Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

Vastaus: Socom: Confrontation

Jep tänää meitsikin alkaa pelaa tätä kunnolla :) Sen verran nuita perusjuttuja puuttui, esim juurikin tuo maahan syöksyminen, että ei ole viitsinyt edes opetella mappeja vielä, vaikka on peli ollu jo monta viikkoa.. :p
Saapahan vaan nähdä millanen liuta uusia bugeja tulee tuon päivityksen mukana. :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ei näy mulla pätsiä.:mad: Kuulemma muillakin samoja ongelmia. Noh eiköhän ton jossain vaiheessa saa ladattua.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Lisäilkääs nyt friendeihin Gingsh niin päästään pelailee :) Kaikki socom1 veteraanit muistan ;) Itse tosin pelasin eri nimellä silloin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

10% oon ladannut patchista. Odotan innolla varsinkin statsien nollausta (ja ehkä hieman scoreboardia ja nopeaa maahanmenoa).
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Aika jännä uudistus; nyt näkee PSN että missä "maassa" ja servussa kukin kaveri pelaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Toi oli kyl oikeesti tarpeellinen uudistus. Nyt ei tarvii koko ajan viestiä kavereille missä ne pelaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Jep, ja "party" juttukin mukana, ts. pikaottelu. Hyviä uudistuksia. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Taisi serverit kuukahtaa? Ei pääse meinaa enään takaisin ja sama näyttää olevan tilanne myös muilla kaverilistalla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Meidän klaanista ainakin on pelaamassa osa. Mutta mulla ei toimi, resetoinevat statseja vissii poijes tai jotain. :)

No, pelaanpas parit erät Ninja Gaidenia sit tässä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Tuossa aiemmin jo porukalla ihmeteltiin kun ei tilastoja oltu nollattu, no nyt on! ;)
 
Ylös Bottom