Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huoh, socomeita alusta asti oon pelannu ja sanonkin että pelit parani kivasti sen IW ja M14 bannin jälkeen. :/ Paljo mukavampi pelata kun muitakin aseita käytettiin. Ja olihan nuo aseet myös helposti pelin parhaat ei muilla olisi edes tehnyt mitään.

Eli kannatan bännäämistä tarvittaessa.

Ois kiva pelata CoDia jos GL ois matseissakin sallittu ? Sure...

Jep jep ja keneltä se tarve haetaan?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ne aseet pitäis vaan tehä alusta alkaen tarpeeksi tasapuolisiksi jottei mitään tarvii alkaa laittamaan piiloon....

Toki siitä voi seurata se, että kaikki aseet tuntuu suunnilleen samalta. Ainakin cod4 aseet on loppu peleissä melkein saman laisia näyttävät vaan erillaisilta. Ja siinä edes se kranatinheitin ei ole mikään hirveän ylivoimainen, koska panoksia on niin rajatusti sekä niitä ei voi saada lisää.

En aikaisemmin ole socomeja pelannut, mutta kun katoin pari noista videoista niin noi äijäthän painaa menee ku puput 20 kahvikupin jälkeen ... Miten tossa kerkee tähdätä mihinkään kun porukka vetää hirveetä rallia kokoajan. Toki kait kaikkeen sitte tottuu. Näytti vaan aika formulalta kun vertaa esim metal gear onlinen mateluun.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

OT: Mutta onkos mitään haisua, että millos toi seuraava "kunnon" Socomi siis nelonen on tulossa, notta pääsee yksinpelejäkin pelaamaan :eek:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

OT: Mutta onkos mitään haisua, että millos toi seuraava "kunnon" Socomi siis nelonen on tulossa, notta pääsee yksinpelejäkin pelaamaan :eek:
Ei ole missään mitään tietoa, eikä edes virallista vahvistusta että koko peliä tehtäisiin. Villi oma veikkaus (perustuu aikaisempiin julkaisuihin) 2009 syksy...? Siihen asti uusia päivityksiä Confrontatonin verkkopeliin.

Mutta veikkaan että Confrontation on "kunnon" Socom, sillä koko pelisarjan parasta antia on nimenomaan aina ollut verkkopeli.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Also the two old SOCOM maps to be released (which - yes i read the post already - but i figured i would add it here anyway) is going to be FrostFire and Desert Glory...
Lähde

DG ja Frosti! Me like. Toivottavasti pitää paikkansa.

FH olisi myös maistunut...

En löytänyt alkuperäistä viestiä Socom-foorumeilta, mutta Official PlayStation Magazinen heinäkuun numerossa tuo ilmeisesti julkistetaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Abandoned päivällä olisi myös aika namia... ja Death Trap!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hei jee! Me saadaan Frosti!!! Siinä on mappi, jota pystyi pelaamaan, vaikka olisi ollut niukasti jengiä.
Socomeissa on aina ollut harmi, että pienille porukoille soveltuvia mappeja on ollut vähän, jos ollenkaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hei jee! Me saadaan Frosti!!! Siinä on mappi, jota pystyi pelaamaan, vaikka olisi ollut niukasti jengiä.
Socomeissa on aina ollut harmi, että pienille porukoille soveltuvia mappeja on ollut vähän, jos ollenkaan.
Kyllä tuotakin on taatusti suurennettu, mutta eiköhän siitä ole pikkumappi-versio myös.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Olen varmaan yksin tämän kanssa, mutta DG on kyllä paras Socom mappi, en tiedä venytänkö vähän jos sanon että paras mappi missään pelissä ikinä, mutta itseeni se upposi täysillä.
Vaikka kävikin välillä kyrsimään kun cämpättiin hossujen takana siellä sellissä :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Vaikka kävikin välillä kyrsimään kun cämpättiin hossujen takana siellä sellissä :D

ite ainakin tykkäsin klaani matseissa tosta. eka mietitään miten se kämppi saadaan purettua sieltä ja sitten kun se onnistuu, voiko parempaa fiilistä saada matseissa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ite ainakin tykkäsin klaani matseissa tosta. eka mietitään miten se kämppi saadaan purettua sieltä ja sitten kun se onnistuu, voiko parempaa fiilistä saada matseissa.
Aivan, mutta nähtäväksi jää miten muut pelimuodot tulevat sopimaan Deserttiin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Frostista en ole pitänyt S1:n jälkeen, mutta DG on loistohomma. Ja voihan olla että frosti isompana on ihan huippu. Ainut sen ongelma on kuitenkin ollut mun mielestä vaihtoehtojen vähyys.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Frostista en ole pitänyt S1:n jälkeen, mutta DG on loistohomma. Ja voihan olla että frosti isompana on ihan huippu. Ainut sen ongelma on kuitenkin ollut mun mielestä vaihtoehtojen vähyys.

Siis mitä? Mikä ongelma tuossa Frostissa on? Mun mielestä on hyvä, että saadaan tuollainen suoraviivainenkin kartta. Itse tykkäsin Frostista kovasti jo S2:n aikoihin. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Syy miks en pitäny siitä S2:ssa on se, että teroilla ainut vaihtoehto spawnista riippuen oli heittää yks alkunaatti ja juosta koloon, tai huonolla spawnilla vaan juosta koloon. Siileillä taas pysty naatittaa ja rushii terot basaksi tuosta vaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Siis mitä? Mikä ongelma tuossa Frostissa on? Mun mielestä on hyvä, että saadaan tuollainen suoraviivainenkin kartta. Itse tykkäsin Frostista kovasti jo S2:n aikoihin. :)
Kulta-aikana kun pelasit huippuklaania vastaan ja satuit terona saamaan jonkun niistä takaspawneista (huone ja se takakulma). Niin ainut vaihtoehto oli mennä sinne pikkuhuoneeseen tai kuolla naattiin. Sinne huoneeseenkin tahtos sitte kuolla 30s jälkeen ku sillit puski päälle naattien kanssa. Sitte pari spawnia mistä kerkes siihen ovella-avattavaan huoneeseen. Sinnekin yleensä kuoli aika äkkiä jos vaan siilit hallitsi naatittamisen kunnolla. Pari spawnia oli mistä pääs hyvin tunneleihin/alas siitä "platformilta" suojaan ja jopa ampumaan.

Ei siinä, on Frosti ihan kiva openimappi ja tolleen mutta matseissa hermot palo joskus kun sai (teroilla) kakan spawnin ja ei käytännössä voinu tehä mitään :(

Edit: piippu kerkeskin näköjään jo
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Openeilla Frosti on helposti yks parhaita mappeja mun mielestä eli loistavaa, että tulee.
 
Ylös Bottom