Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos kellään niitä ylimääräsiä on niin mä olisin tosi kiinnostunut khyl.:rolleyes:

Että jos vaan voitte jakaa ilonne ja antaa koodin mulle, kun olette sen itse käyttäneet =))

Eikö EU:hun todellakaan tule muita koodeja kuin nuo Eurogamesin koodit UK:laisille? :mad:

Onkos kukaan meinannu perustaa jtn kiltaa sitte kun tää tulee? Olisin innokas liittymään!

Ja laittakaa kaverikutsua PSN: iCayn_FIN

Tätä on varmaan kysytty aikasemminkin mutta eikös tämä peli tule myös playstation storeenkin ladattavaksi?

Tätä on varmaan kysytty aikasemminkin mutta eikös tämä peli tule myös playstation storeenkin ladattavaksi?
Jep, samalla tavalla kuin Warhawk.

Eli peli tulee PS Storeen pienemmällä hinnalla ja kauppoihin peli tulee myyntiin langattoman kuulokemikrofonin kanssa, mutta isommalla hinnalla.

Liikettä tapahtunut. Ikävä kyllä koskee vain UK-accountin omaavia Eurogamerilaisia.

Taitaa EU-beta muuttua UK-betaksi, mutta onhan tässä viel 3h aikaa ilmoittaa muun Euroopan koodeista! :rolleyes:

SCEE hoitaa jälleen tyylillä. Koodehan piti olla jaossa kymmeniä tuhansia Euroopassa

[zD] Axu;710280 sanoi:
SCEE hoitaa jälleen tyylillä. Koodehan piti olla jaossa kymmeniä tuhansia Euroopassa

No onhan Brititkin eurooppalaisia ja varmaan siellä on se tarvittava määrä pelaajia :D

Eikö EU:hun todellakaan tule muita koodeja kuin nuo Eurogamesin koodit UK:laisille? :mad:

Jep viime aikojen SCEE:n toiminta BETA testien suhteen on ollut aika suolesta.
Saisivat tuoda tuon QORE:n systee,om nyt tännekin niin ei joutuisi tälläistä pelleilyä katsomaan.

Alkaa fiilis olemaan kohta sellainen että eräs nimeltä mainitsematon saarivaltio kaipaisi upotusta

Jännäksi menee.

Hi all,

Well, as I'm sure you're all aware, today is SOCOM d-day! :smileyhappy:

The good news is that we have everything set-up and ready to go once people start getting their voucher codes. The only slightly bad news in all of this is that there was some confusion over getting voucher codes to people in this forum, so we're a little behind on that one and I am working on it as a priority! I can't promise you will all get codes today, but please be patient as you WILL be getting a code soon, hopefully Monday at the latest. Incidentally I had them salvage the list you all put together once it became obvious there was a problem emailing you all, so every name on that list will get a code, providing the account name was valid.

Here is the territory distribution breakdown as I currently know it:

UK: Eurogamer

Scandi/Spain/Australia/NZ: Pre-order scheme (retailer unknown)

Germany: Delayed, pending age-rating approval by USK. (Note: Codes for Germany Austria & Switzerland will be distributed through the PlayStationLiga once they're ready.)

All others: Email distribution from Central Marketing.

Beta trialists: Specific email invite.

I enquired as to how Marketing will be emailing people and apparently they have a central database of ALL registered EU PSN accounts. From this database they have been able to cross-reference people who were registered on old SOCOM sites, or who have expressed an interest in SOCOM games and shooters through surveys (see the importance of filling those in now kids?), or who have spent a lot of money on the PSN store in the past. These emails should start going out around 4pm today...

As for the download itself, you can download and install it on up to 5 different PS3s, but they will all be locked to the account used to download the file, which means you can only play using that person's account. This is the standard DRM model used for titles like this.

I think that's everything, but no doubt there will be even more questions and accusations of me being vague. I made you guys a promise and I'm doing my best, within my sphere of influence, to stick to it.

Good luck (not that you'll need it), enjoy and see you all online soon! :smileyhappy:

Shijima.
European SOCOM Producer

Lähde: http://community.eu.playstation.com

As for the download itself, you can download and install it on up to 5 different PS3s, but they will all be locked to the account used to download the file, which means you can only play using that person's account. This is the standard DRM model used for titles like this.

Eipähän hirveästi kannata koodia jaella muille. Tämä varmistanee senkin, että jos Jenkki Storesta aikanaan ostaa, niin sillä nimellä joutuu pelaamaan. Sama kun Warhawkissa.

Eipähän hirveästi kannata koodia jaella muille. Tämä varmistanee senkin, että jos Jenkki Storesta aikanaan ostaa, niin sillä nimellä joutuu pelaamaan. Sama kun Warhawkissa.

Niinpä... USA-versio ti 14.10 ja EU 17.10... hirvee tärinä ja tuska olla ostamatta jenkki storesta.

Heh, jos tuon listankin kautta tulee emailia, niin meikällähän on sitten yksi ylimääräinen "testilipuke", betaajat kun saavat myös sellaisen. Huutokauppaa pystyyn:)

Heh, jos tuon listankin kautta tulee emailia, niin meikällähän on sitten yksi ylimääräinen "testilipuke", betaajat kun saavat myös sellaisen. Huutokauppaa pystyyn:)

No jos mä en listassa ollessanikaan sitä saa (koodia) niin sitten mun tarjous on Ellulle sellanen, että mä en tapa sitä Socomissa ollenkaan vaan teen hänestä rauhoitetun lajin johon mun luodit ei osu ;)

Hahah:) Hyvät naurut.

Kunhan härnäsin, ylimääräinen koodi on jo varattu hyvälle kaverille. Jos sitä menisi pitkälle lenkille...ei jaksa vain odottaa ja kytätä tässä koneella.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom