Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ömm, nyt meni hieman sekaisin, onko toivo jo heitetty betasta jos eilen ei tullut jotain ohjeita tms mailiin...?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ömm, nyt meni hieman sekaisin, onko toivo jo heitetty betasta jos eilen ei tullut jotain ohjeita tms mailiin...?

Show alkaa tänään klo 18. Mitään ei ole pitänytkään tulla mailiin eikä muuallekaan tätä ennen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ömm, nyt meni hieman sekaisin, onko toivo jo heitetty betasta jos eilen ei tullut jotain ohjeita tms mailiin...?


Huoh. Tänään vasta 16:00 UK aikaa, eli 18:00 suomen aikaa alkaa meilit rullaamaan. Ei eilen, eikä vielä tähän mennessä ole tänäänkään tullut mitään sähköpostiisi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Syvimmät anteeksipyyntöni etten seuraa Socomin beta-asioita yhtä tiiviisti kuin te.. -.-
Mutta sen tiesin ettei eilen kuulunut mitään koodia tulla, jotain ohjeita vaan muistelin jonkun saaneen.
Sekotti vaan toi Shavan viesti muutama sivu sitten, tosin olihan siinäkin se "ehkä".
Raivostuttavan "olen parempi ihminen kuin sinä"-tyyppinen sana tuo huoh btw. Tosin sehän on oma lowly opinioni.

Mutta kiitos kuitenkin nopeasta vastauksesta :D
Ikävä vaan että just kuuden aikaan lähen litomaan
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Syvimmät anteeksipyyntöni etten seuraa Socomin beta-asioita yhtä tiiviisti kuin te.. -.-
Mutta sen tiesin ettei eilen kuulunut mitään koodia tulla, jotain ohjeita vaan muistelin jonkun saaneen.
Sekotti vaan toi Shavan viesti muutama sivu sitten, tosin olihan siinäkin se "ehkä".
Raivostuttavan "olen parempi ihminen kuin sinä"-tyyppinen sana tuo huoh btw. Tosin sehän on oma lowly opinioni.

Jos muutamaa sivua takasin päin luit, niin oisit edellisellä sivulla lukenut Nisun viestin. Tai minun viestini ennen kuin kysyit. Olisi riittänyt, että tänään muutaman viimeisen sivun kahlannut läpi.

Ei paljoa pyydetty minusta.

Edit: Meinaan sitä ajan takaa, että jos vaikka puoletkin tämän ketjun lukijoista alkaa kyselemään samoja asioita, ilman etteivät viitsi selailla edellisiä viestejä. niin koko ketju täyttyy hyvin nopeasti samasta kysymksestä. Ja siitä, tuliko koodi vai ei tullut jne.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo tiedän että se on ärsyttävää, oon sen itekki kokenut jo ties kuinka monta kertaa, mutta yksinkertaisesti sanottuna en saanut vastausta kysymykseeni viime sivun Nisu/Shava-viesteistä. Itse asiassa menin enemmän sekaisin, kun Nisu puhui että Jenkeissä jaeltiin ohjeita. Eli lyhyesti; luin kaksi tai kolme viimeisintä sivua enkä saanut vastausta kysymykseeni joten esitin sen. Onneksi sentään 50% saamistani vastauksista oli neutraalin-sävyinen.

Mutta asia on jo selvä eli en enempää diireilaa aihetta. Kello kuuttatoista odotellessa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kello on jo yli kuus ja alkaa hikoiluttamaan tämä orottelu ku eipä koodia näy eikä kuulu :D
joten pakko mennä saunaan hikoilemaan... katsotaa sitte sen jälkeen, notta onkos armo käynyt todesta :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ei näy koodia ei näy socomia storessa kyllä alkaa näin rauhallista miestäkin vxxxxtaa. kait täst on lähdettävä paikalliseen ottamaan muutama tuoppi
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ei näy koodia ei näy socomia storessa kyllä alkaa näin rauhallista miestäkin vxxxxtaa. kait täst on lähdettävä paikalliseen ottamaan muutama tuoppi
Ei se tule suoraan Storeen.
Syötettävä koodi avaa ikkunan mistä peli sitten ladataan ja muistaakseni vasta sen jälkeen ilmestyy storeen, jos vaikka joudut lataamaan sen uudestaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eurogamerin koodilla lähti ainakin beta lataukseen vaikka profiilissa lukee asuinpaikkana Suomi. Kai sillä pääsee myös pelailemaan?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Aijai 22% tullu. Tätä on kyllä saanu odottaa jo pitkään, toivotaan että on hypen arvonen. vaikka onkin vaan beta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kakkakikkare.

ks.jpg
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Miten oikein saitte tuon Eurogamerin koodin? Sehän oli tarkoitettu vain englantilaisille.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mäkin sain koodin mutta pääsen latailemaan vasta sunnuntaina, koska oon viikonlopun poissa. Kertokaa sittenkun ootte saanu ladattua, että toimiiko noi koodit suomessa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Miten oikein saitte tuon Eurogamerin koodin? Sehän oli tarkoitettu vain englantilaisille.

Itse laitoin vaan Eurogamerin tunnusta tehdessä maaksi United Kingdom, ei muuta. Sit käytin sen koodin PSN:n UK tunnuksella ja lataan sinne ja asennan... mulle sama mikä se nikki on betassa, kuhan pääsis pelaamaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

onks kaikki ketkä koodin ovat saanet sen Eurogamerin kautta onko kukaan saanut koodia socom hg kautta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom