran on niin saakelin kamala pelata?
Sitä kai mä oon tekemässä??
Mutta paljon mukavampi ois, että se peli ois ihan saakelin hyvä ja sen vois sitte ostaa hyvillä mielin.
Pibe sanoi:
Niin ja kun tuo vuodattaminen ei ole aina vain oman mielipiteen ilmaisemista, vaan oman mielipiteen pakkosyöttämistä muille. Tai ainakin sen yrittämistä.
Kuten sanoin nyt, niin pyrin aina siihen, että yritän vain ilmaista oman mielipiteen enkä "pakkosyöttää" jankuttamalla sitä muille.
S3 ei oo imo "huono peli" noin systeeminä. Se on ihan ok onnistunu siinä mitä se hakee. Mutta S2 oli just semmonen mitä halusin peliltä lähes joka osa-alueella.

Toivottavasti ei menny nyt liian pitkäksi :/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Pelien kanssa juu, en tiiä miten ton muun osa elämää vedit tähän mukaan.
Kyllä mä pystyn jo 30 sekunnin pätkästä Pessiä näkemään kannattaako sitä ostaa. Tai 30 sekuntia Tekkeniä, siitä pystyy päättelemään lähes kaiken jos siinä taitavat tyypit pelaa vastakkain.
Jos monet muut joutuu ostamaan pelin kokeillakseen onko se huono, niin se on voivoi. Sanonpa vaan, että aika paljon rahaa menee hukkaan.

Oon kyllä tietosesti yrittäny välttää tota "parkumista" niin paljon ko mahdollista ja yrittäny perustella tarpeen mukaan miksi ja miksi. Kai täällä saa mielipiteensä ilmasta.
Oon vaan oottanu sitä hetkeä ko joku perustelee miksi S3 on parempi ja miksi on parempi, että jatketaan samoilla linjoilla kuin että palattais S2:n tyyliseen pelimekaniikkaan.

Ja vähän oottelinki tota Socomfinland kommenttia kun tuntuu, että tällä foorumilla pitää olla aina niin samaa mieltä ja heittää tekoläppää että pysytään kavereina. Socomfinland foorumit on btw down, että tää on tällä hetkellä ainoa suomalainen socomfoorumi.

Nettiaddressiin jossa pyydetään S2-pelityyliin palaaminen seuraavissa socomeissa on nimi laitettu, mutta sen enempää en oikein jaksa alkaa tekemään. Ei kuitenkaan ihan tärkein asia munkaan elämässä oo.


Tota noin, eikö tää vuodatus ala meneen jo vähän yli :D

Sitä kai mä oon tekemässä??
Mutta paljon mukavampi ois, että se peli ois ihan saakelin hyvä ja sen vois sitte ostaa hyvillä mielin.
Sanoit aikaisemmin, että pystyt kuvista päättelemään heti, jos peli on huono. Nyt puhut 30sek. pätkistä? Kumpi se nyt on? Peli kannattaa ostaa (tai käydä ostamassa) kaupasta, jossa sitä saa testata. Voi myös odottaa, että kaveri, jolla on samankaltainen maku, kuin sinulla ostaa pelin. Sitten kuuntelet mielipidettä ja parhaassa tapauksessa näet pelin hänellä.

Mielipiteensä saa ilmaista, totta kai. Omasta mielestäni kuitenkin kerta tai pari on riittävästi. Varsinkin, jos teksti on suunnilleen sama.


Hienoa, että olet nettiadressiin nimesi laittanut. Ja ymmärrän,ettei ole tärkein asia sinun elämässäsi. Jaksat siitä kuitenkin täällä parjata siihen malliin, että itse käyttäisin jo mieluusti samaa tarmoa asioihin vaikuttamiseen. Foorumit ovat hieman huono paikka sellaiselle. Itse näen tämän paikan enemmänkin mielipiteiden vaihtona.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Kyllähän socom 3:n ensimmäisistä pelikuvistakin jo näki että kyseessä on aivan järkyttävän huono peli. Miksei nyt?
Jos pziuzzi luulit tästä, että tarkotin kirjaimellisesti kuvia niin aika ihme homma. Confrontationin kohdalla oli kuitenkin selvästi kyseessä video traileri ja kyllä, ainakin 30 sekunnin pituinen.

Mutta joo, ei kai mulla tässä muuta kysyttävää oo kuin, että onko jonkun mielestä aseitten spreijaus S3ssa hyvä asia? Jos on, niin sitten voin ymmärtää miksei täällä oo lähes kenelläkään yhtään kritiikkiä annettavana tosta trailerista.
Joo on se ehkä realistista (?) mutta ei se pelillisesti mun (ja monen muun) mielestä toimi. Miksi aseitten pitää spreijata ihan älyttömästi, että peli on hauskaa?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Jos pziuzzi luulit tästä, että tarkotin kirjaimellisesti kuvia niin aika ihme homma. Confrontationin kohdalla oli kuitenkin selvästi kyseessä video traileri ja kyllä, ainakin 30 sekunnin pituinen.

Mutta joo, ei kai mulla tässä muuta kysyttävää oo kuin, että onko jonkun mielestä aseitten spreijaus S3ssa hyvä asia? Jos on, niin sitten voin ymmärtää miksei täällä oo lähes kenelläkään yhtään kritiikkiä annettavana tosta trailerista.
Joo on se ehkä realistista (?) mutta ei se pelillisesti mun (ja monen muun) mielestä toimi. Miksi aseitten pitää spreijata ihan älyttömästi, että peli on hauskaa?
Jos palataan SOCOM3:een, niin en ole noin tarkkaan miettinyt asiaa. Jokaisessa SOCOMissa on omat hyvät ja huonot puolensa, niin kuin kaikilla peleillä. Itse olen pitänyt kolmosesta kaikista eniten. Ajoneuvot olivat mielestäni kiva lisä, isot kentät, uudet pelimuodot ja aseiden virittely, olivat kaikki tervetulleita parannuksia. SOCOM1 ja 2 välillä ei niin kauheata eroa ole. 2 on mielestäni lähinnä päivitykseltä tuntuva lisäosa. Itse tykkään siitä, että pelisarjoja viedään oikeasti eteenpäin. Uudet tuulet eivät aina välttämättä ole hyviä ja kaikkia faneja ei voi miellyttää. Sehän on selvää? Pääasia on kuitenkin se, että pyritään johonkin uuteen, eiä vain tyydytä hiomaan sitä vanhaa ja turvallista konseptia hieman paremmaksi, kuin se edellinen osa oli. SOCOM 1 ja 2 välillä kyse oli mielestäni juurikin tästä pikkuparantelusta; eikös peleissä ollut ihan sama moottorikin?
Toivon, että seuraavissa SOCOMeissa on uusia jippoja. En toivo, että mentäisiin vain grafiikkapäivityksellä eteenpäin.
Ymmärrän toki niitäkin ihmisiä, jotka haluavat vain sitä pientä tuunausta, mutta pitemmän päälle, tällainen ei vie pelejä eteenpäin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muissa pelityyleissä on mun mielestä hyvä homma käyttää luovuuttaa ja tehdä jokasesta pelistä aivan erilainen. Kuten Final Fantasyt ja MGS:t.
Mutta urheilupelien, sotapelien ja taistelupelien täytyy pysyä uskollisina sille vanhalle pohjalle. Sitä kautta se fanipohja on varmaan tullu.

En usko, että haluaisit, että seuraava Socomi oiski yhtäkkiä avaruusräiskintä Halon tyyliin??
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
En usko, että haluaisit, että seuraava Socomi oiski yhtäkkiä avaruusräiskintä Halon tyyliin??
Juu... meniköhän toi juttu nyt vähän jo yli. Avaruusräiskintä. Nyt ei taideta olla puhumassa tommosista muutoksista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Uudessa 1UP Yoursissa oli vähän keskustelua pelin tiimoilta. Sanoivat, että tämä peli tehdään käytännössä fanien takia tai ehdoilla, eli Socom-fanit olivat yleisesti ottaen pettyneitä Socom kolmosen liian laajoihin kenttiin ja isosti tätä kautta muuttuneeseen toiminnan rytmitykseen. Tästä nimi "Confrontation" eli pienempiä kenttiä, joissa tulee enemmän sitä Socomimaista toimintaa. Eli taisi vähän laajemminkin olla pettyneitä Socom-faneja, kun kolmosesta puhutaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tätä tukee vahvasti Xroadsin esittäminen faceliftattuna, ensimmäisessä julkituodussa videossa koko pelistä. Siinä tekijät ikäänkuin lupaavat vanhojen 'hyvien aikojen' palaavan (tai sitten ei). Makuja on monia ja paha mennä sanomaan mikä niistä olisi se jatkon kannalta kantavin. Kuitenkaan ei kuullosta lainkaan hassummallata, jos joukossa olisi myös näitä pienempiä kenttiä meille hiiriaivoille :)
 
Ylös Bottom