Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

:D;)
No voi vittu ku vituttaa tämmönen saatanan paska:mad: Niinku että vaan jotku onnekkaat saa jonku vitun koodin sinne? miks vitussa ei voida kaikille sitä?? Painukoon vittuun koko socomin tekijät. Voiko yhtä koodii käyttää kahta kertaa?
Joo kyllähän toi syö miestä. Ite kun aloin tekemään tunnuksia, oli vielä koodeja jäljellä. kun tein tunnukset ei enään ollut.

Kyllä nyt ketuttaa. Toisaalta taas mua ei vois vähempää koko peli kiinnostaa;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Eli voiko tätä mahtavaa iloa jakaa kenenkään koodittoman kanssa? Toisinsanoen voiko koodia siis jakaa. Olis pari epätoivoista kamua jotka haluais kans ne. Tietoisat kertokaa kiitos!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Eurogamer rekkaajat ja lista rekkaajat kuten minä ollaan varmaan halukkaita antamaan ylimääräiset koodit pois jos ja kun ne saapuvat.

Taitaa suomi kuulua UK:n markkinointi alueeseen kun suomi accountilla pääsee kuulemma sisään sekä saa vielä suomenkielisenäkin pelin ;o

Eurogamerillä kusi kyllä vähän tuo Uk only, mutta eipä sillä väliä. Saa nähdä tuleeko massa bännejä meille suomesta ladanneille :x tuskin sentään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Eurogamer rekkaajat ja lista rekkaajat kuten minä ollaan varmaan halukkaita antamaan ylimääräiset koodit pois jos ja kun ne saapuvat.

Taitaa suomi kuulua UK:n markkinointi alueeseen kun suomi accountilla pääsee kuulemma sisään sekä saa vielä suomenkielisenäkin pelin ;o

Eurogamerillä kusi kyllä vähän tuo Uk only, mutta eipä sillä väliä. Saa nähdä tuleeko massa bännejä meille suomesta ladanneille :x tuskin sentään.

Saisivat varmaan niin paljon loskaa niskaan etteivät taida ruveta siihen..
Tai mistäs sitä tietää.

Ja itsellekkin tulee listan kautta varmaankin ylimääräinen koodi, niin sen saa sitten
kun hinnasta sovitaan :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Reilusti vaan jakoon ylimääräiset koodit! Saadaan Suomi-servuille lisää pelaajia ja kotimaiselle skenelle heti hyvä lähtöpotku.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Tännekin tuli koodit ja lautautuu parhaillaan.

Tavataan taistelukentällä.
:D :D :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Oman Eurogamer koodin jo annoin eräällä vanhalle socom konkarille kun tuo "virallinenkin" vihdoin ja viimein saapui
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Noh kyllä tässä pääsee ainakin viimeistään lokakuussa tahkoamaan tätä uusinta tulokasta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Koodiloiset on saatu ja latailee parhaillaan ! Olin myös listalla ja mikäli sieltä tulee koudeja niin annan sen pois sitten maksutta :cool: !
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Voin lohduttaa niitä jotka eivät saaneet koodia sanommalla ,että mä en ees pääse matseihin sisää..jää vaa lataa
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Koodiloiset on saatu ja latailee parhaillaan ! Olin myös listalla ja mikäli sieltä tulee koudeja niin annan sen pois sitten maksutta :cool: !

sä perskele kerkesit, mun hyväksy kirjautumisen just äsken, ei sillon ku ois ollu aikaa ja koodeja, rekkautumisen jälkee sano, että oon onnellinen voittaja ku saan koodin, sitte kirjauduin sisään, siellä luki: Api pölli vikan koodin...
Mutta jee, mä pelaan si yssissee jotain aivan muuta :p :(
 
Ylös Bottom